Käännös 33/38
Jeesus opettaa: Kuinka te voisitte uskoa, te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mikä tulee häneltä, joka YKSIN ON JUMALA.(Joh5:44) Huomaa nyt ja ymmärrä : joka yksin on Jumala. Eli Jeesus opettaa tässä Isästä Jumalasta, että hän yksin on Jumala. Tätä Jeesuksen sanomaa tukee jälleen Isä Jumalan käsky:... Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Myös tätä Jeesuksen opetusta tukee Isä Jumalan käsky: Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, JOKA YKSIN OLET TOTINEN JUMALA, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen. (Joh17:3) Koska nämä ovat yhtäpitäviä ovat ne totuutta. Hylkää sinäkin ihmisopit ja kulje totuudessa. Omaksu vain totuus. Eksytykseen kuuluu ristiriitaisuudet, jotka on saanut aikaan perkele ja hänen omansa.
Jeesuksen Opetusta
102
458
Vastaukset
- Hyvä on
ymmärtää totuus näin eksytyksen aikana!
- sitä kunniaa
mikä tulee Häneltä, joka yksin on totinen Jumala, eli Jeesukselta Kristukselta?
Ilm.5:12-14 ja he sanoivat suurella äänellä:
"Karitsa, joka on teurastettu,
on arvollinen saamaan
voiman ja rikkauden
ja viisauden ja väkevyyden
ja kunnian ja kirkkauden ja ylistyksen".
13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja
meren päällä, ja kaikkien niissä olevain
minä kuulin sanovan.
"Hänelle, joka valtaistuimella istuu,
ja Karitsalle
ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta
aina ja iankaikkisesti!"
14 Ja ne neljä olentoa sanoivat:
"Amen", ja vanhimmat lankesivat
kasvoilleen ja kumartaen rukoilivat.
Tässä Jumala ja Karitsa saavat yhtäläisen kunnian, sillä Jumala ei anna kunniaansa toiselle eikä ylistystään epäjumalille!
Suuri ja ylistettävä on Jumala, Isä ja Poika ja Pyhä Henki!- Kaikki eivät
ymmärrä totuutta, Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.
- Sirpa Birgit Lappalainen
Tätä et saa millään väännettyä kieroon, ettäkö Jeesus sanoisi tämän itsestänsä vaikka kuinka yrität pyöritellä.
Jeesus opettaa: Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat SINUT, JOKA YKSIN OLET TOTINEN JUMALA,(Joh. 17:3)Vai kehtaatko vielä väittää ja kieroon vääntää, että kun Jeesus sanoo SINUT hän kuitenkin puhuu itsestään. Asia on näin, kun Jeesus opettaa teitä kovapäisiä ihmisiä tässä, hän tarkoittaa Isää Jumalaa sanomalla: SINUT, JOKA YKSIN OLET TOTINEN JUMALA.
ja Jeesus jatkaa opettaen:
ja HÄNET, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.(Joh.17:3) Ja kun Jeesus Kristus sanoo tässä HÄNET, hän totisesti tarkoittaa itseään, Jeesusta.
Hyljätkää valhe ja omaksukaa totuus!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus. Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Tätä et saa millään väännettyä kieroon, ettäkö Jeesus sanoisi tämän itsestänsä vaikka kuinka yrität pyöritellä.
Jeesus opettaa: Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat SINUT, JOKA YKSIN OLET TOTINEN JUMALA,(Joh. 17:3)Vai kehtaatko vielä väittää ja kieroon vääntää, että kun Jeesus sanoo SINUT hän kuitenkin puhuu itsestään. Asia on näin, kun Jeesus opettaa teitä kovapäisiä ihmisiä tässä, hän tarkoittaa Isää Jumalaa sanomalla: SINUT, JOKA YKSIN OLET TOTINEN JUMALA.
ja HÄNET, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen.(Joh.17:3) Ja kun Jeesus Kristus sanoo tässä HÄNET, hän totisesti tarkoittaa itseään, Jeesusta.
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus.Isän Jumalan ainoaksi totiseksi Jumalaksi tunnustamisesta! Olen täysin samaa mieltä tässä asiassa Raamatun kirjoitusten ja sinun kanssasi.
- Yks-tämmönen
Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus.Mitä Jumala sanoo Pojastaan jakeessa 8.
1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut
3 ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,
4 tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.
5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
7 Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. - Sirpa Birgit Lappalainen
Yks-tämmönen kirjoitti:
Mitä Jumala sanoo Pojastaan jakeessa 8.
1 Sittenkuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain kautta,
2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan kautta, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut
3 ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa,
4 tullen enkeleitä niin paljoa korkeammaksi, kuin hänen perimänsä nimi on jalompi kuin heidän.
5 Sillä kenelle enkeleistä hän koskaan on sanonut: "Sinä olet minun Poikani, tänä päivänä minä sinut synnytin"; ja taas: "Minä olen oleva hänen Isänsä, ja hän on oleva minun Poikani"?
6 Ja siitä, kun hän jälleen tuo esikoisensa maailmaan, hän sanoo: "Ja kumartakoot häntä kaikki Jumalan enkelit".
7 Ja enkeleistä hän sanoo: "Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulen liekiksi";
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.Kuka sanoo????????????????:Ja missä hengessä??????? Ja enkeleistä hän sanoo: Hän tekee enkelinsä tuuliksi ja palvelijansa tulenliekiksi";
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka. - Yks-tämmönen
Yks-tämmönen kirjoitti:
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.Room. 9:5
heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! - Tulkise nämä totuudessa
Yks-tämmönen kirjoitti:
Room. 9:5
heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!Evank.Matt. 3 luku
16. Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
17. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt.
Evank.Matt. 17 luku
5. Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä.
Evank.Joh. 3 luku
35. Isä rakastaa Poikaa ja on antanut kaikki hänen käteensä.
36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Tulkitse meille jokaiselle nämä jakeet jos olet elävässä uskossa ja sinulla on Armoitus niitä tulkita.
Kirjeistä on tullut sinulle "evankeliumi", sinä poljet kirjoituksillasi Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan ja Evankeliumin lokaan.
Olet pelkkä käännynnäinen tai sitten ilkeyttäsi kiusaat totuutta puolustavia.
Jeesuksen nimessä kehoitan sinua tee parannus ihmisopeista.
Herra Jeesus siunaa Supmen Kansaa totuudella,AAMEN. - Diana-ad-rem
Tulkise nämä totuudessa kirjoitti:
Evank.Matt. 3 luku
16. Kun Jeesus oli kastettu, nousi hän kohta vedestä, ja katso, taivaat aukenivat, ja hän näki Jumalan Hengen tulevan alas niinkuin kyyhkysen ja laskeutuvan hänen päällensä.
17. Ja katso, taivaista kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt.
Evank.Matt. 17 luku
5. Hänen vielä puhuessaan, katso, heidät varjosi valoisa pilvi; ja katso, pilvestä kuului ääni, joka sanoi: "Tämä on minun rakas Poikani, johon minä olen mielistynyt; kuulkaa häntä.
Evank.Joh. 3 luku
36. Joka uskoo Poikaan, sillä on iankaikkinen elämä; mutta joka ei ole kuuliainen Pojalle, se ei ole elämää näkevä, vaan Jumalan viha pysyy hänen päällänsä."
Tulkitse meille jokaiselle nämä jakeet jos olet elävässä uskossa ja sinulla on Armoitus niitä tulkita.
Kirjeistä on tullut sinulle "evankeliumi", sinä poljet kirjoituksillasi Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan ja Evankeliumin lokaan.
Herra Jeesus siunaa Supmen Kansaa totuudella,AAMEN.ja loukkauskallio.
Jesaja sanoo: - jae 6
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus.Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot.
"Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen,
paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa."
Kenestä tässä sinun mielestäsi puhutaan? Eikö Jumalasta, Kaikkivaltiaasta?
Ilm.1:17-18 Ja kun minä hänet näin, kaaduin
minä kuin kuolleena hänen jalkojensa
juureen. Ja hän pani oikean kätensä
minun päälleni sanoen: "Älä pelkää!
MINÄ OLEN ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN,
ja minä elän; ja minä olin kuollut,
ja katso minä elän aina ja iankaikkisesti,
ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet."
Kenestä tässä puhutaan? Eikö edelleen Jumalasta, Jeesuksesta?
Ilm.1:8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra
Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
Eikö tässäkin puhuta Jumalasta, Jeesuksesta, Kaikkivaltiaasta, joka myös tuleva on?
Ei meillä ole monta Jumalaa, (esim. pienempiarvoinen Jeesus) vaan Kaikkivaltias Jumala, Isä ja Poika ja Pyhä Henki, tasavertaisina, kaiken ylistyksen ja kunnian ja voiman ja väkevyyden ja kiitoksen ansainneena!
Ketään muuta meidän ei tarvitse palvoa ja kumartaa, kuin Jumalaa!
Ilm.4:8-11 "Pyhä, pyhä, pyhä
on Herra Jumala, Kaikkivaltias,
joka oli ja joka on ja joka tuleva on".
9 Ja niin usein kuin olennot antavat
ylistyksen, kunnian ja kiitoksen hänelle, joka valtaistuimella istuu, joka elää aina
ja iankaikkisesti,
10 lankeavat ne kaksikymmentä neljä
vanhinta hänen eteensä, joka valtaistuimella
istuu, ja kumartaen rukoilevat häntä, joka elää aina ja iankaikkisesti,
ja heittävät kruununsa valtaistuimen
eteen sanoen:
11 "Sinä, meidän Herramme
ja meidän Jumalamme,
olet arvollinen saamaan
ylistyksen ja kunnian ja voiman,
sillä sinä olet luonut kaikki,
ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa,
ja ovat luodut".
Room.11:36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa
ja häneen on kaikki; hänelle kunnia
iankaikkisesti! Amen.
Kol.1:15-18 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva,
esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16 sillä hänessä luotiin kaikki, mikä
taivaissa ja maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät,
olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia,
hallituksia tai valtoja,
kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17 ja hän on ennen kaikkia,
ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
18 Ja hän on ruumiin, se on; seura-
kunnan, pää; hän, JOKA ON ALKU, esikoinen
kuolleista nousseitten joukossa, että hän
OLISI KAIKESSA ENSIMMÄINEN.
Joh.1:13 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan
tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen
kauttaan, ja ilman häntä ei ole
syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Emme voi mitään totuuta vastaan, vaan totuuden puolesta!
Ei Jeesuksen jumaluus mihinkään katoa, vaikka ihmiset sen yrittäisivät kumota.
JEESUS KRISTUS ON HERRA! - leahim
Evank.Matt. 3 luku
Evank.Matt. 17 luku
Evank.Joh. 3 luku
Herra Jeesus siunaa Supmen Kansaa totuudella,AAMEN.Mikä SINÄ olet sanomaan
ketään vääräuskoiseksi
käännynnäiseksi?
Onko käännynnäinen(kääntynyt.)
vääräuskoinen?
Siis Jumalan puoleen kääntynyt!
Mieti vähän mitä kirjoitat!
Ei evankeliumi ole se
joka pelastaa.
Vaan usko JUmalaan.Eikö niin? - Sirpa Birgit Lappalainen
Valhetta. Raamatussa ei missään lue: mikä tulee Häneltä, joka yksin on totinen Jumala, eli Jeesukselta Kristukselta. Itse lisäät loppuun vääntäen kieroon eli Jeesukselta Kristukselta. Jeesuksen nimessä saatana väisty, sillä sinä olet pahennukseksi Jeesukselle ja Isälle Jumalalle.
Jeesus tässä opettaa: Kuinka te voisitte uskoa te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mika tukee HÄNELTÄ, JOKA YKSIN ON JUMALA?(Joh.5:44) Jeesus kun sanoo tässä HÄNELTÄ, JOKA YKSIN ON JUMALA hän tarkoittaa siinä Isä Jumalaa.
Jos hän puhuisi itsestään hän sanoisi: minulta, joka yksin olen Jumala. Älkää vääntäkö kieroon sitä totuutta, mitä Jeesus puhuu missäkin itsentään ja mitä totuutta hän puhuu Isästä Jumalasta. - Iso Lapis
leahim kirjoitti:
Mikä SINÄ olet sanomaan
ketään vääräuskoiseksi
käännynnäiseksi?
Onko käännynnäinen(kääntynyt.)
vääräuskoinen?
Siis Jumalan puoleen kääntynyt!
Mieti vähän mitä kirjoitat!
Ei evankeliumi ole se
joka pelastaa.
Vaan usko JUmalaan.Eikö niin?Käännynnäinen ei ole uudestisyntynyt ylhäältä, vaikka onkin liittynyt seurakuntaan.
Evank.Matt. 23 luku 33/38 käännös
13. Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
15. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
Seurakunnissa opetetaan turvaamaan Jumalaan ,Jeesuksen nimessä.
Ei tahdota turvata Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikaan, usko Jeesukseen
pelastaa ja Jeesus on uudenliiton Herra, Isä Jumala on vallan hänelle antanut.
Evank.Matt. 28 liku
18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Mietippä kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?
Fariseukset ja Kirjanoppineet julistavat seurakunnissa ihmisoppeja, ja käännynnäisiä tulee paljon ja he puolustavat ihmisoppeja.
Koe sinä mikä Voima Ja Valta Herralla Jeesuksella Kristuksella on, mene polvillesi ja kysy Jeesukselta onko sinulla kaikki valta, maan päällä ja taivaassa.
