onko täällä mahdollisesti ketään toista suurperhettä joka olisi matkustanut sb...?paljonko rahaa syytä varata mukaan viikon kestävälle reissulle?
paljonko rahaa mukaan
2
671
Vastaukset
- Roopeset
Ainoa oikea vastaus on, että tarpeeksi.
Riippuu aivan siitä, minkä ikäisiä lapset ovat ja siitä syöttekö aina ulkona ja siitä ostatteko paljon tuliaisia.
300-400/nuppi, sillä jo pärjää normi matkalainen, kun elelee säästeliäästi. - toimeen
Aamulla kunnon aamiainen hotellissa, päivällä pieni välipala ja illalla herkullinen illallinen ison oluen kanssa maksoi viime viikolla Svetissä pariskunnalle yhteensä n. 30€.
Itse kalan ystävänä söin joka päivä kalaa, mikä oli kalliimpaa kuin muut ruuat.
Hieman hintoja: paikallinen salaattilautanen (välipalaksi) n. 2€, liharuukku n. 3€,
yleensä ateriat 3-6€, kala, esim Mustanmeren hai ranskalaisten kanssa 7,5€, pizzat 2,5-4€, iso olut n. 1€. Perunat pitää tilata erikseen sillä ne eivät yleensä kuulu hintaan. Valkosipulileipiä voin suositella. Emme valinneet ruokapaikkaa hinnan perusteella vaan kriteerinä toimi paikan tasokkuus.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904