koira siis 10,5kk vanha ja sorsajahti on alkanut ja koira ollut passissa parikertaa päivässä.
alotus päivänä telkkä ammuttiin veteen ja koira lähti innolla hakemaan mutta ei mennyt uimaan piti veneellä tökkiä lähemmäs niin sitten kyllä koira toi sen
2.päivä sama homma tavin kanssa. lintu löytyy kyllä nopeasti jos se on matalikossa tai maala mutta uimaan ei mene.
eli onko koira vesiarka ja miten sen saa pois. vai saako ikinä voiko tilanne oll toinen vuoden päästä. olen kuullut juttua että jotkut ottavat koiran mukaan metsällä ekan kerran kun se reilun 1,5 v ikäinen
onko koira liian nuori pitää kokopäivää mukana.
olen tarkoituksessa ottanut sen mukaan vain max 1 tuntia per kerta eli aamulla tai illalla ettei tylsy kun noudettavaa ei paljon ole ja onko oikein pitää koiraa varmuuden vuoksi hihnassa.
labis uros 10,5kk
metsästäjä3456789
1
250
Vastaukset
- oikein?
Eli, että sinulla on 10.5 kk ikäinen noutaja, jota et ole jo kesällä totuttanut uimaan??? Saati harjoitellu damin kanssa?
Jos näin on, niin kipi kapi peilin ääreen katsomaan kuka siellä tuijottaa takaisin...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia
"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoainetukijärjestelmän, kun energianhinnat nousi362759Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta
🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs122549100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman
Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es372258Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin
Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks201861Iso poliisioperaatio Lapualla
Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo371547Olen aika varma
että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa511545- 381473
Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys
Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä251353- 271178
- 241114