Koirapuistossa käynti voi olla tosi hauskaa!

Limppuu

Mun mielestä koirapuistoissa on tosi kivaa. Ainakin täällä hyvinkäällä on sääntötaulu jossa lukee mm. Ei saa tuoda agressivisia koiria, eikä narttuja joilla on juoksut. Jos noita noudatetaan niin koirapuistossa on hauskaa! Itse olen 13-vuotias ja käyn koirapuistossa, miltei joka ilta koirani kanssa. Ei minusta ole silleen väliä minkä rotuinen koira on, kunhan se ei ole agressiivinen muille koirille. Täälläkin käy sakuja, bernejä ym. mutta ne ovat koulutettuja eivätkä oikeastaan tee paljoa mitään siellä. Yleensä omistajat heittävät keppiä ym. Joten ihmiset järki käteen! Koirapuistoilu on hauskaa! Ja jokainen on siellä vastuussa omasta koirastaan! Täällä ei ole isojen ja pienten puolta erikseen, mutta en näe paljoa aihettakaan siihen. Ihan ok, sekin olisi. Liäsksi täällä on lapioita joilla voi kerätä koiransa kakat ja laittaa ne siihen tarkoitettuun roskikseen. Ja täällä koirapuisto on aika ankean näköinen, mutta on puita yms. Tarvitseeko koirapuiston olla desing hieno paikka?!?? Ei minusta! Kunhan koirilla on hauskaa temmeltää!

4

471

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiero

      "Yleensä omistajat heittävät keppiä ym"

      Eikö teidän koirapuistossa lue että keppien heittely on kielletty?? Jos lukee, niin eihän siellä sitten noudateta sääntöjä!

      • Puisto..

        Puisto jonka tiedän hyvinkäällä niin ei kiellä keppejen ja lelujen heittämistä. Järjen käyttö lienee kuitenkin sallittua . Yleensä kysytään "haittaako ketään jos heitän " . Kohtalaisen usein tässä puistossa käyn ja mitään siellä ei ole minun aikanani sattunut . Ihmiset kommunikoivat keskenään niin vaaratilanteita osataan välttää jo ennakkoon .

        Eli ihmettelen missä sijaitsevat nämä puistot joissa tuntuu niin paljon tapahtuvan Koirat eikä omistajat tule toimeen keskenään , verilentää ja jokapäivä ainakin yksi koira päätyy eläinlääkärille ,joskus jopa ihminenkin sairaalaan .


    • ...että

      homma toimii siellä.

      Täällä päin yksi koirapuistoista on paikka, johon lähialueen matamit tulevat kouluttamattomine koirinensa ja vahtiminen jää vähemmälle, kun on kiire vetää tupakkaa posket lommolla ja jauhaa paskaa muiden kanssa.

      En siis tätä ko. koirapuistoa käytä enää.

    • kannatan

      Kyllä mäkin käyn koirapuistossa koirani kanssa useamman kerran viikossa.

      Ensisijaisesti kayn puistossa siksi, että koirani tapaisi muita koiria. Muuten kun ei noita koirakavereita ole. Meidän pikku kaupungissa puisto vaan yleensä on tyhjillään. Jos puistossa sitten on yksi tai kaksi koiraa ennen meitä, niin ensin jutellaan muiden omistajien kanssa, että passaako tulla, vai onko koirat aggressiivisia tms. Ihmiset, joiden koirat eivät tule toimeen muiden koirien kanssa pysyvät yleensä poissa puistosta silloin, kun siellä muita on.

      Kyllä tuo kolme koiraa puistossa on ainakin mulle se maksimi, koska oma koirani ei ole tottunut olemaan koiralaumassa. Turhaa lähden koiraani tunkemaan sinne, jos tiedän että se ei tilanteesta pidä. Stressaantuneena voisikin vaikka purra/näykkäistä jotain toista!

      Jos puisto on tyhjillään, niin koulutan tai leikin koirani kanssa sitten muuten.

      Aivan outo tämä koirapuistotappelu, mikä täällä velloo. Käykää tai alkää käykö, jokainen voi käyttää omaa harkintaansa. Ja kai niiden paikallaolijoiden kanssa voi puhua, jos jotain ongelmia on?! (Ja ongelmien estämiseksi kommunikointi on aika tärkeää!)

      Puistoista noin ylipäätänsä, niin kyllä mielestäni puistossa kuuluu olla nurmikkoa, puita, ja ehkä esteitä tms. Roskis on must, samoin paskan keruu välineet. Ja tietysti tilaa riittävästi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7060
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2741
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2313
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      87
      1996
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      14
      1717
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      9
      1515
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1397
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1298
    Aihe