Onko tää nyt totta?

Hammametin miehet?

Olen nyt kuullut puskaradion kautta,että Hammametin hotellien baaripoijjaat yrittävät iskeä Suomi-tyttöjä-naisia,viikoksi tai pariksi seurakseen,maksattaakseen heille teetä ja muuta mukavaa ja sitten unohdetaan,kuin taivaan lintu joka lentelee kauas pois???

Itse olen saanut aivan eri kuvan,joten olin pikkasen ällikällä lyöty,kun kuulin tän tarinan?!

Voisiko joku asiallisesti kirjoittaa totuuksia,vaikka joku joka asuu esim. Tunisialaisen miehen kanssa ja tietää silloin enemmän kuin puskaradiot?

Minusta vaan tuntuu pahalle,kun haukutaan vaikka ei varmaa todistetta olekaan :((

Mimmi

8

479

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota tuota

      Oletko ehkä maalta ja vähän naivi?

      Ainakin kyselet asioista jotka kaikki tietävät ennestään...

      • olla varmasti

        provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
        Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.


      • TunisNainen
        olla varmasti kirjoitti:

        provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
        Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.

        Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.

        Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))

        Minä ja Hän


      • Mäyrisukko
        olla varmasti kirjoitti:

        provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
        Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.

        Suomalainen lökäpöksy mäyristyttöystävineen........
        Matkustanut useesti reittiä himppe - lähikauppa.......


      • suomivalas,
        TunisNainen kirjoitti:

        Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.

        Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))

        Minä ja Hän

        on JUURI noin tyhmä, että ajattelee, en MINÄ vaan muut, onpa MINULLA onni..
        Olet vain SOKEA ja KUURO koska olet TYHMÄ.


      • JUNTTI :(

        Suomi poika , " mamin " oma tuttisuu taas vauhdissa ,.......no....joo.....koulut alkoivat jo........ymmärrän katkeruutesi katalan vuodatuksen :(

        Minä Suomi-tyttö ja Hän Tunis-boy ;)


    • tosiaankaan.

      Eivät kaikki käyttäydy noin,osa voi,mutta yleensä baarin miehet ovat fiksua porukkaa ja käyttäytyvät sen mukaisesti,tuo läpinä on suomalaisten kateellisten yksinäisten miesten panettelua!!!

      • tosiaankin...

        99% naisista LUULEE "minulla on se aito rakkaus joka ei petä koskaan" ja 1% epäilee.
        Tosiasiassa 99%lla on se epäaito rakkaus joka pettää aina kuin se vain on mahdollista ja 1%lla on mies jota seksi ei kiinnosta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5135
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3227
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1837
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1810
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1665
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1511
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      11
      1375
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1296
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1277
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1267
    Aihe