Laajakaistani on takkuillut jo kohta vuoden,vikaa ei löydy eikä apua saa puhelimesta eikä Welhon myymälästä.Olen valittanut mailitse asiakaspalveluun ja saanut vain standardipahoittelut.Kenelle voisi suoraan laittaa maililla reklamaatiota?
Minne valittaa?
TyytymätönAsiakas
1
539
Vastaukset
- q
Sanoma Television Oy / Welho
Jämsänkatu 1
PL 9, 00511 Helsinki
puh. (09) 156 51
faksi (09) 149 6920
Asiakaspalvelu 010 80 4446
www.welho.com
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1285764
Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3962579- 1342487
Persut rahoittavat velkarahalla rikkaiden ökyelämää
Minkä vuoksi persut eivät leikkaa rikkailta, joilla on maksukykyä? Tuskinpa tuo persujen käytös saa Suomen kansalta hyv82079- 121353
- 621097
Kun ei numeroa
niin en edes voi viestittää, et suunnitelmiin tuli muutos. Ikävä on, ja kasvaa vaan🤍101042- 51912
- 76825
Temusta tilaamiseen tulee muutos
Alle 150 euron tullivapaus poistuu. Vihdoinkin kankea EU saa jotakin aikaiseksi. https://www.iltalehti.fi/digiuutiset/101815