Hän vastaa sinulle kun sitä vilpittömästi rukoilet anoen Häneltä.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN. Yks-tämmönen kirjoitti:
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.KOKO ASIA, eikä repäistä irti kokonaisuudesta, niin pitää ottaa huomioon myös heprealaiskirjeen yhdeksäs jae, joka ilmaisee pojalla olevan Jumalana sellainen Jumala, joka on voitelulla pojalle jumaluuden antanut ja jonka yläpuolella ei ole enää muuta Jumalaa:
Hepr.ealaiskirje 1
9 "Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sen tähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."
Heprealaiskirjeen kirjoittaja on lainannut Psalmin 45:5-8 jakeita, eikä juutalaisten Psalmeissa puhuta mitään pojan jumaluudesta, vaan nämä jakeet kuuluvat;
Psalmit 45
6 (45:7) "Sinun valtaistuimesi on niin kuin Jumalan, se pysyy ikuisesti, sinun valtikkasi on oikeuden valtikka. [2. Sam. 7:16 ]
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."
Kysymyksessä olevassa asiassa Heprealaiskirjeen kirjoittaja on tarkoittanut sanoa:
8. "Mutta pojasta sanoo Jumala: 'Sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka,'"
Alkuperäinen ja väärentämätön juutalainen teksti kuuluu näin:
Psalmit 45
6 (45:7) "Sinun valtaistuimesi on niin kuin Jumalan, se pysyy ikuisesti, sinun valtikkasi on oikeuden valtikka. [2. Sam. 7:16 ]
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."- Iso Lapis
ekivaari kirjoitti:
KOKO ASIA, eikä repäistä irti kokonaisuudesta, niin pitää ottaa huomioon myös heprealaiskirjeen yhdeksäs jae, joka ilmaisee pojalla olevan Jumalana sellainen Jumala, joka on voitelulla pojalle jumaluuden antanut ja jonka yläpuolella ei ole enää muuta Jumalaa:
Hepr.ealaiskirje 1
9 "Sinä rakastit vanhurskautta ja vihasit laittomuutta; sen tähden on Jumala, sinun Jumalasi, voidellut sinua iloöljyllä, enemmän kuin sinun osaveljiäsi."
Heprealaiskirjeen kirjoittaja on lainannut Psalmin 45:5-8 jakeita, eikä juutalaisten Psalmeissa puhuta mitään pojan jumaluudesta, vaan nämä jakeet kuuluvat;
Psalmit 45
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."
Kysymyksessä olevassa asiassa Heprealaiskirjeen kirjoittaja on tarkoittanut sanoa:
8. "Mutta pojasta sanoo Jumala: 'Sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka,'"
Psalmit 45
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."Sanot olevasi uskossa mutta kuitenkin poljet Jumalan käskyn lokaan:
1. Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Kuinka sinä uskallat opettaa ihmisoppeja muille jos olet" elävässä" uskossa.
Sinä olet pelkkä pakana koska opetat ihmisoppeja ,tee parannus äläkä polje Jumalan käskyjä lokaan.
Sinulle ei Jumalan sana ole avautunut, et ole armoitettu sitä Kirjoittamaan.
Jeesuksen nimessä vaikene siihen saakka, kunnes opit totuutta kirjoittamaan. Iso Lapis kirjoitti:
Sanot olevasi uskossa mutta kuitenkin poljet Jumalan käskyn lokaan:
1. Ja Jumala puhui kaikki nämä sanat ja sanoi:
2. "Minä olen Herra, sinun Jumalasi, joka vein sinut pois Egyptin maasta, orjuuden pesästä.
3. Älä pidä muita jumalia minun rinnallani.
4. Älä tee itsellesi jumalankuvaa äläkä mitään kuvaa, älä niistä, jotka ovat ylhäällä taivaassa, älä niistä, jotka ovat alhaalla maan päällä, äläkä niistä, jotka ovat vesissä maan alla.
5. Älä kumarra niitä äläkä palvele niitä. Sillä minä, Herra, sinun Jumalasi, olen kiivas Jumala, joka kostan isien pahat teot lapsille kolmanteen ja neljänteen polveen, niille, jotka minua vihaavat;
6. mutta teen laupeuden tuhansille, jotka minua rakastavat ja pitävät minun käskyni.
Kuinka sinä uskallat opettaa ihmisoppeja muille jos olet" elävässä" uskossa.
Sinä olet pelkkä pakana koska opetat ihmisoppeja ,tee parannus äläkä polje Jumalan käskyjä lokaan.
Sinulle ei Jumalan sana ole avautunut, et ole armoitettu sitä Kirjoittamaan.
Jeesuksen nimessä vaikene siihen saakka, kunnes opit totuutta kirjoittamaan.kerron että Raamattu ei kiellä kuvien tekemistä luonnosta, ihmisistä ja eläimistä, siis luomakunnasta, mutta Raamattu kieltää minkään kuvan asettamista JUMALAKSI! Jeesus Kristus, joka "pyhyyden hengen puolesta" on Jumalan kuva, sisältyy tähän kuvan Jumalaksi asettamista kieltävään käskyyn!
2. Korinttolaiskirje 4
4 "niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on JUMALAN KUVA."
Kolossalaiskirje 1
15 "ja HÄN ON NÄKYMÄTTÖMÄN JUMALAN KUVA, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa."
Näkymättömästä olemukseta ei voi tehdä näkyvää jumalakuvaa:
Roomalaiskirje 1
20 "Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,"
Heprealaiskirje 1
3 "ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa",- Iso Lapis
ekivaari kirjoitti:
kerron että Raamattu ei kiellä kuvien tekemistä luonnosta, ihmisistä ja eläimistä, siis luomakunnasta, mutta Raamattu kieltää minkään kuvan asettamista JUMALAKSI! Jeesus Kristus, joka "pyhyyden hengen puolesta" on Jumalan kuva, sisältyy tähän kuvan Jumalaksi asettamista kieltävään käskyyn!
2. Korinttolaiskirje 4
4 "niissä uskottomissa, joiden mielet tämän maailman jumala on niin sokaissut, ettei heille loista valkeus, joka lähtee Kristuksen kirkkauden evankeliumista, hänen, joka on JUMALAN KUVA."
Kolossalaiskirje 1
15 "ja HÄN ON NÄKYMÄTTÖMÄN JUMALAN KUVA, esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa."
Näkymättömästä olemukseta ei voi tehdä näkyvää jumalakuvaa:
Roomalaiskirje 1
20 "Sillä hänen näkymätön olemuksensa, hänen iankaikkinen voimansa ja jumalallisuutensa, ovat, kun niitä hänen teoissansa tarkataan, maailman luomisesta asti nähtävinä, niin etteivät he voi millään itseänsä puolustaa,"
Heprealaiskirje 1
3 "ja joka, ollen hänen kirkkautensa säteily ja hänen olemuksensa kuva ja kantaen kaikki voimansa sanalla, on, toimitettuaan puhdistuksen synneistä, istunut Majesteetin oikealle puolelle korkeuksissa",Mitä vääristelyä tämä kirjoituksesi sitten on, sinä halveksit ensimmäistä käskyä,
väännät Jumalan käskyt kieroon valhe kirjoituksillasi kuinka sinä uskallat.
"KOKO ASIA, eikä repäistä irti kokonaisuudesta, niin pitää ottaa huomioon myös heprealaiskirjeen yhdeksäs jae, joka ilmaisee pojalla olevan Jumalana sellainen Jumala, joka on voitelulla pojalle jumaluuden antanut ja jonka yläpuolella ei ole enää muuta Jumalaa"
Jeesuksen nimessä tee parannus että iankaikkisen elämän perisit,AAMEN
Jeesus on iankaikkiseti Jumalan poika ei Jumala! - kieroon vääntänyt
Valhetta. Raamatussa ei missään lue: mikä tulee Häneltä, joka yksin on totinen Jumala, eli Jeesukselta Kristukselta. Itse lisäät loppuun vääntäen kieroon eli Jeesukselta Kristukselta. Jeesuksen nimessä saatana väisty, sillä sinä olet pahennukseksi Jeesukselle ja Isälle Jumalalle.
Jeesus tässä opettaa: Kuinka te voisitte uskoa te, jotka otatte vastaan kunniaa toinen toiseltanne, ettekä etsi sitä kunniaa, mika tukee HÄNELTÄ, JOKA YKSIN ON JUMALA?(Joh.5:44) Jeesus kun sanoo tässä HÄNELTÄ, JOKA YKSIN ON JUMALA hän tarkoittaa siinä Isä Jumalaa.
Jos hän puhuisi itsestään hän sanoisi: minulta, joka yksin olen Jumala. Älkää vääntäkö kieroon sitä totuutta, mitä Jeesus puhuu missäkin itsentään ja mitä totuutta hän puhuu Isästä Jumalasta.Jumalan Sanaa!
1Joh.5:20 Mutta me tiedämme, että Jumalan
Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen TOTISEN;
ja me olemme siinä TOTISESSA, hänen
Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa.
HÄN ON TOTINEN JUMALA ja iankaikkinen elämä. - Iso Lapis
kieroon vääntänyt kirjoitti:
Jumalan Sanaa!
HÄN ON TOTINEN JUMALA ja iankaikkinen elämä.Ymmärrätkö kuinka kieroon 1Joh.5:20 jae on väännetty, se ei ole Jumalan aitoa sanaa. Johannes on sen kirjoittanut ja se on pelkkä kirje ei Jumalan suusta lähtenyttä sanaa.
Sinua ei ole armoitettu Raamatun sanaa tulkitsemaan koska et eroita totuutta valheesta.
Missä Evankeliumissa Jeesus sanoo minä olen Jumala koska olen Jumalasta?
Kirjeistä on tullut sinulle "evankeliumi", Pyhä Henkikö todistaa sinulle että Jeesus on jumala? Sinä kirjoitat kuin Kirjanoppinut Fariseus. Älä eksytä muita koska itse olet eksynyt.
Pyhä Henkikö sinulle Jumalan sanaa avaa, tuskin avaa koska sinä sen kieroon väännät. Ei ole totuutta sinun kirjoituksissasi ,olet eksytyksessä mukana ja
pahasti. Tuo sinun oppisi näkyy jo seurakunnissa.Samaa ihmisoppia niissäkin julistetaan ja ei ole siunauksia eikä tule ennenkuin parannus niissä tehdään.
Herätyksen aika on lähellä ja se alkaa seurakunnissa ja monet julistajat
saavat hävetä ja nöyrtyä Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan edessä. Iso Lapis kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka kieroon 1Joh.5:20 jae on väännetty, se ei ole Jumalan aitoa sanaa. Johannes on sen kirjoittanut ja se on pelkkä kirje ei Jumalan suusta lähtenyttä sanaa.
Sinua ei ole armoitettu Raamatun sanaa tulkitsemaan koska et eroita totuutta valheesta.
Kirjeistä on tullut sinulle "evankeliumi", Pyhä Henkikö todistaa sinulle että Jeesus on jumala? Sinä kirjoitat kuin Kirjanoppinut Fariseus. Älä eksytä muita koska itse olet eksynyt.
Pyhä Henkikö sinulle Jumalan sanaa avaa, tuskin avaa koska sinä sen kieroon väännät. Ei ole totuutta sinun kirjoituksissasi ,olet eksytyksessä mukana ja
pahasti. Tuo sinun oppisi näkyy jo seurakunnissa.Samaa ihmisoppia niissäkin julistetaan ja ei ole siunauksia eikä tule ennenkuin parannus niissä tehdään.
saavat hävetä ja nöyrtyä Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan edessä.Iso Lapis, sillä en ole kirjoittanut tuota "kieroon vääntänyt" kirjoittajan kirjoitusta! Kirjoitan aina vain rekisteröidyllä "ekivaari" tunnuksella.
1. Joh.5:20 jakeesta olen samaa mieltä kanssasi, että se on väännetty kääntäessä kieroon. Täältä palstoilta löytyy kymmeniä kirjoituksiani, joissa olen yrittänyt selittää, että Jeesus Kristus ei ole Jumala vaan Jumalan poika, ensiksi syntynyt "esikoinen".
Etsi nyt ensiksi rekisteröidyllä "ekivaari" nikillä varustettu sellainen kirjoitukseni, jossa olisin sanonut Jeesusta Jumalaksi. Tuo syytöskirjelmäsi on hyvin sekava. Hyvää yötä!- Iso Lapis
ekivaari kirjoitti:
Iso Lapis, sillä en ole kirjoittanut tuota "kieroon vääntänyt" kirjoittajan kirjoitusta! Kirjoitan aina vain rekisteröidyllä "ekivaari" tunnuksella.
1. Joh.5:20 jakeesta olen samaa mieltä kanssasi, että se on väännetty kääntäessä kieroon. Täältä palstoilta löytyy kymmeniä kirjoituksiani, joissa olen yrittänyt selittää, että Jeesus Kristus ei ole Jumala vaan Jumalan poika, ensiksi syntynyt "esikoinen".
Etsi nyt ensiksi rekisteröidyllä "ekivaari" nikillä varustettu sellainen kirjoitukseni, jossa olisin sanonut Jeesusta Jumalaksi. Tuo syytöskirjelmäsi on hyvin sekava. Hyvää yötä!"KOKO ASIA, eikä repäistä irti kokonaisuudesta, niin pitää ottaa huomioon myös heprealaiskirjeen yhdeksäs jae, joka ilmaisee pojalla olevan Jumalana sellainen Jumala, joka on voitelulla pojalle jumaluuden antanut ja jonka yläpuolella ei ole enää muuta Jumalaa"
Tämä on sinun kirjoittamasi, vai väitätkö muuta? Se löytyy tältä sivulta! - tiedät,
Iso Lapis kirjoitti:
Ymmärrätkö kuinka kieroon 1Joh.5:20 jae on väännetty, se ei ole Jumalan aitoa sanaa. Johannes on sen kirjoittanut ja se on pelkkä kirje ei Jumalan suusta lähtenyttä sanaa.
saavat hävetä ja nöyrtyä Herran Jeesuksen Kristuksen Jumalan Pojan edessä.että 1Joh.5:20 on kieroon väännetty? Eikö niin, että se jae ei sovi sinun opettamasi opin muottiin?
