Saako Seat Ibiza Cupraa Suomesta uutena?
Kattelin Seatin suomenkielisiltä sivuilta, ei löytyny Ibiza Cuprasta edes mainintaa.
Englannin kielisillä sivuilla kyllä näytti oleva.
Mitäköhän tommonen kustantais?
Myydäänkö Suomessa Ibiza Cupraa?
5
907
Vastaukset
- Cuprasta
A1-Autotorin mukaan Ibiza Cupra maksaa Suomessa noin 26.900 e. Vakiovarusteina DSG, Ajotietokone, Automaattinen ilmastointi, ESP, Radio ja soitin, Sähkötoimiset etuikkunat ja Sähkötoimiset peilit.
Mielenkiintoinen peli! - Seat Cuprua Suomessa
kyllä Suomessakin myydään Seat Cuprua. Se on EU-tyyppihyväksytty auto.
Puuttumsen hinnastosta ja maahantuojan sivuilta selittää vain ihan normaali talonpoikaisjärki: vaikka sitä myytäisiin niin kuka hölmö sellaiseen menisi rahojaan haaskaamaan??
Kysyntää ei siis Suomessa ole. Ollan täällä sen verran viisaita että tiedetään samalla rahalla saatavan parempaakin. Tuon näkee kadullakin, juuri siksi ne Cuprut loistavat meillä poissaolollaan.- r
Jos vanhemmista malleista puhutaan (2002-2008) niin eipä paljon ibiza cupraa parempaa autoa samalla rahalla saanut...
- Cupra
Nyt löytyy tiedot seat.fi rakennusautomaatista. Myyjän mukaan ensimmäiset autot ovat maassa loka-marraskuussa. Näyttävä Bocanegra näkyi olevan lisävarustepaketissa.
- r
Uusi ibiza cupra on ylihinnoiteltu jos verrataan samalla 1.4 tsi & dsg vaihteistolla oleviin autoihin Fabia RS ja Polo GTI. Pitäisi Seatin pudottaa ainakin Cupra-mallin hintaa parilla tonnilla että menisi kaupaksi...Puhumattakaan FR-mallista jonka hintaa sopisi pudottaa pari tonnia että pystyisi kilpeilemaan RS:n ja GTI:n kanssa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 813181
- 922895
- 532152
Mietin että
Onko tästä enää paluuta entiseen? Ainut asia joka päiviini toi taannoin iloa, oli meidän yhteinen hassuttelu ja huumorin201595Nyt rupeaa löytymään talonmiestä ja muuta sankaria hallipaloon
Kyllä on naurettavia juttuja tuossa paikallislehdessä, että saa tosiaan nauraa niille..61369- 151369
- 191344
Aaamu on täällä taas!
Hyvää ja rauhallista työpäivää rakkauteni. Kunpa vaan hymyilisit enemmän. Toivon, että joku kaunis päivä kanssani et vaa131321Tajusin vaan...
Että olen pelkkä kroonistunut mielisairas. Olen sairauspäissäni luullut itsestäni liikaa. Luulin, että olen vain korkein141307Noin ulkonäkö-jutut ei multa
Nainen, koskaan en ole kirjoittanut siitä mitään ilkeää. Ei kuulu tapoihin251249