Eli minulla on kaksi hyvää ystävää. Itse olen hieman.. No, aika huono tutustumaan uusiin ihmisiin, vähän sulkeutunut ja hankala, näin minua on kuvailtu. Mutta silti. Nuo kaksi parasta ystävääni ovat minulle hyvin tärkeitä, ja tiedän että hekin välittävät minusta, mutta yksi asia ärsyttää suuresti.
Aina kun tutustun johonkin jätkään, ei aikaakaan kun ystävillänikin on jätkän mese ja sitten nuo heti kalastavat sen puhelinnumeronkin ja ei mene kuin viikko niin ovat tapaamani jätkän kanssa paljon läheisempiä kuin itse olen vaikka olisinkin tuntenut sen tyypin kauemmin.
Se on hyvin ärsyttävää, että ystävät näin tulevat ja "vievät" miehet ympäriltäni. Ei sillä, että yrittäisin koko ajan iskeä itselleni jätkiä ja roikkuisin niiden perässä, ehei. En kaipaa juuri nyt suhdetta, toivun vasta edellisestä varsin epäonnisesta sellaisesta, mutta olen tällainen poikatyttö ja tulen hyvin toimeen poikien kanssa ihan kavereina, vaikka parhaat ystäväni ovat siis tyttöjä.
Onko muilla samanlaisia ystäviä?
Ystävät ja jätkät..
No tyttö.
1
492
Vastaukset
- mimics
enää ole niitä "parhaita tyttöystäviä" juurikin tuonkin takia, mutta myöskin viihtyessäni poikien kanssa, tytöt lähinnä mollaa et miks et lakkaa kynsiäs ja vedä mahaa sisään. Tyhjänpäiväistä lätinää ja älytöntä puunausta ihan kokoajan.
Meen tajuu miten mimmien kaa voi tulla toimeen.
Bileissäbaarisulkona keskustelu on aina mielenkiintoisempaa sällien kaa ja siitähän ne tytöt aina riemastuu??
mä oisin niin iloinen löytäessäni tyttökavereita jotka keskittyisivät olennaiseen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144423
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831682Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731495Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2421371Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013