Tyhjennettävään vesisäiliöön veden kondensoiva kuivausrumpu ryhtyi hukkaamaan vedet.
Pyykki kyllä kuivuu ja mutta vesisäiliössä ei ole vettä. Kuivausrummun ulkokuori vaikuttaa normaalia kuumemmalta. Lauhduttimessa muutama loraus vettä, kun otti heti käytön jälkeen pois.
Lauhdutin ja kaikki näkyvät ja käyttöohjeen mukaisesti avattavissa olevat paikat on siivottu pölynukasta.
Kuivausrumpu on AEG:n ja noin viisi vuotta vanha.
Omia kotikonsteja vian paikannukseen? Kokemuksia, kannattaako tilata huolto vai kävellä kauppaan ostamaan uusi.
Kondensoiva kuivausrumpu hukkaa vedet
5
3042
Vastaukset
- täytyy olla
juuri ilmennyt. Pumppu joka nostaa veden ylös säiliöön on rikki. Korjaus n. 150. Toinen vaihtoehto on johdattaa vedet suoraan putkella esim. likakaivoon. Ns. venttiilli on koneen takana.
- huoltoa vai uutta?
Takaseinän tulppaus avattu ja sieltä vesi lorisi ulos.
Kiitoksia vinkistä.
Nyt pitänee kohtia korjaustapaa; letku vai uusi moottori. - ns. diagnoosini
huoltoa vai uutta? kirjoitti:
Kiitoksia vinkistä.
Nyt pitänee kohtia korjaustapaa; letku vai uusi moottori.oli oikein. Tuo lämpötilan nousu vähän huolettaa. Jos päädyt huoltoon (jota toivon) niin pyydä samalla puhdistamaan laitteen takaosa sisältä. Pitäisi mennä samalla hinnalla, kun pumpun vaihdossa ei saa yleensä tuntia menemään.
- ++++
huoltoa vai uutta? kirjoitti:
Kiitoksia vinkistä.
Nyt pitänee kohtia korjaustapaa; letku vai uusi moottori.se pumppu kuitenkin ensin, sillä sinne vesitilaan menee useasti vaatteista irronnutta nöyhtää, joka tukkii pumpun/nousuletkun
- huoltoa vai uutta?
++++ kirjoitti:
se pumppu kuitenkin ensin, sillä sinne vesitilaan menee useasti vaatteista irronnutta nöyhtää, joka tukkii pumpun/nousuletkun
Pumpun esille saaminen taitaa vaatia ruuvarin käteen ottamista ja sitä rataa.
Saa nähdä antaa "hallitus" luvan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k273633- 412469
Otavassa tapahtuu!
Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut372323Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s72067Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta431582- 381569
- 141402
- 1281320
Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan
Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.2711304Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t451275