Meillä ei ole mitään oikeutta vääristellä Jumalan sanaa ja tehdä siitä ihmisoppeja.
Kysyit, että Pyhä Henkikö sinulle todistaa, että Jeesus on Jumala?
Kyllä! Juuri Pyhä Henki niin todistaa ja se todistus on tosi! - Iso Lapis
tiedät, kirjoitti:
että 1Joh.5:20 on kieroon väännetty? Eikö niin, että se jae ei sovi sinun opettamasi opin muottiin?
Meillä ei ole mitään oikeutta vääristellä Jumalan sanaa ja tehdä siitä ihmisoppeja.
Kysyit, että Pyhä Henkikö sinulle todistaa, että Jeesus on Jumala?
Kyllä! Juuri Pyhä Henki niin todistaa ja se todistus on tosi!Kukaan uudestisyntynyt ylhäältä ei sano että Pyhä Henki todistaa että Jeesus on
Jumala.
Vain uskosta osaton pakana pystyy sen kirjoittamaan ja sanomaan koska ei ymmärrä mitä siitä tulee kun Pyhää Henkeä pilkkaa. Iso Lapis kirjoitti:
Kukaan uudestisyntynyt ylhäältä ei sano että Pyhä Henki todistaa että Jeesus on
Jumala.
Vain uskosta osaton pakana pystyy sen kirjoittamaan ja sanomaan koska ei ymmärrä mitä siitä tulee kun Pyhää Henkeä pilkkaa.Pyhän Hengen vaikutuksesta että Jeesus on Herra (Room 10:9-10). Tämä tunnustus sisältää Jeesuksen jumaluuden tunnustamisen. Tällä tunnustuksella voidaan koetella puhuuko ihminen Jumalan Hengessä vaiko jossakin muussa hengessä (1 Kor 12:2-3, 1 Joh 4:1-3, 2 Joh 7).
Jos et voi tunnustaa Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Herraksi Jumalaksi, et ole uudestisyntynyt. Et silloin myöskään ole Jumalan lapsi. Vain Pyhässä Hengessä voidaan tunnustaa Jeesus Herraksi Jumalaksi koska Pyhä Henki tunnustaa Jeesuksen herrauden ja Hänen jumaluuden. Jos taas tunnustat ilomielin sydämestäsi että Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani, olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja Pyhä Henkii asuu sinussa (Joh 20:28).
Jollei näin ole.... tee parannus ja "usko HERRAAN Jeesukseen, niin sinä pelastut..." (Apt 16:30-31). "ja hän riemuitsi siitä, että hän ja koko hänen perheensä oli tullut JUMALAAN USKOVAKSI (jae 34).- Iso Lapis
jaikal kirjoitti:
Pyhän Hengen vaikutuksesta että Jeesus on Herra (Room 10:9-10). Tämä tunnustus sisältää Jeesuksen jumaluuden tunnustamisen. Tällä tunnustuksella voidaan koetella puhuuko ihminen Jumalan Hengessä vaiko jossakin muussa hengessä (1 Kor 12:2-3, 1 Joh 4:1-3, 2 Joh 7).
Jos et voi tunnustaa Jeesusta Kristusta lihaan tulleeksi Herraksi Jumalaksi, et ole uudestisyntynyt. Et silloin myöskään ole Jumalan lapsi. Vain Pyhässä Hengessä voidaan tunnustaa Jeesus Herraksi Jumalaksi koska Pyhä Henki tunnustaa Jeesuksen herrauden ja Hänen jumaluuden. Jos taas tunnustat ilomielin sydämestäsi että Jeesus Kristus on Herrani ja Jumalani, olet uudestisyntynyt Jumalan lapsi ja Pyhä Henkii asuu sinussa (Joh 20:28).
Jollei näin ole.... tee parannus ja "usko HERRAAN Jeesukseen, niin sinä pelastut..." (Apt 16:30-31). "ja hän riemuitsi siitä, että hän ja koko hänen perheensä oli tullut JUMALAAN USKOVAKSI (jae 34).Jeesus Kristus Jumalan Poika on minun Herrani , hän on antanut minulle suuressa Armossaan,kielillä puhumisen ja Voimallisten tekojen Armolahjan.
Mitä sinä olet saanut?
Minä kunnioitan Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa Ja Isää Jumalaa.
Ketä sinä kunnioitat kun ihmisoppeja puolustat? - leahim
Iso Lapis kirjoitti:
Käännynnäinen ei ole uudestisyntynyt ylhäältä, vaikka onkin liittynyt seurakuntaan.
Evank.Matt. 23 luku 33/38 käännös
13. Mutta voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun suljette taivasten valtakunnan ihmisiltä! Sillä itse te ette mene sisälle, ettekä salli meneväisten sisälle mennä.
15. Voi teitä, kirjanoppineet ja fariseukset, te ulkokullatut, kun te kierrätte meret ja mantereet tehdäksenne yhden käännynnäisen; ja kun joku on siksi tullut, niin teette hänestä helvetin lapsen, kahta vertaa pahemman, kuin te itse olette!
Seurakunnissa opetetaan turvaamaan Jumalaan ,Jeesuksen nimessä.
Ei tahdota turvata Jeesukseen Kristukseen Jumalan Poikaan, usko Jeesukseen
pelastaa ja Jeesus on uudenliiton Herra, Isä Jumala on vallan hänelle antanut.
Evank.Matt. 28 liku
18. Ja Jeesus tuli heidän tykönsä ja puhui heille ja sanoi: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä.
Mietippä kuka antoi Jeesukselle kaiken vallan?
Fariseukset ja Kirjanoppineet julistavat seurakunnissa ihmisoppeja, ja käännynnäisiä tulee paljon ja he puolustavat ihmisoppeja.
Koe sinä mikä Voima Ja Valta Herralla Jeesuksella Kristuksella on, mene polvillesi ja kysy Jeesukselta onko sinulla kaikki valta, maan päällä ja taivaassa.
Hän vastaa sinulle kun sitä vilpittömästi rukoilet anoen Häneltä.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.T.leahim
- Sirpa Birgit Lappalainen
Yks-tämmönen kirjoitti:
Room. 9:5
heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!Huomaatko, kuinka tässäkin on väännetty kieroon: Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala
Kristus ei ole yli kaiken. Kristus ei ole yli Isä Jumalan. Isä Jumala on ainoastaan yli kaiken. Joten tämä virke:Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen! on valhetta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Anon Jeesukselta, että uudestisyntyisitte ylhäältä, että saisitte opetusta ja muistutusta Puolustajalta totuuden Hengeltä. Puolustaja totuuden Henki opettaa ja muistuttaa vain totuutta. - Sirpa Birgit Lappalainen
ekivaari kirjoitti:
KOKO ASIA, eikä repäistä irti kokonaisuudesta, niin pitää ottaa huomioon myös heprealaiskirjeen yhdeksäs jae, joka ilmaisee pojalla olevan Jumalana sellainen Jumala, joka on voitelulla pojalle jumaluuden antanut ja jonka yläpuolella ei ole enää muuta Jumalaa:
Hepr.ealaiskirje 1
Psalmit 45
Psalmit 45
7 (45:8) Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."Älkää olko sinisilmäisiä sokeita sokeain taluttajia, että uskotte, että ristiriidat, jotka opettaa Jeesuksen Jumalaksi olisivat totuutta.
Ei ole KAHTA totuutta. On vain yksi totuus.
Ymmärtäkää jo, ettei voi opettaa, että ISÄ JUMALA ON YKSIN JUMALA, mutta samaan hengenvetoon on jo opettamassa, että ISÄ JUMALA EI OLEKAAN YKSIN JUMALA.
TEHKÄÄ PARANNUS. ÄLKÄÄ OLKO KAHTAALLA.
Lukekaa 2 Moos.20 käännös 33/38. - Sirpa Birgit Lappalainen
kieroon vääntänyt kirjoitti:
Jumalan Sanaa!
HÄN ON TOTINEN JUMALA ja iankaikkinen elämä.Sinä juuri väännät kieroon Jumalan suusta lähtenyttä sanan väärentämätöntä maitoa sen mukaan, kuin sen jo muut kieroon vääntäjät ovat tehneet ennen sinua Raamattuun.
Onko sinusta Isä Jumalan kunnioitusta se, kun samaan hengenvetoon opetat, että Isä Jumala on yksin Jumala ja Isä Jumala ei olekaan yksin Jumala. Näin teet, jos pidät Raamattua kannesta kanteen totuutena ja siten opetat.
Tee sinäkin parannus!!!!!!!!!!!! kieroon vääntänyt
Etkö yhtään karsasta käyttää nimimerkkiä kieroon vääntänyt? Sopii kyllä hyvin sinun nimimerkiksesi. Eikö olisi mukavampaa tehdä parannus ja kirjoittaa totuutta omalla nimellä. - merkillisiä selittäjiä
Sinä juuri väännät kieroon Jumalan suusta lähtenyttä sanan väärentämätöntä maitoa sen mukaan, kuin sen jo muut kieroon vääntäjät ovat tehneet ennen sinua Raamattuun.
Onko sinusta Isä Jumalan kunnioitusta se, kun samaan hengenvetoon opetat, että Isä Jumala on yksin Jumala ja Isä Jumala ei olekaan yksin Jumala. Näin teet, jos pidät Raamattua kannesta kanteen totuutena ja siten opetat.
Tee sinäkin parannus!!!!!!!!!!!! kieroon vääntänyt
Etkö yhtään karsasta käyttää nimimerkkiä kieroon vääntänyt? Sopii kyllä hyvin sinun nimimerkiksesi. Eikö olisi mukavampaa tehdä parannus ja kirjoittaa totuutta omalla nimellä.kun mikään Raamatun ilmoittama totuus Jeesuksen Jumaluudesta ei teille käy, vaan olette itsemielestänne niin viisaita, että voitte nousta Jumalan ilmoituksen yläpuolelle ja kertoa muinamiehinä, että ei asia ole niin kuin Raamattu sen sanoo.
Jeesuksesta Jumalana kertovia jakeita löytyy paljon, tässä muutamia: Jes 7:14, Jes 9:5. Joh 1: 1-14, Room 9:5, 1. Joh 5:20 - benedi= siunattu
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus.ole riitaa ja erimielisyyttä.
On aivan totta, että Jeesuksen Isä on Jumala, ja Jumala on Henki,..eikä Hengellä ole lihaa eikä luita,niinkuinnäette minulla olevan,kertoi Jeesus.
On näes niin, että Isä ja Poika, Raamatun ilmoituksen mukaan " kilpailevat toistensa kunnioittamisesta"
Isä kertoo että Poika on Jumala, Herra Sebaot, ..ja Poika kertoo että" Isä on minua suurempi"
Mutta mitä tulee siihen, kuka meidän Jumalamme on,..niin meille ei ole annettu muuta Jumalaa, missä meidän pitää pelastuman, kuin Jeesus Kristus!
Ainoa Jumala, jonka varassa on henkenne, sielunne ja ruumiinne, on Jeesus Kristus.
Jeesus muisti mainita että " Minusta Mooses on kirjoittanut"...
Vilkaistaanpa mitä Moses on Jeesuksesta kirjoittanut!!
" Silloin Herran enkeli ilmestyi hänelle tulen liekissä keskellä orjantappurapensasta,
ja hän (Mooses) näki että pensas paloi ilmitulessa, mutta pensas ei kuitenkaan kulunut" 2 Moos 3: 2
" Kun Herra näki hänen tulevan katsomaan, huusi hän, Jumala , hänelle pensaasta ja sanoi " Mooses, Mooses"!
Hän vastasi :" tässä olen" jae 3
Mooses kirjoitti tämän tapahtuman ylös, tässä tapahtumassa hän kertoo Jeesuksesta, joka on JUMALA!
Kannattaa aina muistaa: " Ennenkuin Aabraham syntyi olen minä ollut"
Jeesus, Jumalöa on siis ollut jo aikojen alussa, Hän josta te foorumilaiset aivan oikein sanotte:
" Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala!" Joh 1: 1
Hän, siis Jumala , oli alussa Jumalan tykönä..jae 2
Tästä Jumalasta te puhutte, Hänestä, joka on lunastanut teidät pois synnistä, eli lain rikkomisesta.
" Synti on laittomuus"
" Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia minun rinnallani"
Sinulla ja minulla ei ole muuta Jumalaa jossa meidän on pelastuminen, kuin Jeesus Kristus!
Jos opetatte sellaista evankeliumia, että on joku toinen Jumala ,kuin Kristus, tuo Sana, jossa teidän on pelastumisenne,...niin " hän olkoon kirottu"
" Ja Sana oli Jumala"...mutta tämä Jumala otti orjanmuodon , ja tuli olennaltaan ihmisen kaltasiseksi,..ja kuoli, vaikkei Jumala mielestänne voi kuolla!
Tässä on salaisuutta, jonka tutkimista voitte jakaa iankaikkisesti taivaassa - benedi= siunattu
Iso Lapis kirjoitti:
Jeesus Kristus Jumalan Poika on minun Herrani , hän on antanut minulle suuressa Armossaan,kielillä puhumisen ja Voimallisten tekojen Armolahjan.
Mitä sinä olet saanut?
Minä kunnioitan Jeesusta Kristusta Jumalan Poikaa Ja Isää Jumalaa.
