Kertokaahan kokemuksia Pasahan huoneistohotelista.
Sijaitsee lähellä Pasabeach hotellia, mutta haluaisin ehdottomasti kuulla arviot huoneistohotellista.
Huoneistohotelli Pasa Han
3
294
Vastaukset
- samaa kuin
Ranskan baise moi. Kertookin kaiken...
- Türkish peber
Tarvitsisin tuota tietoa myös, sillä olemme lähdössä perheeni kanssa 15.10 Marmarikseen Deturilla. kaikki tieto hotellista on vain plussaa !
- oltiin....
Tässä vähän tietoa, huoneet olivat todella siistit, joten ei mitään valittamista siitä. Allas alue oli ihan siisti ja ok. Henkilökuntakin ok, mutta ei oikein tykännyt hyvää kun emme syönneet ja viettäneet paljoakaan aikaa siellä. Kun he kuitenkin ymmärsivät ettemme olleet Marmariksessa ekaa kertaa jättivät lopulta rauhaan, mutta nyrpeää naamaa kyllä näytti aina silloin tällöin. Sijainti on kyllä ehkä hieman miinusta, mutta tulipahan dolmus tutuksi. Suurin miinus oli venäläiset, heitä ei ollut hotelissa mutta lähiympäristössä sitäkin enemmän. Varsinkin pasa beachin ranta oli tupaten täynnä, joten sen jätimme suosiolla väliin parin kerran jälkeen. Yksi miinus vielä oli ja se oli se jumalaton meteli joka kuului lähiympäristöstä huoneisiin, liikenteen melun vielä kesti mutta se musiikki, huh kun monta eri kappaletta pauhasi samaa aikaa täysillä niin siinä oli vähän kestämistä. Keskustan meno siihen verrattuna HUOMATTAVASTI rauhallisempaa. Rehellisesti sanottuna en tiedä menisinkö samaan paikkaan uudelleen vaikka olikin siisti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2324431Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii752874- 472403
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua431697- 781389
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘821164PS uusimman gallupin rakettimainen nousija
https://yle.fi/a/74-20170641 Aivan ylivoimaisesti suurin kannatuksen nousu PS:lle. Nousu on alkanut ja jatkuu 2 vuoden137919- 64860
Sellainen tunne sydämessä
Että nainen olet kaivannut minua. Tai sanonko että oikeastaan koet sitä samaa nostalgiaa, kaipuuta ja mukavia muistoja,86854Annan meille mahdollisuuden
Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil53832