Olisiko keskisuomen alueella ketään kuka ostaisi sieniä ja marjoja. tällä hetkellä olisi kerättynä 2 ämpärillistä kanttarellejä sekä 3 ämpärillistä mustikoita. HUOM kakki sienet ja marjat on puhdistettu! tulossa noin kahden viikon sisällä SUPILOVAHVEROITA!!! soittakaa ja kysykää jos kiinnostaa.. en myy tori hinnalla vaan sopivalla. 044 950 7416. tuon ovelle.
Ostaako joku?
6
408
Vastaukset
- suppilovahvero.
siis hinta on alle tori hinnan, mutta soittamala selviää... ja asioista voi aina neuvotella.
Kannattaa kysellä paikallisilta ravintoloilta. Usko, että ainakin kanttarellit käyvät kaupaksi hyvään hintaan.
- oboe_fi
Myisiköhän joku torvisieniä tai suppiksia täällä päin?
[email protected]- suppilovahveroo nyt
Moi,vieläkö olis kiinnostusta suppiksia löytyis?
Minut tavoitat puh. 0405455398 - Riitta H
suppilovahveroo nyt kirjoitti:
Moi,vieläkö olis kiinnostusta suppiksia löytyis?
Minut tavoitat puh. 0405455398Myös minulta, numerosta 040-7447706 kannattaa kysellä suppilovahveroita alueella Jyväskylä - Jämsä.
- Sienipoju
Mulla olis myynnissä Hollolassa suppiksii puhdistettuja 3 e litra ilmainen kotiinkuljetus!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?485998Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki623679Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t162810- 1862779
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132329- 362315
törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/182137- 212099
- 1491428
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu2841366