Ketä sinä kunnioitat kun ihmisoppeja puolustat?Minulle tulee tänään venäläinen ystävä, voisitko kertoa hänelle Jumalan suurista teoista venäjäksi!??
Jos, ja kun se sujuu, ja kaveri kastetaan,..niin sitten minullaon ranskalaisia ystäviä, hekin kaipaavat pelastusta, ja haluavat oppia tuntemaAN JUMALAN JEESUKSESSA . RANSKANKIELELLÄ!
"Kehukoon sinua toinen, ei oma suusi" ..." Ja kun puhutte puhukaa totta toinen toisillenne" benedi= siunattu kirjoitti:
ole riitaa ja erimielisyyttä.
On aivan totta, että Jeesuksen Isä on Jumala, ja Jumala on Henki,..eikä Hengellä ole lihaa eikä luita,niinkuinnäette minulla olevan,kertoi Jeesus.
On näes niin, että Isä ja Poika, Raamatun ilmoituksen mukaan " kilpailevat toistensa kunnioittamisesta"
Isä kertoo että Poika on Jumala, Herra Sebaot, ..ja Poika kertoo että" Isä on minua suurempi"
Mutta mitä tulee siihen, kuka meidän Jumalamme on,..niin meille ei ole annettu muuta Jumalaa, missä meidän pitää pelastuman, kuin Jeesus Kristus!
Ainoa Jumala, jonka varassa on henkenne, sielunne ja ruumiinne, on Jeesus Kristus.
Jeesus muisti mainita että " Minusta Mooses on kirjoittanut"...
Vilkaistaanpa mitä Moses on Jeesuksesta kirjoittanut!!
" Silloin Herran enkeli ilmestyi hänelle tulen liekissä keskellä orjantappurapensasta,
ja hän (Mooses) näki että pensas paloi ilmitulessa, mutta pensas ei kuitenkaan kulunut" 2 Moos 3: 2
" Kun Herra näki hänen tulevan katsomaan, huusi hän, Jumala , hänelle pensaasta ja sanoi " Mooses, Mooses"!
Hän vastasi :" tässä olen" jae 3
Mooses kirjoitti tämän tapahtuman ylös, tässä tapahtumassa hän kertoo Jeesuksesta, joka on JUMALA!
Kannattaa aina muistaa: " Ennenkuin Aabraham syntyi olen minä ollut"
Jeesus, Jumalöa on siis ollut jo aikojen alussa, Hän josta te foorumilaiset aivan oikein sanotte:
" Alussa oli Sana ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala!" Joh 1: 1
Hän, siis Jumala , oli alussa Jumalan tykönä..jae 2
Tästä Jumalasta te puhutte, Hänestä, joka on lunastanut teidät pois synnistä, eli lain rikkomisesta.
" Synti on laittomuus"
" Minä olen Herra sinun Jumalasi, älä pidä muita jumalia minun rinnallani"
Sinulla ja minulla ei ole muuta Jumalaa jossa meidän on pelastuminen, kuin Jeesus Kristus!
Jos opetatte sellaista evankeliumia, että on joku toinen Jumala ,kuin Kristus, tuo Sana, jossa teidän on pelastumisenne,...niin " hän olkoon kirottu"
" Ja Sana oli Jumala"...mutta tämä Jumala otti orjanmuodon , ja tuli olennaltaan ihmisen kaltasiseksi,..ja kuoli, vaikkei Jumala mielestänne voi kuolla!
Tässä on salaisuutta, jonka tutkimista voitte jakaa iankaikkisesti taivaassaHerramme Jeesuksen Kristuksen opetusta, että meillä on vain YKSI Jumala; Isä, ja yksi Herra, välimies Jumalan ja ihmisten välillä, Jeesus Kristus!:
Johannes 17
3 "Mutta tämä on iankaikkinen elämä, että he tuntevat sinut, joka yksin olet totinen Jumala, ja hänet, jonka sinä olet lähettänyt, Jeesuksen Kristuksen."
1. Korinttolaiskirje 8
5 "Sillä vaikka olisikin niin sanottuja jumalia, olipa heitä sitten taivaassa tai maassa, ja niitä on paljon semmoisia jumalia ja herroja,
6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa."
Efesolaiskirje 4
6 "YKSI JUMALA ja kaikkien ISÄ, joka on yli kaikkien ja kaikkien kautta ja kaikissa."
Tämä Jumala on yli kaikkien, siis myöskin Jeesuksen Kristuksen yli, sillä Isä on myös pojan Herra, Isä ja Jumala!- benedi= siunattu
Jos hän puhuisi itsestään hän sanoisi: minulta, joka yksin olen Jumala. Älkää vääntäkö kieroon sitä totuutta, mitä Jeesus puhuu missäkin itsentään ja mitä totuutta hän puhuu Isästä Jumalasta.Jumalaksi, kertoohan Raamattu että : " Jumala on Henki"
Ja Jeesuksesta " "Alussa oli Sana, ja Sana tuli lihaksi ja Sana OLI Jumala" Joh 1: 1
Jumala ,joka tuli Lihaksi ja luiksi, ei ole Jumala, koska Jumala on Henki
" Ei Hengellä ole lihaa eikä luita niinkuin minulla näette olevan"....Mistä Hän, Jumala sai lihat ja luut, kun Hän Sana, Oli Jumala?
Tietenkin synnyttyään ihmiseksi ja tultuaan VÄHÄKSI AIKAA enkeleitä halvemmaksi Heb 2: 7
Sanoivathan teidän kaltaisenne aiemmin: " Hyvän teon takia me emme sinua kivitä, vaan siksi, että sinä teet itsesi Jumalaksi"
Eipä tarvinnut tehdä kun hän oli Jumala!
Tehän opetatte oikein että Jeesus on luonut kaiken näkyväisen ja näkymättömän,..ja se onkin totta!
Jeesushan sanoi: " Minusta Mooses on kirjoittanut"
No. mitä hän on kirjoittanut?? Mm. tämän Jeesuksesta
" Alussa Jumala loi taivaan ja maan" 1 Moos 1: 1 " Kaikki on luotu Häneen, ja ilman Häntä ei ole syntynyt mitään mikä syntynyt on"
Minä olen Alfa ja Omega, alku ja loppu, ensimmäinen ja viimeinen.
Katsotaanpa onko hän " Jumala loi taivaan ja maan"..myös viimeinen?
" Herran Jeesuksen armo olkoon kaikkien kanssa" Ilm 22: 21
Ihmeellisesti Raamattu pitää paikkansa!
Jeesus ,Jumala on Raamatun ensimmäinen ja myös viimeinen! Totisesti
Iloitkaa Jumalastamme, Jeesuksesta! Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Ja huomaa vielä. Jokaisessa paikassa Raamattua, jossa Jeesus korostaa Isä Jumalaa yksin Jumalana, hän ei todellakaan opeta, että hän, Jeesus olisi myös Jumala. Ei koska hän pitää käskyt ja tässä etenkin: Minä olen Herra, sinun Jumalasi...Älä pidä muita jumalia minun rinnallani. Ja tämän: Minä olen Herra sinun Jumalasi...jne on sanonut meidän Isä Jumalamme eikä Jeesus.Jeesuksen Jumaluus löytyy kirkkaana Raamatun sivuilta:
Joh.20:28 ” Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Heb.1:8 ” mutta Pojasta(Jeesuksesta): "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.”
1.Joh.5:20 ” Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän(Jeesus siis) on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.”
Room.9:5 ” heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!”
Matt.1:23 ” "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
Kol.1:19 ” Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi”
Kol. 2:9 ” Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,”
Joh. 14:8-9 ” Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Luuk. 5:20-21 ” Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut".
21 Niin kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat ajattelemaan ja sanomaan: "Kuka tämä on, joka puhuu Jumalan pilkkaa? Kuka voi antaa syntejä anteeksi, paitsi Jumala yksin?"
Joh.1:1 ” Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala” (Sana=Jeesus).
Room.10:9 ” Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva."
==> Kreikan kielen sana Kyrios, Herra, vastaa suoraan heprean sanaa Adonai, jota käytettiin kun ei haluttu turhaan lausua Jumalan nimeä. Puhuttaessa siis Herrasta tarkoitettiin aina Jumalaa – Israelin Jumalaa. Tunnustamalla, että "Jeesus on Herra", tunnustetaan siis, että Jeesus on Jumala! Jeesuksen Jumaluuden tunnustaminen on siten ehto pelastukselle.
Lähde: http://www.vapaasatama.net/kolminaisuus.html#3
Tiit.2:13-14 ” odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
14 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Lisäksi Jeesus oli/on synnitön:
Hänessä ei ollut syntiä, 1.Joh 3:5. Hän ei synnistä tiennyt, 2 Kor 5:21. Hän ei tehnyt syntiä, 1 Piet 2:22. Hän ei ole synnin palvelija, Gal 2:17. Hän oli syntisistä erotettu, Hebr. 7:26. Hän oli kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä, Hebr. 4:15. Hänen ei tarvinnut uhrata omien syntiensä edestä, Hebr. 7:27. Häntä ei kukaan voinut näyttää syypääksi syntiin, Joh. 8:46.
(lähde: Iso Raamatun tietosanakirja)
Tässä vain joitakin kohtia, vankat ovat Raamatun todisteet Jeesuksen Jumaluudelle. Lisäksi kun tiedämme Raamatun ulkopuolisista lähteistä että alkuseurakunta palvoi Jeesusta Jumalana, on tämä asia hyvin selvä ja kirkas..aamen.- sunnyriver
Kaikki eivät kirjoitti:
ymmärrä totuutta, Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.
Kunnia Jumalalle!
SBJ on aloittanut tällä palstalla uuden kierroksen Jesus only -linjalla,
profetiapalstalla on Ison Lapiksen peesaamana pitkä yritys väittää Jumala eläkeläiseksi ja Raamattu virheelliseksi. Yks-tämmönen kirjoitti:
8 mutta Pojasta: "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.jae on karkeasti väärennetty, sillä se on lainattu Psalmin 45:6-8 jakeista ja ko. jae heprealaisten kirjoituksissa kuuluu näin:
Psalmit 45
Kun kontekstiin otetaan mukaan myös tuo 7.(8) jae, joka ilmaisee kysymyksessä olevan sellaisen olemuksen, JOLLA ON VOITELIJANA JUMALA! Alkuperäinen teksti ei mainitse mitään pojan Jumalana olemisesta vaan pojan valtaistuimesta.
Heprealaiskirjeen 1:8,9 kirjoittaja on tarkoittanut sanoa että "Mutta pojasta sanoo Jumala: "Sinun valtaistuimesi on niin kuin Jumalan, se pysyy ikuisesti, sinun valtikkasi on oikeuden valtikka. Sinä rakastat oikeutta ja vihaat vääryyttä. Sen tähden Jumala, sinun Jumalasi, on nostanut sinut veljiesi joukosta ja voidellut sinut riemun öljyllä."
Heprealaiskirjeen 1:8,9 jakeet on selvästi väärennettyjä, sillä heprealaiset tekstit kertovat kokonaan eri asiasta ja todistavat, että UT;n väärentäjät ovat olleet jossakin vaiheessa liikkeellä! Uskon myös 1. Joh.5:20 UT;n käännöksen samalla tavalla väärennetyksi!- benedi= siunattu
juhani1965 kirjoitti:
Jeesuksen Jumaluus löytyy kirkkaana Raamatun sivuilta:
Joh.20:28 ” Tuomas vastasi ja sanoi hänelle: "Minun Herrani ja minun Jumalani!"
Heb.1:8 ” mutta Pojasta(Jeesuksesta): "Jumala, sinun valtaistuimesi pysyy aina ja iankaikkisesti, ja sinun valtakuntasi valtikka on oikeuden valtikka.”
1.Joh.5:20 ” Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän(Jeesus siis) on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä.”
Room.9:5 ” heidän ovat isät, ja heistä on Kristus lihan puolesta, hän, joka on yli kaiken, Jumala, ylistetty iankaikkisesti, amen!”
Matt.1:23 ” "Katso, neitsyt tulee raskaaksi ja synnyttää pojan, ja tälle on annettava nimi Immanuel", mikä käännettynä on: Jumala meidän kanssamme.
Kol.1:19 ” Sillä Jumala näki hyväksi, että kaikki täyteys hänessä asuisi”
Kol. 2:9 ” Sillä hänessä asuu jumaluuden koko täyteys ruumiillisesti,”
Joh. 14:8-9 ” Filippus sanoi hänelle: "Herra, näytä meille Isä, niin me tyydymme".
9 Jeesus sanoi hänelle: "Niin kauan aikaa minä olen ollut teidän kanssanne, etkä sinä tunne minua, Filippus! Joka on nähnyt minut, on nähnyt Isän; kuinka sinä sitten sanot: 'Näytä meille Isä'?
Luuk. 5:20-21 ” Ja nähdessään heidän uskonsa hän sanoi: "Ihminen, sinun syntisi ovat sinulle anteeksi annetut".
21 Niin kirjanoppineet ja fariseukset rupesivat ajattelemaan ja sanomaan: "Kuka tämä on, joka puhuu Jumalan pilkkaa? Kuka voi antaa syntejä anteeksi, paitsi Jumala yksin?"
Joh.1:1 ” Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan tykönä, ja Sana oli Jumala” (Sana=Jeesus).
Room.10:9 ” Jos sinä suullasi tunnustat, että Jeesus on Herra, ja sydämessäsi uskot, että Jumala on herättänyt hänet kuolleista, olet pelastuva."
==> Kreikan kielen sana Kyrios, Herra, vastaa suoraan heprean sanaa Adonai, jota käytettiin kun ei haluttu turhaan lausua Jumalan nimeä. Puhuttaessa siis Herrasta tarkoitettiin aina Jumalaa – Israelin Jumalaa. Tunnustamalla, että "Jeesus on Herra", tunnustetaan siis, että Jeesus on Jumala! Jeesuksen Jumaluuden tunnustaminen on siten ehto pelastukselle.
