Minä olen ollut Elisan asiakas jo kaksi vuotta ja tein uuden sopimuksen sen viihde keväällä.
Nyt olen ollut ilman nettiyhteyttä 5 vuorokautta he lupaavat ja lupaavat tulla korjaamaan mutta ei tapahdu mitään, syy on se koska vika on paha. Joka kaapelipiuha poikki mutta ei ole henkilökuntaa korjaamaan koska olen KUULEMMA YKSTYISASIKAS, ei hyvänen aika jos olisin yritys he tulisivat heti näin sanoivat.
Kirjoitan tätäkin nyt tässä naapurissa ja tarvitsen yhteyttä, voinko katkaista koko jutun ja ottaa toisen liittymän, tarvitsen nettiyhteyden.
Asun vantaalla.
Mikä avuksi? Olen niin suivaantunut::::
Neuvoja
Yhteys poikki!!
1
299
Vastaukset 1
- ..
Joo, minulla on tämmöinen elisan mokkula joka toimii kanssa ihan miten sattuu. Ajan kanssa se korjaantuu, mutta jos oot tehny sen määräaikasen sopimuksen nii sitä ei voi irtisanoa. Kyllä se pistää hermot kireelle kun opiskelija olen ja nettiä tarvitsen useinkinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Herkkyydestä
Toisessa ketjussa toivottiin keskustelua herkkyydestä. Aloitan omalla näkemykselläni. Mielestäni herkät ihmiset ovat l267868- 67665
Arvaako kukaan?
"Humalojalla metalliromun keräyspaikalla on kulkenut pitkin kevättä ja kesää joku henkilö, joka on vienyt sieltä kymmeni44635Tuntuu pahalta meidän molempien puolesta
Anteeksi, että olen tällainen pelkuri. En vaan usko rakkauteen enää miehen ja naisen välillä omalla kohdalla. Tiedän, et34558- 51497
Olen kiinnostunut sinusta, en seksistä
Vihjailuja toiseen suuntaan on tullut niin paljon, että asia on korjattava. En näe sinua esineenä, vaan hienona persoona30450- 30444
En pyytele enää koskaan anteeksi mitään sinulta
Olet ollut kohtuuttoman kylmä ja tyly tilanteeseen nähden.45437- 38436
- 45427