Minä olen ollut Elisan asiakas jo kaksi vuotta ja tein uuden sopimuksen sen viihde keväällä.
Nyt olen ollut ilman nettiyhteyttä 5 vuorokautta he lupaavat ja lupaavat tulla korjaamaan mutta ei tapahdu mitään, syy on se koska vika on paha. Joka kaapelipiuha poikki mutta ei ole henkilökuntaa korjaamaan koska olen KUULEMMA YKSTYISASIKAS, ei hyvänen aika jos olisin yritys he tulisivat heti näin sanoivat.
Kirjoitan tätäkin nyt tässä naapurissa ja tarvitsen yhteyttä, voinko katkaista koko jutun ja ottaa toisen liittymän, tarvitsen nettiyhteyden.
Asun vantaalla.
Mikä avuksi? Olen niin suivaantunut::::
Neuvoja
Yhteys poikki!!
1
262
Vastaukset
- ..
Joo, minulla on tämmöinen elisan mokkula joka toimii kanssa ihan miten sattuu. Ajan kanssa se korjaantuu, mutta jos oot tehny sen määräaikasen sopimuksen nii sitä ei voi irtisanoa. Kyllä se pistää hermot kireelle kun opiskelija olen ja nettiä tarvitsen useinkinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2026963
- 594612
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s354105- 703209
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161945Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271686- 171660
Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹401563- 341439
- 1431227