Onko tää nyt totta?

Hammametin miehet?

Olen nyt kuullut puskaradion kautta,että Hammametin hotellien baaripoijjaat yrittävät iskeä Suomi-tyttöjä-naisia,viikoksi tai pariksi seurakseen,maksattaakseen heille teetä ja muuta mukavaa ja sitten unohdetaan,kuin taivaan lintu joka lentelee kauas pois???

Itse olen saanut aivan eri kuvan,joten olin pikkasen ällikällä lyöty,kun kuulin tän tarinan?!

Voisiko joku asiallisesti kirjoittaa totuuksia,vaikka joku joka asuu esim. Tunisialaisen miehen kanssa ja tietää silloin enemmän kuin puskaradiot?

Minusta vaan tuntuu pahalle,kun haukutaan vaikka ei varmaa todistetta olekaan :((

Mimmi

8

546

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tuota tuota

Oletko ehkä maalta ja vähän naivi?

Ainakin kyselet asioista jotka kaikki tietävät ennestään...

• olla varmasti

provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
        Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.

• TunisNainen
        olla varmasti kirjoitti:

provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
        Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.

Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.

Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))

Minä ja Hän

• Mäyrisukko
        olla varmasti kirjoitti:

Suomalainen lökäpöksy mäyristyttöystävineen........
        Matkustanut useesti reittiä himppe - lähikauppa.......

• suomivalas,
        TunisNainen kirjoitti:

Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.

Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))

Minä ja Hän

on JUURI noin tyhmä, että ajattelee, en MINÄ vaan muut, onpa MINULLA onni..
        Olet vain SOKEA ja KUURO koska olet TYHMÄ.

• JUNTTI :(

Suomi poika , " mamin " oma tuttisuu taas vauhdissa ,.......no....joo.....koulut alkoivat jo........ymmärrän katkeruutesi katalan vuodatuksen :(

Minä Suomi-tyttö ja Hän Tunis-boy ;)

• tosiaankaan.

Eivät kaikki käyttäydy noin,osa voi,mutta yleensä baarin miehet ovat fiksua porukkaa ja käyttäytyvät sen mukaisesti,tuo läpinä on suomalaisten kateellisten yksinäisten miesten panettelua!!!

• tosiaankin...

99% naisista LUULEE "minulla on se aito rakkaus joka ei petä koskaan" ja 1% epäilee.
        Tosiasiassa 99%lla on se epäaito rakkaus joka pettää aina kuin se vain on mahdollista ja 1%lla on mies jota seksi ei kiinnosta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen vaalilupaus oli euron bensa

Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.
      Maailman menoa
      134
      2320
    2. Vain vasemmistohallitus saa minut menemään töihin

Änkyräkapitalistien sortaessa kansaa en laita rikkaakaan ristiin. Elän mielummin Kelan tuilla, ja jos niitä leikataan, n
      Maailman menoa
      64
      2242
    3. Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin

Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi
      Maataloustuki
      52
      1906
    4. EK: Suomi tarvitsee vuosittain 45 000 maahanmuuttajaa

Senpä takia Riikkakin laulaa sen lauluja kenen leipää syö. Viime vuonnahan Suomeen muutti 50 tuhatta ulkomaalaista. htt
      Maailman menoa
      71
      1608
    5. Topi osti Askon

Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan
      Maailman menoa
      97
      1461
    6. Mitä kirjainta kaipaat?

Pitkästä aikaa tämmöistä. Onko kirjain muuttunut edellisestä. ☺️
      Ikävä
      97
      1455
    7. Oliko se oikeasti epäselvää

sinulle että olin ihastunut sinuun? (Ymmärrän että siitä on aikaa, eikä voi olettaa että kaikkea muistaisi tai että men
      Ikävä
      116
      1329
    8. Uskomatonta touhua!

Ei olis uskonut että kateus yrittäjää kohtaan menee noin pitkälle. TTP:ssa irrotettu sähköjohto jäätelöaltaasta. Kaikki
      Haapavesi
      31
      1200
    9. Kastaa ja upottaa on eri sanat

Kastaa ja upottaa on eri sanat ja niillä on eri merkitys. Eikä Jeesusta haudattu upottamalla maahan kaivettuun kuoppaan
      Kaste
      219
      1171
    10. Miten hän sinua katsoi?

😊😊😊😊😊😊
      Ikävä
      70
      1063
    Aihe