Lähde: http://www.vapaasatama.net/kolminaisuus.html#3
Tiit.2:13-14 ” odottaessamme autuaallisen toivon täyttymistä ja suuren Jumalan ja Vapahtajamme Kristuksen Jeesuksen kirkkauden ilmestymistä,
14 hänen, joka antoi itsensä meidän edestämme lunastaakseen meidät kaikesta laittomuudesta ja puhdistaakseen itselleen omaisuudeksi kansan, joka hyviä tekoja ahkeroitsee.
Lisäksi Jeesus oli/on synnitön:
Hänessä ei ollut syntiä, 1.Joh 3:5. Hän ei synnistä tiennyt, 2 Kor 5:21. Hän ei tehnyt syntiä, 1 Piet 2:22. Hän ei ole synnin palvelija, Gal 2:17. Hän oli syntisistä erotettu, Hebr. 7:26. Hän oli kaikessa kiusattu samalla lailla kuin mekin, kuitenkin ilman syntiä, Hebr. 4:15. Hänen ei tarvinnut uhrata omien syntiensä edestä, Hebr. 7:27. Häntä ei kukaan voinut näyttää syypääksi syntiin, Joh. 8:46.
(lähde: Iso Raamatun tietosanakirja)
Tässä vain joitakin kohtia, vankat ovat Raamatun todisteet Jeesuksen Jumaluudelle. Lisäksi kun tiedämme Raamatun ulkopuolisista lähteistä että alkuseurakunta palvoi Jeesusta Jumalana, on tämä asia hyvin selvä ja kirkas..aamen..oon Jeesuksen Jumaluudesta aivan oikeassa.
" Sanoohan Raamattu " Alussa Jumala loi taivaan -ja maan"
Kuka siis on Luoja, Jeesushan se on!
Johanneksen kirjahan sen todistaa!
Ja Jeesus itse: " Minusta Mooses on kirjoittanut"..eikä kenestäkään toisesta Jumalasta!!
Hyvä Juhani, jatka samaan malliin jae 6 kirjoitti:
Näin sanoo Herra, Israelin kuningas, ja sen lunastaja, Herra Sebaot.
"Minä olen ensimmäinen, ja minä olen viimeinen,
paitsi minua ei ole yhtäkään Jumalaa."
Kenestä tässä sinun mielestäsi puhutaan? Eikö Jumalasta, Kaikkivaltiaasta?
Ilm.1:17-18 Ja kun minä hänet näin, kaaduin
minä kuin kuolleena hänen jalkojensa
juureen. Ja hän pani oikean kätensä
minun päälleni sanoen: "Älä pelkää!
MINÄ OLEN ENSIMMÄINEN JA VIIMEINEN,
ja minä elän; ja minä olin kuollut,
ja katso minä elän aina ja iankaikkisesti,
ja minulla on kuoleman ja tuonelan avaimet."
Kenestä tässä puhutaan? Eikö edelleen Jumalasta, Jeesuksesta?
Ilm.1:8 "Minä olen A ja O", sanoo Herra
Jumala, joka on ja joka oli ja joka tuleva on, Kaikkivaltias.
Eikö tässäkin puhuta Jumalasta, Jeesuksesta, Kaikkivaltiaasta, joka myös tuleva on?
Ei meillä ole monta Jumalaa, (esim. pienempiarvoinen Jeesus) vaan Kaikkivaltias Jumala, Isä ja Poika ja Pyhä Henki, tasavertaisina, kaiken ylistyksen ja kunnian ja voiman ja väkevyyden ja kiitoksen ansainneena!
Ketään muuta meidän ei tarvitse palvoa ja kumartaa, kuin Jumalaa!
Ilm.4:8-11 "Pyhä, pyhä, pyhä
on Herra Jumala, Kaikkivaltias,
joka oli ja joka on ja joka tuleva on".
9 Ja niin usein kuin olennot antavat
ylistyksen, kunnian ja kiitoksen hänelle, joka valtaistuimella istuu, joka elää aina
ja iankaikkisesti,
10 lankeavat ne kaksikymmentä neljä
vanhinta hänen eteensä, joka valtaistuimella
istuu, ja kumartaen rukoilevat häntä, joka elää aina ja iankaikkisesti,
ja heittävät kruununsa valtaistuimen
eteen sanoen:
11 "Sinä, meidän Herramme
ja meidän Jumalamme,
olet arvollinen saamaan
ylistyksen ja kunnian ja voiman,
sillä sinä olet luonut kaikki,
ja sinun tahdostasi ne ovat olemassa,
ja ovat luodut".
Room.11:36 Sillä hänestä ja hänen kauttansa
ja häneen on kaikki; hänelle kunnia
iankaikkisesti! Amen.
Kol.1:15-18 ja hän on näkymättömän Jumalan kuva,
esikoinen ennen kaikkea luomakuntaa.
16 sillä hänessä luotiin kaikki, mikä
taivaissa ja maan päällä on, näkyväiset ja näkymättömät,
olkoot ne valtaistuimia tai herrauksia,
hallituksia tai valtoja,
kaikki on luotu hänen kauttansa ja häneen,
17 ja hän on ennen kaikkia,
ja hänessä pysyy kaikki voimassa.
18 Ja hän on ruumiin, se on; seura-
kunnan, pää; hän, JOKA ON ALKU, esikoinen
kuolleista nousseitten joukossa, että hän
OLISI KAIKESSA ENSIMMÄINEN.
Joh.1:13 Alussa oli Sana, ja Sana oli Jumalan
tykönä, ja Sana oli Jumala.
2 Hän oli alussa Jumalan tykönä.
3 Kaikki on saanut syntynsä hänen
kauttaan, ja ilman häntä ei ole
syntynyt mitään, mikä syntynyt on.
Emme voi mitään totuuta vastaan, vaan totuuden puolesta!
Ei Jeesuksen jumaluus mihinkään katoa, vaikka ihmiset sen yrittäisivät kumota.
JEESUS KRISTUS ON HERRA!myös sinun ja minun, ekivaari, kautta, niin tekeekö se sinusta ja minusta "totisen Jumalan?" Ei tee, sillä:
Matteus 10
20 "Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä."
Samalla tavalla kuin Jumalan puhe meidän kauttamme on vieläkin mahdollista, samalla tavalla hän on puhunut myös enkeliensä ja poikansa kautta:
Heprealaiskirje 1
1 "Siten kuin Jumala muinoin monesti ja monella tapaa oli puhunut isille profeettain KAUTTA,
2 on hän näinä viimeisinä päivinä puhunut meille Pojan KAUTTA, jonka hän on pannut kaiken perilliseksi, jonka kautta hän myös on maailman luonut "
Miten paljon tätä asiaa pitää teille tolkuttaa, että jos ja kun Jumala puhuu kenen kautta tahansa, SE EI TEE PUHEEN VÄLITTÄJÄSTÄ JUMALAA yhtään sen enempää kuin kännykän kautta puhuttu sana kännykästä ihmistä, vaikka sen kautta puhutaankin!- benedi= siunattu
ekivaari kirjoitti:
Iso Lapis, sillä en ole kirjoittanut tuota "kieroon vääntänyt" kirjoittajan kirjoitusta! Kirjoitan aina vain rekisteröidyllä "ekivaari" tunnuksella.
Etsi nyt ensiksi rekisteröidyllä "ekivaari" nikillä varustettu sellainen kirjoitukseni, jossa olisin sanonut Jeesusta Jumalaksi. Tuo syytöskirjelmäsi on hyvin sekava. Hyvää yötä!Jos Jumala synnyttää esikoisensa, niin miksi se ei olisi Jumala,..sillä mikä Jumalasta lähtee, se on Jumaluutta!
Ethän itsekään tiedä, pitääkö sana Jumala sisällään, suku-vai etunimen!
Jumala on Jumala, ja jos Jumala synnyttää Pojan, on sekin Jumala!
Mitäs se olisi hyödyttänyt taivaasta lähettää tänne sovittamaan ihmisten syntejä ketään muuta kuin Jumalaa!
Ei enkelin uhraaminen, jotka vielä ovat henkiä, olisio mitään hyödyttänyt!
Jumala ja Jumalan laki ovat yhtä vanhoja,..ja kun ihmiset tätä lakia rikkoivat,..ei kukaan muu
kuin lain antaja, itse Jumala olisi voinut kuolla, ..sillä synnin palkka on kuolema.
Ja syntihän on Jumalan lain rikkomista!
Koska lakia ei voida poistaa, niin Jumala järjesti niin, että Hän kuoli lainrikkojien puolesta. Laki jäi, muuttumattomana olemaan, mutta Jumala kuoli lain vaatimuksesta!
Se, joka syntiä on tehnyt ja tekee, ..hänen hyväkseen luetaan Jumalan kuoleminen, ..ja synti saadaan näin niitten kohdalla sovitutetuksi, jotka Jumalassa eli Kristuksessa Jeesuksessa ovat!!
Hehän ovat Jumalan lapsia,..ei Jumala kuollut ulkopuolisten puolesta, vaan niiden jotka tulevat Jumalan luo, ja pyytävät että heidänkin hyväkseenluetaan Kristuksen vanhurskaus, eli oikeudenmukaisuus! - sunnyriver
Evank.Matt. 3 luku
Evank.Matt. 17 luku
Evank.Joh. 3 luku
Herra Jeesus siunaa Supmen Kansaa totuudella,AAMEN.Ääni on Jaakobin ääni, mutta kädet ovat Eesaun kädet... varsinkin tuossa toiseksi viimeisessä kappaleessa.
Ei paljon Kristuksen rakkaus ole päässyt työtänsä
ihmissydämessä tekemään...
Henki (Joh 4:24). Herra on Henki (2 Kor 3:17-18).
Jeesus on tuo Herra (2 Kor 4:5, Room 10:9-10). Yksi Herra (Ef 4:5).
Jeesus on Henki (Room 8:9-11, Apt 16:6-7, 1 Piet 1:11).
Jeesus on Jumala (Joh 8:24,28, 10:33, Room 9:5, 1 Joh 5:20-21, 1 Tim 2:3, 4:10, Tiit 2:13-14).
Jeesus on Henki, Jumala ilmestynyt lihassa (1 Tim 3:16, Joh 1:14).
Näin Jeesus Kristus on Herra, Henki, Jumala, ilmestynyt lihassa.
Jumala (Pyhä Henki) ilmoitti itsensä Pojassaan Jeesuksessa Kristuksessa (Joh 1:18).
Tästä syystä se joka on nähnyt Jeesuksen, on nähnyt Isä Jumalan (Joh 14:8-9).
Siksi Jeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse (Joh 14:6).- Iso Lapis
Tämä viimeinen jae kumoaa muut jakeet,YMMÄRRÄTKÖ
Siksi Jeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse (Joh 14:6). Iso Lapis kirjoitti:
Tämä viimeinen jae kumoaa muut jakeet,YMMÄRRÄTKÖ
Siksi Jeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse (Joh 14:6).selittävät viimeistä. Ymmärrätkö?
>>>Tämä viimeinen jae kumoaa muut jakeet,YMMÄRRÄTKÖ- Iso Lapis
jaikal kirjoitti:
selittävät viimeistä. Ymmärrätkö?
>>>Tämä viimeinen jae kumoaa muut jakeet,YMMÄRRÄTKÖJeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse, mutta Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.
Jeesus sanoo minä olen Tie Totuus ja Elämä.
Ensimmäinen käsky jo kumoaa sen että Jeesus Kristus Jumalan Poika olisi Jumala.
Onko vaikea ymmärtää totuutta? - Yks-tämmönen
Iso Lapis kirjoitti:
Jeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse, mutta Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.
Onko vaikea ymmärtää totuutta?1. Joh. 5:20
Mutta me tiedämme, että Jumalan Poika on tullut ja antanut meille ymmärryksen, tunteaksemme sen Totisen; ja me olemme siinä Totisessa, hänen Pojassansa, Jeesuksessa Kristuksessa. Hän on totinen Jumala ja iankaikkinen elämä. Iso Lapis kirjoitti:
Jeesus Kristus on ainut tie Jumalan luokse, mutta Jeesus ei ole Jumala vaan Jumalan Poika.
Onko vaikea ymmärtää totuutta?>>>Jeesus sanoo minä olen Tie Totuus ja Elämä.
jaikal kirjoitti:
>>>Jeesus sanoo minä olen Tie Totuus ja Elämä.
yhteen ihmiseen, sillä
1. Kuningaten kirja 8
27 "Katso, taivaisiin ja taivasten taivaisiin sinä et mahdu; kuinka sitten tähän temppeliin, jonka minä olen rakentanut!" [2. Aik. 2:6].
Noista kohdista voitte päätellä, että Jumala, "joka on kaikki kaikissa", oli samaan aikaan myös kaikissa muissa ihmisissä Jeesuksen lisäksi, kun Jeesus oli ristillä!- Iso Lapis
jaikal kirjoitti:
>>>Jeesus sanoo minä olen Tie Totuus ja Elämä.
Et ole vastannut kysymykseen mitä Armolahjoja olet saanut?
(Ainoa mitä osaat on ,tulkita valheeksi totuus. Kerro missä kohtaa raamatussa
Jeesus sanoo joka ei tunnusta minua Jumalaksi, ei voi uudesti suntyä ylhäältä)
Se oppi mitä kirjoitat on perkeleestä ja eksyttää monia lukijoita näillä sivuilla.
Jeesuksen nimessä kehoitan sinua lopeta ihmisoppien kirjoitus,AAMEN.
