että on oikeen huono olo, tuntuu että pää hajoo.
Ei tähän mikään runkkaaminen auta enää, eikä mulla oo edes dildoa auttamaan hädässä kun en oo kehdannu ostaa, pitäis löytää ihan oikee mies, kaipaan niin paljon läheisyyttä että tuntuu että halkeen, voisin hyökätä ensimmäisen vastaantulevan miehen kimppuun ja nauttia monta päivää putkeen.
Oon niin
3
320
Vastaukset
päin mahdat kävellä?
- halunnu
auttaa neitoa hädässä?
Jos oot joku pääkaupunkiseudun playboy niin turhan pitkä matka sulle lähtee tänne mua rakastelemaan ja mitään naistenkaatajaa en muutenkaan halua ku oon kunnon tyttö ettäs tiedät... siks mun paineet onkin päässy kasvamaan niin holtittomiin mittasuhteisiin ku en juokse baareissa ja harrasta mitään epämääräsii juttui, ja minkä näkönenkin oot?? Jos oot toi kuvassa roikkuva epeli niin no thanks..Mä oon tumma 20 sporttinen ja tykkään tummahkoista sporttisista miehistä. Ok en oo ettimässä mitään nettiseuraa, kunhan louskutan leukojani ;o halunnu kirjoitti:
auttaa neitoa hädässä?
Jos oot joku pääkaupunkiseudun playboy niin turhan pitkä matka sulle lähtee tänne mua rakastelemaan ja mitään naistenkaatajaa en muutenkaan halua ku oon kunnon tyttö ettäs tiedät... siks mun paineet onkin päässy kasvamaan niin holtittomiin mittasuhteisiin ku en juokse baareissa ja harrasta mitään epämääräsii juttui, ja minkä näkönenkin oot?? Jos oot toi kuvassa roikkuva epeli niin no thanks..Mä oon tumma 20 sporttinen ja tykkään tummahkoista sporttisista miehistä. Ok en oo ettimässä mitään nettiseuraa, kunhan louskutan leukojani ;oerityinen playboy. Mutta leikki on aina mukavaa.
Vaan kun äiti opetti aikoinaan, että naista on aina autettava ja etenkin hädässä olevia.
Koetan olla kohtelias, vaikka hesalainen olenkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943722
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453114Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.962702Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572410- 612378
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172337- 1252315
Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212264Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv212203- 642070