Olen nyt kuullut puskaradion kautta,että Hammametin hotellien baaripoijjaat yrittävät iskeä Suomi-tyttöjä-naisia,viikoksi tai pariksi seurakseen,maksattaakseen heille teetä ja muuta mukavaa ja sitten unohdetaan,kuin taivaan lintu joka lentelee kauas pois???
Itse olen saanut aivan eri kuvan,joten olin pikkasen ällikällä lyöty,kun kuulin tän tarinan?!
Voisiko joku asiallisesti kirjoittaa totuuksia,vaikka joku joka asuu esim. Tunisialaisen miehen kanssa ja tietää silloin enemmän kuin puskaradiot?
Minusta vaan tuntuu pahalle,kun haukutaan vaikka ei varmaa todistetta olekaan :((
Mimmi
Onko tää nyt totta?
8
503
Vastaukset
- tuota tuota
Oletko ehkä maalta ja vähän naivi?
Ainakin kyselet asioista jotka kaikki tietävät ennestään...- olla varmasti
provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen. - TunisNainen
olla varmasti kirjoitti:
provo, siis aloittajan kirjoitus on provokaatio! Ei voi Suomesta löytyä yhtään ainoaa ihmistä joka ei tietäisi asian olevan noin. Tuskin kukaan elää 50 vuotta tynnyrissä. Eikä tuo ole vain aivan tavanomaista pelkästään Tunisiassa, sama juttu toimii Kreikassa, Turkissa, Espanjassa, Italiassa, Marokossa, Gambiassa jne..................
Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.
Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))
Minä ja Hän - Mäyrisukko
olla varmasti kirjoitti:
Suominainen on helposti höynäytettävissä, vähän imartelua, päivällinen (jonka nainen itse maksaa) pientä rahastusta ja ilmaista seksiä, lupauksia ja 2 viikon päästä uusi nainen.Suomalainen lökäpöksy mäyristyttöystävineen........
Matkustanut useesti reittiä himppe - lähikauppa....... - suomivalas,
TunisNainen kirjoitti:
Todella ällistyttävää , että joku kirjoittaa täyttä " sontaa " yleistämällä kaikkia ko. maiden miesten käytöstapoja.
Olen ollut Tunisialaisen miehen kanssa naimisissa noin kymmenen vuotta ja ensitapaamisesta lähtien , miehen käytös ei ollut naisen höynäyttämistä , vaan asiallista käyttäytymistä pienellä " Iskumenetelmällä " joka oli molemminpuolista , joten luulen kirjoittajan olevan hieman ulkona kuvioista ja tästä päivästä , joten elä ja anna muidenkin elää!!! :)))
Minä ja Hänon JUURI noin tyhmä, että ajattelee, en MINÄ vaan muut, onpa MINULLA onni..
Olet vain SOKEA ja KUURO koska olet TYHMÄ. - JUNTTI :(
Suomi poika , " mamin " oma tuttisuu taas vauhdissa ,.......no....joo.....koulut alkoivat jo........ymmärrän katkeruutesi katalan vuodatuksen :(
Minä Suomi-tyttö ja Hän Tunis-boy ;)
- tosiaankaan.
Eivät kaikki käyttäydy noin,osa voi,mutta yleensä baarin miehet ovat fiksua porukkaa ja käyttäytyvät sen mukaisesti,tuo läpinä on suomalaisten kateellisten yksinäisten miesten panettelua!!!
- tosiaankin...
99% naisista LUULEE "minulla on se aito rakkaus joka ei petä koskaan" ja 1% epäilee.
Tosiasiassa 99%lla on se epäaito rakkaus joka pettää aina kuin se vain on mahdollista ja 1%lla on mies jota seksi ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397860Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde412029Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251970- 911663
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801585Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071050Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5989- 50955
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28840- 34822