(kuljet pimeydessä tee parannus ja tule valkeuteen)?????????????? - Sirpa Birgit Lappalainen
Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.(Psa:110:1)
Eli tässä Herra Jumala eli Herra Sebaot sanoo Herralle Jeesukselle Kristukselle, Jumalan Pojalle: Istu minun oikealle puolelleni,...
Eli meillä uskovaisilla on kaksi Herraa. Eli väite, että meillä on yksi Herra(Ef.4:5) on valhetta. - leahim
Herra sanoi minun Herralleni: Istu minun oikealle puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.(Psa:110:1)
Eli tässä Herra Jumala eli Herra Sebaot sanoo Herralle Jeesukselle Kristukselle, Jumalan Pojalle: Istu minun oikealle puolelleni,...
Eli meillä uskovaisilla on kaksi Herraa. Eli väite, että meillä on yksi Herra(Ef.4:5) on valhetta.Sillä on,onko yksi herra
vai kaksi????
Uskohan on pääasia,
vai kuinka Sirpa Birgit Lappalainen????
Kaikkihan ei n.s.avaudu uskovallekkaan.
Miksi "kurotella taivaita"
väittelemällä raamattua?
Onkosiulle tärkeätä
onko yksi tai useampia herroja? - kummallista..
Eli meillä uskovaisilla on kaksi Herraa. Eli väite, että meillä on yksi Herra(Ef.4:5) on valhetta.opetusta?
Ensiksi puhutte yhdestä Herrasta ja sitten niitä onkin kaksi!
Eli ristiriitaista on "oppinne"! - Sirpa Birgit Lappalainen
kummallista.. kirjoitti:
opetusta?
Ensiksi puhutte yhdestä Herrasta ja sitten niitä onkin kaksi!
Eli ristiriitaista on "oppinne"!Minä, Sirpa en ole missään vaiheessa hyväksynyt Efesolaiskirjeen 4:5 väitettä, että uskovaisella on yksi Herra. Niitä on todellakin kaksi: Herra Jumala eli Herra Sebaot ja Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika.
Kenelle lie sitten haluat kohdistaa tämän: on teillä kummallista opetusta?
ja
Eli ristiriitaista on "oppinne"!
Minä, Sirpa haluan säilyttä sydämessäni sen totuuden, mikä on Jeesuksen ja Isä Jumalan ja Pyhän Hengen opettamaa ja muistuttamaa. Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Minä, Sirpa en ole missään vaiheessa hyväksynyt Efesolaiskirjeen 4:5 väitettä, että uskovaisella on yksi Herra. Niitä on todellakin kaksi: Herra Jumala eli Herra Sebaot ja Herra Jeesus Kristus, Jumalan Poika.
Kenelle lie sitten haluat kohdistaa tämän: on teillä kummallista opetusta?
ja
Eli ristiriitaista on "oppinne"!
Minä, Sirpa haluan säilyttä sydämessäni sen totuuden, mikä on Jeesuksen ja Isä Jumalan ja Pyhän Hengen opettamaa ja muistuttamaa.vaikuttaa, mutta ehkä apostolit tarkoittivat sitä että meillä on ainoastaan yksi "totinen Herra ja Jumala", jonka nimeä poika ja opetuslapset saavat käyttää ikään kuin Jumalalta saatuna sinettinä ja valtakirjana. Vertaa seuraavaa jaetta, miten siinä valta kulkee:
Matteus 10
40 "Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt."Iso Lapis kirjoitti:
Et ole vastannut kysymykseen mitä Armolahjoja olet saanut?
(Ainoa mitä osaat on ,tulkita valheeksi totuus. Kerro missä kohtaa raamatussa
Jeesus sanoo joka ei tunnusta minua Jumalaksi, ei voi uudesti suntyä ylhäältä)
Se oppi mitä kirjoitat on perkeleestä ja eksyttää monia lukijoita näillä sivuilla.
Jeesuksen nimessä kehoitan sinua lopeta ihmisoppien kirjoitus,AAMEN.
(kuljet pimeydessä tee parannus ja tule valkeuteen)??????????????1 Kor 4:1-10
Eli meillä uskovaisilla on kaksi Herraa. Eli väite, että meillä on yksi Herra(Ef.4:5) on valhetta.olevasi viisas ja sisällä Raamatussa niin että voit tuomita jopa Jumalan sanan,
selitä minulle Joh 14:23.
Selitä:
Ketkä tulisivat Jeesuksen lupauksen mukaan asumaan?
Mihin he tulisivat asumaan?
Miten ja koska he tulivat asumaan?
Minkälainen tuo muutto oli? Kerro miten se havaittiin.
Mikä on tuo asunto johon he tulivat asumaan?
Missä se asunto on nyt tänä päivänä?
Selitä Raamatun sanalla.jaikal kirjoitti:
olevasi viisas ja sisällä Raamatussa niin että voit tuomita jopa Jumalan sanan,
selitä minulle Joh 14:23.
Selitä:
Ketkä tulisivat Jeesuksen lupauksen mukaan asumaan?
Mihin he tulisivat asumaan?
Miten ja koska he tulivat asumaan?
Minkälainen tuo muutto oli? Kerro miten se havaittiin.
Mikä on tuo asunto johon he tulivat asumaan?
Missä se asunto on nyt tänä päivänä?
Selitä Raamatun sanalla.voi selittää tätä pyhää sanaa Jumalan? (Joh 14:23).
- taida ainakaan
jaikal kirjoitti:
voi selittää tätä pyhää sanaa Jumalan? (Joh 14:23).
Jeesuksen jumaluuden kieltäjät osata selittää?
- Iso Lapis
jaikal kirjoitti:
voi selittää tätä pyhää sanaa Jumalan? (Joh 14:23).
Pyhä Henki sinussa on yhteys Isään Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.
Jae 20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Pyhän Hengen kautta he ovat meissä uskovissa,AAMEN. Iso Lapis kirjoitti:
Pyhä Henki sinussa on yhteys Isään Jumalaan ja Jeesukseen Kristukseen.
Jae 20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Pyhän Hengen kautta he ovat meissä uskovissa,AAMEN.Haluan kuitenkin vielä selventää. Kirjoitit
>>>ae 20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Pyhän Hengen kautta he ovat meissä uskovissa,AAMEN.- Iso Lapis
jaikal kirjoitti:
Haluan kuitenkin vielä selventää. Kirjoitit
>>>ae 20. Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
Pyhän Hengen kautta he ovat meissä uskovissa,AAMEN.Neljäs Mooseksen kirja 11 luku
25. Silloin Herra astui alas pilvessä ja puhutteli häntä, otti henkeä, joka hänessä oli, ja antoi sitä niille seitsemällekymmenelle vanhimmalle. Kun henki laskeutui heihin, niin he joutuivat hurmoksiin, mutta sen jälkeen he eivät enää siihen joutuneet.
26. Mutta leiriin oli heitä jäänyt kaksi miestä, toisen nimi oli Eldad ja toisen nimi Meedad. Heihinkin henki laskeutui, sillä hekin olivat luetteloon merkityt, vaikka eivät olleet lähteneet majalle; nämä joutuivat leirissä hurmoksiin.
27. Silloin riensi muuan nuorukainen ja ilmoitti Moosekselle sanoen: "Eldad ja Meedad ovat joutuneet hurmoksiin leirissä.
Ymmärrätkö nämä jakeet.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.
- markku miettinen
Että,on häpeällistä jos nainen puhuu seurakunnassa.Tai että hallitsee miestään.Oppikoon hiljaisuudessa,kaikin puolin alistuvana miehensä valtaan.Ja että opetuksen virka kuuluu miehelle,sillä miestä ei petetty.Kaikki Paavalin kirjee on kirjoitettu miehille uskon veljille.1Moos3:16.1 Kor.14:33...40.1 Piet 3:1...8.Kun Jumala nöyryytti itsensä ja otti ihmisen muodon ja lunasti meidät,sovitti meidän synnit itsensä kanssa,kirjoitusten mukaan,niin kuinka paljon enemmän meidän tulisi olla kuuliaisia Hänen Sanalleen ja nöyrtyä tahtoonsa.Efeso 5:22...33. Siunattua syksyn aikaa.Pian tämän maailman muoto muuttuu,tuli tuhoaa jumalattomat ja Herramme Jeesus noutaa omansa,ollaan valmiit ja valvotaan ei anneta aihetta syyttäjälle.Rakastetaan Jumalaa ja kaikkia veljiä ja siskoja.1Kor 13:1...Kaikki muu katoaa vain Rakkaus jää jäljelle sillä Jumala on Rakkaus.Jos meitä yhdistää Rakkaus,ei tieto ja totuus ym.silloin on kaikki kohdallan,pyrkikäämme Rakkauteen.Eikä unohdeta totuuttaa.Jumalan Sana on totuus. Joh 15:12...14 .terveisin Jumalan Verellä Sovitettu miettinen.
- Iso Lapis
Sinä et ole uudestisyntynyt ylhäältä kun opetat lihassasi tällä sivulla.
Että Jumala sovitti sinun syntisi vuodattamalla verensä, perkele laittaa sinut kirjoittamaan ihmisoppeja. Etkö ymmärrä että Jumalan Poika Jeesus Kristus sovitti sinun syntisi ei Isä Jumala.
Kehoitan sinua Jeesuksen nimessä tee parannus, ennenkuin sinut tuomitaan sanoistasi syylliseksi, sillä vanhurskas et ole kun valhetta kirjoitat.
Pyhä Henkikö sinulle todistaa että Jumala sovitti sinun syntisi?
Onko vaimoni kirjoitukset sattuneet sinuun kun kirjoittelet että nainen puhuu
seurakunnassa?
Nämä sivut eivät ole seurakunta, aidosta opista osattomat kirjoittelevat täällä
ja sinä olet yksi heistä.
Sinä poljet kirjoituksillasi Isä Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Ja Pyhän Hengen
sekä evankeliumin lokaan.
Anna elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle että oppisit
totuuden tuntemaan ja pelastuisit.
Herra Jeesus sinua siunatkoon totuudella, AAMEN. - leahim
Alistat naisia!
Kuin kehtaat?Tuo tekstisi on
ala-arvoista ja vanhanaikaista.
Nainen ON samanarvoinen
miehen kanssa.
Ilman naista teitä ei olisi,
ja päinvastoin. tyhmäksi, vaan kutsuu tyhmyyttä naiseksi, (Sananl. 9:13-18). Opettamisen puhekielto koskee samalla tavalla tyhmyyttä ja levottomuutta opettavia miehiä kuin naisiakin, sillä:
Sananlaskut 17
28 "Hullukin käy viisaasta, jos vaiti on; joka huulensa sulkee, on ymmärtäväinen."
Samalla tavalla kuin huivi peittää hiukset, samalla tavalla 'hullun' vaiti oleminen peittää tyhmyyden,
1. Korinttolaiskirje 12
23 "ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;"
Sananlaskujen 9:13 on esikuvaksi otettu itseään myyvä "irstas nainen", joka on tyhmää ja häpeäksi koko ympäristölleen.- benedi= siunattu
Iso Lapis kirjoitti:
Sinä et ole uudestisyntynyt ylhäältä kun opetat lihassasi tällä sivulla.
Että Jumala sovitti sinun syntisi vuodattamalla verensä, perkele laittaa sinut kirjoittamaan ihmisoppeja. Etkö ymmärrä että Jumalan Poika Jeesus Kristus sovitti sinun syntisi ei Isä Jumala.
Kehoitan sinua Jeesuksen nimessä tee parannus, ennenkuin sinut tuomitaan sanoistasi syylliseksi, sillä vanhurskas et ole kun valhetta kirjoitat.
Pyhä Henkikö sinulle todistaa että Jumala sovitti sinun syntisi?
Onko vaimoni kirjoitukset sattuneet sinuun kun kirjoittelet että nainen puhuu
seurakunnassa?
Nämä sivut eivät ole seurakunta, aidosta opista osattomat kirjoittelevat täällä
ja sinä olet yksi heistä.
Sinä poljet kirjoituksillasi Isä Jumalan ja Jeesuksen Kristuksen Ja Pyhän Hengen
sekä evankeliumin lokaan.
Anna elämäsi Herralle Jeesukselle Kristukselle Jumalan Pojalle että oppisit
totuuden tuntemaan ja pelastuisit.
Herra Jeesus sinua siunatkoon totuudella, AAMEN." Totisesti, totisesti minä sanon teille: Ennenkuin Aabraham syntyi olen minä ollut" Joh 8: 58
Me kaikki siis uskomme että Jeesus oli jo ennenkuin hän itse syntyi juudean Beetlehemissä!
Aabraham eli monia vuosisatoja ennen Jeesuksen syntymää-
Tämä Jumala löytyy 2 Moos 3: 14 " Mi n ä O l e n" tarkoittaa ehjee, Jahve
Jeesus ei tullut tänne itsestään, vaan hän on Jumalasta lähtenyt ja tänne tullut Joh 8: 42
Hänellä oli jumalan kirkkaus olomuotonaan Joh 17: 5
Jeesuksen alkuperä on muinaisuudesta "iankaikkisista ajoista" Miika 5; 2
Ja sitäpaitsi, te, jotka sanotte että Jumala loi kaiken, eikä ole väärin sanottu,..niin Jeesus oli siellä Joh 1: 1-3
Jumalan Sanalla, joka on Jumala Joh 1: 1 on maailma luotu...Ja tämä Jumala tuli lihaksi, eikös vain Joh 1: 14
Isän ainokainen Poika on Jeesus, Jumala ,joka tuli lihaksi, ja joka loi kaiken näkyväisen ja näkymättömät!
