Ystävät ja jätkät..

No tyttö.

Eli minulla on kaksi hyvää ystävää. Itse olen hieman.. No, aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, vähän sulkeutunut ja hankala, näin minua on kuvailtu. Mutta silti. Nuo kaksi parasta ystävääni ovat minulle hyvin tärkeitä, ja tiedän että hekin välittävät minusta, mutta yksi asia ärsyttää suuresti.

Aina kun tutustun johonkin jätkään, ei aikaakaan kun ystävillänikin on jätkän mese ja sitten nuo heti kalastavat sen puhelinnumeronkin ja ei mene kuin viikko niin ovat tapaamani jätkän kanssa paljon läheisempiä kuin itse olen vaikka olisinkin tuntenut sen tyypin kauemmin.

Se on hyvin ärsyttävää, että ystävät näin tulevat ja "vievät" miehet ympäriltäni. Ei sillä, että yrittäisin koko ajan iskeä itselleni jätkiä ja roikkuisin niiden perässä, ehei. En kaipaa juuri nyt suhdetta, toivun vasta edellisestä varsin epäonnisesta sellaisesta, mutta olen tällainen poikatyttö ja tulen hyvin toimeen poikien kanssa ihan kavereina, vaikka parhaat ystäväni ovat siis tyttöjä.

Onko muilla samanlaisia ystäviä?

1

442

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • mimics

      enää ole niitä "parhaita tyttöystäviä" juurikin tuonkin takia, mutta myöskin viihtyessäni poikien kanssa, tytöt lähinnä mollaa et miks et lakkaa kynsiäs ja vedä mahaa sisään. Tyhjänpäiväistä lätinää ja älytöntä puunausta ihan kokoajan.
      Meen tajuu miten mimmien kaa voi tulla toimeen.

      Bileissäbaarisulkona keskustelu on aina mielenkiintoisempaa sällien kaa ja siitähän ne tytöt aina riemastuu??
      mä oisin niin iloinen löytäessäni tyttökavereita jotka keskittyisivät olennaiseen.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mites meillä nainen tämä yhteys

      Onko se yhteistä se kokemus siitä, että tunnemme syvästi toisemme? Tunnemme vetoa ja sielunyhteyttä, jotain kuin toisest
      Ikävä
      66
      1240
    2. Miltä kaivattusi näyttää

      Kehtaako esitellä kenellekään? 🤣🙆‍♂️
      Ikävä
      47
      858
    3. Se viime kohtaaminen

      Oli naine vähän sellainen kohmea. Nopeasti yritin etsiä merkkejä sinusta mutta en saanut mitään ilmi. Ajattelin että ny
      Ikävä
      51
      794
    4. Olen lihonut vähän

      Sekin nolottaa. Onneksi ei nähdä ihan heti. Ehdin palata ennalleni.
      Ikävä
      94
      758
    5. Ihan rakentavassa mielessä

      Haluaisin nainen kysyä sinulta ja myös itseltäni että mitä me oikein odotellaan? Olisiko aika jo käydä edes treffeillä?
      Ikävä
      58
      750
    6. Taidan olla ihan sairas

      Kun mietin jo meidän yhteisen lapsen nimeä 😄
      Ikävä
      82
      717
    7. Toivoisin niin

      Että edes kerran heräisin vierestäsi uuteen aamuun.. 💔
      Ikävä
      41
      671
    8. Mitä haluaisit sanoa

      Minulle? Tiedän että aikaa on kulunut mutta ihan mielenkiinnosta, kuitenkin kutkuttelit mun sisintä. T. V
      Ikävä
      42
      625
    9. Tiedät, että ottaisin yhteyttä heti

      Ja ihan kevyesti, jos vain tietäisin, että se on toivottua. Miehelle naiselta.
      Ikävä
      28
      621
    10. Miksi, siis miksi haluat kirjoitella minun kanssa?

      En vain oikeen ymmärrä. Onko sulla tylsää, vai mikä homma?
      Ikävä
      51
      615
    Aihe