Minä olen ollut Elisan asiakas jo kaksi vuotta ja tein uuden sopimuksen sen viihde keväällä.
Nyt olen ollut ilman nettiyhteyttä 5 vuorokautta he lupaavat ja lupaavat tulla korjaamaan mutta ei tapahdu mitään, syy on se koska vika on paha. Joka kaapelipiuha poikki mutta ei ole henkilökuntaa korjaamaan koska olen KUULEMMA YKSTYISASIKAS, ei hyvänen aika jos olisin yritys he tulisivat heti näin sanoivat.
Kirjoitan tätäkin nyt tässä naapurissa ja tarvitsen yhteyttä, voinko katkaista koko jutun ja ottaa toisen liittymän, tarvitsen nettiyhteyden.
Asun vantaalla.
Mikä avuksi? Olen niin suivaantunut::::
Neuvoja
Yhteys poikki!!
1
295
Vastaukset
- ..
Joo, minulla on tämmöinen elisan mokkula joka toimii kanssa ihan miten sattuu. Ajan kanssa se korjaantuu, mutta jos oot tehny sen määräaikasen sopimuksen nii sitä ei voi irtisanoa. Kyllä se pistää hermot kireelle kun opiskelija olen ja nettiä tarvitsen useinkinkin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672405- 661387
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww751200EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41117- 79845
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19790- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta83672Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe25649- 30636