Joh 3: 16 ...Sillä niin Jumala rakasti maailmaa...
Jeesus oli se toiminnallinen persoona, joka loi maailman Heb 1: 1, 2
Lukekaahan Heb 1: 8-10 Kuinka Raamattu hebrealaisille kirjoittaa luomistyöstä, jonka toimitsijana oli Jumalan Poika!
Itsehän te luette: " Alussa Jumala loi taivaan ja maan"...Jumala eli Jeesus joka loi kaiken Joh 1: 14
Lukekaahan kuorossa Kol 1: 14- 17...." Sillä hänessä luotiin kaikki, mikä taivaissa ja maanpäällä on, näkyväiset ja näkymättömät....
Eikö Jeesusta voi sanoa Jumalaksi kun hän loi kaiken senkin mikä on taivaassa???
" Hän on ennen kaikkea, ja hänessä kaikki pysyy voimassa" jae 17
Kuu, aurinko ja tähdet ,ja maa pysyvät voimassa, Hänen, Jeesuksen kautta!
Jos joku teistä ihminen, pystyy samaan, niin hopi, hopi, töihin siitä vaan!
Ja silti te sanotte oikein: " Hän tuli ihmiseksi...Hän josta sanotte: " Ja alussa Jumala loi taivaan ja maan!!
Menikö järki sekaisin??
- todé*
vain uskispiireissä on mahdollista hoohailla metsikössä näin perusteellisesti ja monella eri tavalla, kuin tässä ketjussa on tehty.
Miksi olet laittanut tämän helluntailaisuus -palstalle? Oppisi ei taida olla edes kristinuskoa (en jaksanut tutkia tarkemmin).- ---
Alussa Jumala on "YKSIN" Jumala mutta puolessa välissä niitä onkin jo kaksi...
Ei... Tämä ei kyllä ole hyväksi kristinuskon maineelle. - ---
Alussa Jumala on "YKSIN" Jumala mutta puolessa välissä niitä onkin jo kaksi...
Ei... Tämä ei kyllä ole hyväksi kristinuskon maineelle. - Iso Lapis
Kun aloitusta ei ymmärretä, niin vastaukset ovat myös sen mukaisia, sinä kuulut siihen ryhmään joka ei totuutta ymmärrä.
Herra Jeesus siunaa tode nimimerkillä kirjoittavaa totuudella;AAMEN. - sentään!!!
Iso Lapis kirjoitti:
Kun aloitusta ei ymmärretä, niin vastaukset ovat myös sen mukaisia, sinä kuulut siihen ryhmään joka ei totuutta ymmärrä.
Herra Jeesus siunaa tode nimimerkillä kirjoittavaa totuudella;AAMEN.Vieläkö joku on halukas jatkamaan tätä sekasotkua-?
- todé*
sentään!!! kirjoitti:
Vieläkö joku on halukas jatkamaan tätä sekasotkua-?
halukkaita riittää! Uusia ketjujakin voi avata ja kaikki höpötys helluntaisuuden nimissä.
- Iso Lapis
sentään!!! kirjoitti:
Älä muuta sano, sekasotku syntyy kun käännynnäiset ja oppimattomat tulevat kirjoittamaan ajatuksia joita eivät itsekään ymmärrä. Ja pitävät itseään Raamatun
asiantuntijoina.
Aloitus viesti on kai liian vaikea että sitä kaikki ymmärtäisi?????????????????
Herra Jeesus siunaa Suomen kansaa;AAMEN. Iso Lapis kirjoitti:
Älä muuta sano, sekasotku syntyy kun käännynnäiset ja oppimattomat tulevat kirjoittamaan ajatuksia joita eivät itsekään ymmärrä. Ja pitävät itseään Raamatun
asiantuntijoina.
Herra Jeesus siunaa Suomen kansaa;AAMEN.Sirpan aloituksen jossa hän sanoo selvästi saman minkä Jeesus opetti, että Isä Jumala YKSIN on totinen Jumala, eikä anna lupaa yhdenkään muun jumalan vertaisekseen asettamista!
Jesaja 40
18 "Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?"
40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä."
Jesaja 46
5 "Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?"
Raamattu vertaa poikaa Moosekseen, profeettoihin ja veljiin, mutta ei koskaan Isään Jumalaan, (5. Moos. 18:15,18; Ap.t. 7:37,38)!- Iso Lapis
ekivaari kirjoitti:
Sirpan aloituksen jossa hän sanoo selvästi saman minkä Jeesus opetti, että Isä Jumala YKSIN on totinen Jumala, eikä anna lupaa yhdenkään muun jumalan vertaisekseen asettamista!
Jesaja 40
18 "Keneenkä siis te vertaatte Jumalan, ja minkä muotoiseksi te hänet teette?"
40:25 "Keneenkä siis te vertaatte minut, jonka kaltainen minä olisin", sanoo Pyhä."
Jesaja 46
5 "Keneenkä te vertaatte minut, kenenkä rinnalle minut asetatte, kenenkä kaltaiseksi te minut katsotte, että olisimme toistemme vertaiset?"
Raamattu vertaa poikaa Moosekseen, profeettoihin ja veljiin, mutta ei koskaan Isään Jumalaan, (5. Moos. 18:15,18; Ap.t. 7:37,38)!Me ymmärrämme että meillä on yksi Jumala, mutta uuttaliittoa eivät monet ymmärrä.
Rukouksin he kääntyvät Jumalan puoleen Jeesuksen nimessä, vaikka Jeesus on
se jolle rukoukset jättää, niin vastauksiakin tulee. Jeesus on uudenliiton Herra.
Monelle Jeesus on tullut Kompastuskiveksi ja Loukkauskallioksi.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN. - sinulla on
Iso Lapis kirjoitti:
Me ymmärrämme että meillä on yksi Jumala, mutta uuttaliittoa eivät monet ymmärrä.
se jolle rukoukset jättää, niin vastauksiakin tulee. Jeesus on uudenliiton Herra.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.vanhanliiton Herra ja uudenliiton Herra erikseen?
- todé*
Iso Lapis kirjoitti:
asiantuntijoina.
Herra Jeesus siunaa Suomen kansaa;AAMEN.kyllä me ymmärrämme teidän viestejänne. Sehän tässä pahinta onkin, ettei kaikkea moskaa aina viitsi ohittaa kuittailematta.
- Iso Lapis
sinulla on kirjoitti:
vanhanliiton Herra ja uudenliiton Herra erikseen?
Niinhän siinä käy kun ihminen ei ymmärrä mikä on uusiliitto.
Ymmärrätkö nämä:
Evank.Matt. 26 luku
27. Ja hän otti maljan, kiitti ja antoi heille ja sanoi: "Juokaa tästä kaikki;
28. sillä tämä on minun vereni, liiton veri, joka monen edestä vuodatetaan syntien anteeksiantamiseksi.
Isä Jumala on antanut kaiken vallan Pojalleen maan päällä ja taivaassa
Evank.Matt. 28 luku
17. Ja kun he näkivät hänet, niin he kumartaen rukoilivat häntä, mutta muutamat epäilivät.
19. Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni, kastamalla heitä Isän ja Pojan ja Pyhän Hengen nimeen
20. ja opettamalla heitä pitämään kaikki, mitä minä olen käskenyt teidän pitää. Ja katso, minä olen teidän kanssanne joka päivä maailman loppuun asti."
Psalmit 110 luku
1. Daavidin virsi. Herra sanoi minun herralleni: "Istu minun oikealle
puolelleni, kunnes minä panen sinun vihollisesi sinun jalkojesi astinlaudaksi.
Tutki ja mieti näistä kaikista jakeista vastauksen, ei tarvitse ruveta pilkkaamaan.
Mutta jos et jakeita ymmärrä niin ainoa mitä sinunlaisellesi voi sanoa on:
Jeesuksen nimessä vaikene!
Herra Jeesus sinua totuudella siunatkoon,AAMEN. Iso Lapis kirjoitti:
Me ymmärrämme että meillä on yksi Jumala, mutta uuttaliittoa eivät monet ymmärrä.
Herra Jeesus sinua siunatkoon,AAMEN.se että Isä on kaiken omistaja ja alkuun panija sekä sanansa lähettäjä. Tämä järjestys on hyvä ymmärtää ja tunnustaa:
Matteus 10
40 "Joka ottaa tykönsä teidät, se ottaa tykönsä minut; ja joka ottaa minut tykönsä, ottaa tykönsä hänet, joka on minut lähettänyt."
Kun Jumalan sana, Jeesus Kristus meitä siunaa, se siunaus tulee Isältä Jumalalta, koska se tapahtuu Isän tahdosta ja Isästä lähtöisin olevana.- sekasotku
Iso Lapis kirjoitti:
asiantuntijoina.
Herra Jeesus siunaa Suomen kansaa;AAMEN.aloitus oli?Lappikset opettavat helluntailaispalstalla
omaa oppiaan,jonne se ei kuulu. sekasotku kirjoitti:
aloitus oli?Lappikset opettavat helluntailaispalstalla
omaa oppiaan,jonne se ei kuulu.samat oikeudet kirjoitella näillä palstoilla kuin kenellä tahansa meistä. Ja sinulla on oikeus esittää oma näkökantasi keskusteltaviin asioihin.
- Mitä on?
ekivaari kirjoitti:
samat oikeudet kirjoitella näillä palstoilla kuin kenellä tahansa meistä. Ja sinulla on oikeus esittää oma näkökantasi keskusteltaviin asioihin.
Jeesus on Jumala!
Näin sanoo Herra: Joh. 1:1-14, Joh 8:24,28, 10:33, Room 9:5, Hebr. 1:8, 1 Joh 5:20-21, 1 Tim 2:3, 4:10, Tiit 2:13-14.
Lappikset ovat kieltäneet nuo raamatun kohdat ja sanoneet, ettei Johannes kirjoittanut totuutta. Raamatusta pitää siis repiä irti ainakin nämä kohdat: Room. 9:5, Joh.1:1-14. 1 Joh. 5:20,21.
Samalla tavalla kieltävät jehovantodistajat opit, jotka ei mahdu heidän tulkintaansa. "Se on väärä käännös." - Iso Lapis
Mitä on? kirjoitti:
Jeesus on Jumala!
Näin sanoo Herra: Joh. 1:1-14, Joh 8:24,28, 10:33, Room 9:5, Hebr. 1:8, 1 Joh 5:20-21, 1 Tim 2:3, 4:10, Tiit 2:13-14.
Lappikset ovat kieltäneet nuo raamatun kohdat ja sanoneet, ettei Johannes kirjoittanut totuutta. Raamatusta pitää siis repiä irti ainakin nämä kohdat: Room. 9:5, Joh.1:1-14. 1 Joh. 5:20,21.
Samalla tavalla kieltävät jehovantodistajat opit, jotka ei mahdu heidän tulkintaansa. "Se on väärä käännös."33/38 käännös, 92 väännös, Raamattu Kansalle, Kansan Raamattu YMS.
Kerro nyt meille pilkkaaja kun tiedät, niin mikä niistä on aitoa sanaa kokonaan.
33/38 käännös on tarkin, mutta totuus sieltäkin löytyy kun saa Pyhässä Hengessä
lukea ja tulkita sitä.
Näytä nyt meille se oikea käännös ettei tarvitse Jehovantodistajiin verrata. - tuikku*
sentään!!! kirjoitti:
Toukokuun toinen sunnuntai 2010, 2011, 2012 jne
Peitonjatkajat jaksavat kantaen samalla säkillä valoa sisään. Mitä on? kirjoitti:
Jeesus on Jumala!
Samalla tavalla kieltävät jehovantodistajat opit, jotka ei mahdu heidän tulkintaansa. "Se on väärä käännös."ovat vääristelleet Jumalan sanaa kolminaisuusopille myönteiseksi. Joh. 1:1-14 jakeissa mainittua jumalaa selventää paljon saman luvun 18. jae, jossa tätä jumalaa sanotaan "Isän helmassa" tahi "Isän sylissä" olevaksi jumalaksi, siis "totisesta Jumalasta" Jumalasta syntyneeksi Jumalan pojaksi, jota Isä Jumala hoitaa ja hoivaa.
Roomalaiskirjeen 9:5 jae NOVUMIN mukaan kuuluu: 5. "joiden isät ja joista lihan mukaan Kristus, jonka yli kaikkien oleva Jumala on siunannut".
Heprealaiskirje 7
7 "Mutta kieltämätöntä on, että halvempi saa siunauksen paremmaltaan."
1. Joh. 5:20 jae itse sanoo Jeesusta Jumalan pojaksi eikä Jumalaksi, sillä täydelliseen kontekstiin kuuluu tässä myös 19. jae, jossa meidänkin sanotaan olevan Jumalasta josta myös Kristus on, [2. Kor. 5:18].
Täysin saman asian selitti Pietari kuulijoilleen näin:
Apostolien teot 10
38 "te tiedätte, kuinka Jumala Pyhällä Hengellä ja voimalla oli voidellut Jeesuksen Nasaretilaisen, hänet, joka vaelsi ympäri ja teki hyvää ja paransi kaikki perkeleen valtaan joutuneet; sillä JUMALA OLI HÄNEN KANSSANSA."
Ja Jumala on myös meidän kanssamme, kun puhumme Jumalan tahdon mukaan:
Matteus 10
20 "Sillä ette te itse puhu, vaan teidän Isänne Henki puhuu teissä."
Jumala ei tee ihmisistä toista Jumalaa siitä huolimatta, vaikka puhuukin kauttamme niin kuin puhui Jeesuksen Kristuksen kautta.- Menee pieleen.
tuikku* kirjoitti:
Toukokuun toinen sunnuntai 2010, 2011, 2012 jne
Peitonjatkajat jaksavat kantaen samalla säkillä valoa sisään.Jumalan Pyhä Henki ei voi toimia, jos kiellät Raamatun sanan.
Tässä yksi väitteesi, joka sulkee sinut aidon uskon ulkopuolelle:
"Ymmärrätkö kuinka kieroon 1Joh.5:20 jae on väännetty, se ei ole Jumalan aitoa sanaa. Johannes on sen kirjoittanut ja se on pelkkä kirje ei Jumalan suusta lähtenyttä sanaa."
Sanot siinä, ettei Johanneksen kirjeitä tule pitää Jumalan sanana, vaan ne ovat "pelkkä kirje".
Jos et pysty nöyrtymään ja korjaamaan noin suurta harhaa, niin sinua ei tule pitää kristittynä.
Olet eksyttäjä.
"Jumalan sana on kokonansa totuus!" Myös Johanneksen kirjeet ovat Jumalan sanaa. - Lappikset ovatkin
Menee pieleen. kirjoitti:
Jumalan Pyhä Henki ei voi toimia, jos kiellät Raamatun sanan.
"Ymmärrätkö kuinka kieroon 1Joh.5:20 jae on väännetty, se ei ole Jumalan aitoa sanaa. Johannes on sen kirjoittanut ja se on pelkkä kirje ei Jumalan suusta lähtenyttä sanaa."
Sanot siinä, ettei Johanneksen kirjeitä tule pitää Jumalan sanana, vaan ne ovat "pelkkä kirje".
Jos et pysty nöyrtymään ja korjaamaan noin suurta harhaa, niin sinua ei tule pitää kristittynä.
Olet eksyttäjä.
"Jumalan sana on kokonansa totuus!" Myös Johanneksen kirjeet ovat Jumalan sanaa.Eivät ole totuutta tulleet tuntemaan
ja ovat muita opettamassa! Menee pieleen. kirjoitti:
Olet eksyttäjä.
"Jumalan sana on kokonansa totuus!" Myös Johanneksen kirjeet ovat Jumalan sanaa.ovat olleet Jumalan sanaa, mutta niin kuin Hepr. 1:8 jakeen vääristäminen heprealaisesta alkutekstistä todistaa, samalla tavalla 1.Joh. 5:19,20 jakeet puhuvat sekä Isästä Jumalasta että pojasta, ja 20. jakeessa on tarkoituksella Isään viittaava persoonapronomini "hän", pantu sanajärjestyksellä viittaamaan poikaan, vaikka se todellisuudessa on tarkoitettu viittaamaan Isään.
"Vieraissa kielissä on erilainen sanajärjestys ja esimerkiksi kreikankielen mukainen sanajärjestys aiheuttaa suomennettuna älyttömiä lauserakenteita. Otan malliksi otteen NOVUMista Kolossalaiskirjeen 1:14,15 lauseista kreikankielisen sanajärjestyksen mukaan:
14. "jossa omistamme lunastuksen kautta veren hänen päästön synneistä,
15. joka on kuva Jumalan näkymättömän esikoinen kaiken luomisen",
Tässä huomaamme 15. jakeen 'joka'-sanan viittaavan 14. jakeen 'synneistä'-sanaan, joka loogisesti ajatellen ei ole Jumalan kuva, vaan kielikukkanen, jonka suomalainen 1992 versio sanoo sujuvasti suomeksi näin;
Kolossalaiskirje 1
14 "hänen, joka on meidän lunastuksemme, syntiemme anteeksianto. [Ef. 1:7 ]
15 Hän on näkymättömän Jumalan kuva, ESIKOINEN, ennen koko luomakuntaa SYNTYNYT." [2. Kor. 4:4; Hepr. 1:3, 2:11]
Hän syntyi ensimmäisenä Jumalasta kun Isä sanoi: "«Tulkoon valkeus«, ja valkeus tuli", [2. Kor. 4:6]
Jumala on YKSI ja: "sekä hän, joka pyhittää, että ne, jotka pyhitetään, ovat kaikki alkuisin YHDESTÄ. Sen tähden hän ei häpeä kutsua heitä veljiksi," [Hepr. 2:11]- Iso Lapis
Menee pieleen. kirjoitti:
Olet eksyttäjä.
"Jumalan sana on kokonansa totuus!" Myös Johanneksen kirjeet ovat Jumalan sanaa.33/33 käännös, 92 väännös, Raamattu kansalle, Kansan Raamattu, YMS.
Kerro mulle missä niistä löytyy täydellinen Jumalan sana.
Pyhässä Hengessä sana avataan ja totuus löytyy!
Jeesus sanoo uskokaa Evankeliumi, mikä niistä neljästä on täydellistä totuutta?
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika on meidän Kotiseurakunnan,Kulmakivenseirakunnan Pää.
Sinä voit tulla meille kylään niin saat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa
Pyhässä Hengessä.
Nimimerkin takaa on helppo panetella meitä, mutta ole sanojesi takana ja tule kylään.
Puh. numero löytyy kotisivuilta: sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta
Odotamme soittoasi minä, vaimoni ja 6 lasta, Tervetuloa!
Puh. - Sirpa Birgit Lappalainen
Lappikset ovatkin kirjoitti:
Eivät ole totuutta tulleet tuntemaan
ja ovat muita opettamassa!Kerropa minulle, miten olen sinua eksyttänyt, nm. lappikset ovatkin?
Lappikset ovatkin kirjoitti:
Eivät ole totuutta tulleet tuntemaan
ja ovat muita opettamassa!nimim. "Lappikset ovatkin":
Jaakob 3
14 "Mutta jos teillä on katkera kiivaus ja riitaisuus sydämessänne, niin älkää kerskatko älkääkä valehdelko totuutta vastaan."- aika paljon
Iso Lapis kirjoitti:
33/33 käännös, 92 väännös, Raamattu kansalle, Kansan Raamattu, YMS.
Kerro mulle missä niistä löytyy täydellinen Jumalan sana.
Pyhässä Hengessä sana avataan ja totuus löytyy!
Jeesus sanoo uskokaa Evankeliumi, mikä niistä neljästä on täydellistä totuutta?
Herrani Jeesus Kristus Jumalan Poika on meidän Kotiseurakunnan,Kulmakivenseirakunnan Pää.
Sinä voit tulla meille kylään niin saat kokea Herran Jeesuksen läsnäoloa
Pyhässä Hengessä.
Nimimerkin takaa on helppo panetella meitä, mutta ole sanojesi takana ja tule kylään.
Puh. numero löytyy kotisivuilta: sites.google.com/site/kulmakivenseurakunta
Odotamme soittoasi minä, vaimoni ja 6 lasta, Tervetuloa!
Puh.Vaikuttaa hyvältä alulta. Kulmakivenseurakunnassanne on jäseninä
"minä, vaimoni ja 6 lasta." - Sirpa Birgit Lappalainen
aika paljon kirjoitti:
Vaikuttaa hyvältä alulta. Kulmakivenseurakunnassanne on jäseninä
"minä, vaimoni ja 6 lasta."Jeesus sanoo: Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.(Matt.18:20)
Eli Kulmakivenseurakunnan alku on hyvä.
Kerskauksemme on Isä Jumala ja Poika, Jeesus Kristus. Ja uskomme molempiin. Sirpa Birgit Lappalainen kirjoitti:
Jeesus sanoo: Sillä missä kaksi tahi kolme on kokoontunut minun nimeeni, siinä minä olen heidän keskellänsä.(Matt.18:20)
Eli Kulmakivenseurakunnan alku on hyvä.
Kerskauksemme on Isä Jumala ja Poika, Jeesus Kristus. Ja uskomme molempiin.Kulmakivenseurakunnan johtaja? Hän ainakaan ei näytä hyväksyvän että Isää Jumalaa kiitetään, ylistetään ja rukoillaan, vaikka Jeesus itse opetti niin tekemään;
Luukas 11
2 "Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)"
1. Pietarin kirje 1
3 "Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta," [2.Kor. 1:3; Ef. 1:3, 17]- Sabora
ekivaari kirjoitti:
Kulmakivenseurakunnan johtaja? Hän ainakaan ei näytä hyväksyvän että Isää Jumalaa kiitetään, ylistetään ja rukoillaan, vaikka Jeesus itse opetti niin tekemään;
Luukas 11
2 "Niin hän sanoi heille: "Kun rukoilette, sanokaa: Isä, pyhitetty olkoon sinun nimesi; tulkoon sinun valtakuntasi; (tapahtukoon sinun tahtosi myös maan päällä niinkuin taivaassa;)"
1. Pietarin kirje 1
3 "Ylistetty olkoon meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen Jumala ja Isä, joka suuren laupeutensa mukaan on uudestisynnyttänyt meidät elävään toivoon Jeesuksen Kristuksen kuolleistanousemisen kautta," [2.Kor. 1:3; Ef. 1:3, 17]Gamo sores selenas jes gobaseros saramosses nerelegos saneska balanesgos
Para nesses tananessa gamossa palegonesse. Sabora kirjoitti:
Gamo sores selenas jes gobaseros saramosses nerelegos saneska balanesgos
Para nesses tananessa gamossa palegonesse.8 "Niinikään, jos pasuuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen."- Sabora
ekivaari kirjoitti:
8 "Niinikään, jos pasuuna antaa epäselvän äänen, kuka silloin valmistautuu taisteluun?
9 Samoin tekin: jos ette kielellänne saa esiin selvää puhetta, kuinka voidaan sellainen puhe ymmärtää? Tehän puhutte silloin tuuleen."Gemo neros.
- Sirpalle
Mutta eikö se ole myös yksi osa ihmisoppia että nainen vaietkoon seurakunnassa? Siis sinun mielestäsi? Paavali oli ihminen ja opetti. Samoin kaikki mitä Raamatussa lukee on ihmisoppia. Ihan kaikki.
- Joko se kohta on myös Jumalan sanaa tai sitten mikään kohta ei ole Jumalan sanaa.
- Mitäköhän Sirpa tarkoitit tuolla "ihmisopilla"?- Sirpa Birgit Lappalainen
1. Nämä sivut eivät ole seurakunta.
2. Raamatun opetukset on tutkittava Hengessä ja totuudessa.
3. Kerro mistä löytyy täydellinen totuus, jota ei ole kirjanoppineiden valhekynä
muuttanut: 33/38, 92, Raamattu Kansalle, Kansan Raamattu, YMK.
4. Ihmisoppia on kolminaisuusoppi.
Kun saa Hengessä ja totuudessa kirjoittaa näille sivuille, niinkuin Herrani Jeesus Kristus sanaa antaa, niin se on totuutta. miestä eikä naista, vaan kaikki Kristuksessa olijat ovat veljiä keskenään [Matt. 23:8].
Jumala ei katso lihalliseen sukupuoleen, vaan siihen, onko Jumalan kansalle opetettavat asiat Jumalan tahdon mukaisia vai niiden vastaisia, joista viimeksi mainittuja Raamattu sanoo tyhmyydeksi, hulluudeksi j.n.e., sekä vertaa sitä kevytmieliseen naiseen, [Sananl.9:13-18] jonka esiintyminen Jumalan seurakunnassa on häpeällistä, minkä vuoksi hänen pitää se hengellinen tietämättömyys peittää vaitiololla, [Sananl. 17:28] niin kuin luonnollinen alastomuus peitetään vaatetuksella,
1. Korinttolaiskirje 12
23 "ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;
24 mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,"- tuolla todistit
ekivaari kirjoitti:
miestä eikä naista, vaan kaikki Kristuksessa olijat ovat veljiä keskenään [Matt. 23:8].
Jumala ei katso lihalliseen sukupuoleen, vaan siihen, onko Jumalan kansalle opetettavat asiat Jumalan tahdon mukaisia vai niiden vastaisia, joista viimeksi mainittuja Raamattu sanoo tyhmyydeksi, hulluudeksi j.n.e., sekä vertaa sitä kevytmieliseen naiseen, [Sananl.9:13-18] jonka esiintyminen Jumalan seurakunnassa on häpeällistä, minkä vuoksi hänen pitää se hengellinen tietämättömyys peittää vaitiololla, [Sananl. 17:28] niin kuin luonnollinen alastomuus peitetään vaatetuksella,
1. Korinttolaiskirje 12
23 "ja ne ruumiin jäsenet, jotka meistä ovat vähemmän kunniakkaita, me verhoamme sitä kunniallisemmin, ja niitä, joita häpeämme, me sitä häveliäämmin peitämme;
24 mutta ne, joita emme häpeä, eivät sitä tarvitse. Mutta Jumala on liittänyt ruumiin yhteen niin, että antoi halvempiarvoiselle suuremman kunnian,"vain sen että ku Paavali sanoi seurakunnan naisille etä vaietkoon he ja muutenkin Raamatussa on ohjeita että nainen ei saa opettaa niin - se on höpöhöpöä sinun mielestäsi. -Ihan turhaan sitä Raamattua lukee kun teidän tulkinnat siitä on noin ristiriitaisia toistenne kanssa!!!
- Teidän Jumalat tappelee toistenne kanssa ja kaikilla sama Raamattu. PYH sanon minä. Ei teillä ole kellään mitään Jumalaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,714215Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt152674Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu242307Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod112233Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1072176Kolme neljästä suomalaisesta kannattaa miljonääriveroa
Kertoo vasemmistoliiton teettämä kysely. Veron ulkopuolelle jätettäisiin asunto. "Puolet vastaajista oli sitä mieltä, e992131Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1072123Evoluutioon ja alkuräjähdykseen uskominen vaatii todella vahvaa uskoa
Että tyhjästä syntyi ja kehittyi kaikki se mitä näemme ympärillämme.6031924MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,141905Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S231673