uutiset afgoista on

naurettavaa propagandaa

" afganistanissa ammuttiin, suomalaiset vain 300 kilometrin päässä supa leirillä!"

jos vaikka suomen poliisin yhdestä päivästä uutisoitaisiin noin näyttävästi niin tätä jeesustelua jatkuisi loputtomiin.

luulenkin että poliisi kohtaa päivittäinen kovempia tilanteita kun faitterit afgoissa. ihmettelenkin miksi tästä rt-hommasta on tullut niin mediaseksikästä...

3

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sipulisäkki

      Olen kyllä samaa mieltä siinä, että ainakin osa uutisista on juuri tuon kaltaista hömppää. Yhtä hyvin voin sanoa, että kohdallani kuolema kävi tänään tosi lähellä; "52 tonnia painava rekka meni suojatien kohdalta. Onneksi olin ylittänyt tien jo 30 sekuntia aikaisemmin, niin selviydyin kuin ihmeen kaupalla"

      Osa noista uutisista kyllä pitää paikkansa. Suomalaisten partio on ollut tulituksen kohteena. Nyt ei puhuta mistään aidan päältä ammuttavasta Katjusha-raketista, joka osuu mihin osuu (=voi siis tulla syliinkin), mutta joka suurella todennäköisyydellä menee ihan muualla mihin ampuja tarkoittaa.

      Nämä tulitukset ovat tapahtuneet rynnäkkökiväärein ja singoin, mikä tietenkin tarkoittaa, että 300 metrin päästä ei ainakaan singolla osuta liikkuvaan maalin kuin ihmeen kaupalla.

      Sen sijaan jokainen Suomen puolustusvoimissa koulutuksen saanut osuu rynnäkkökiväärillä 300 metrin päässä seisovaan ihmiseen, ainakin 2-5 yrityksellä. Alle 150 metrin päässä JOKAINEN laukaus osuu seisovaan ihmiseen. Siinä mielessä noita hyökkäyksiä on pidettävä vaarallisina, vaikka liikutaan panssaroiduilla ajoneuvoilla. Meidän onnemme on, että koulutus ja taktiikka ei näytä terroristeilla olevan ihan parasta, esimerkiksi sellaista kuin Hezbollah-taistelijoilla oli Lähi-idässä kesällä 2006.

      Minusta on oikea päätös, että jokaiseen hyökkäykseen vastataan, jotta terroristeille ei jää sellaista käsitystä, että he voivat harjoitella liikkuviin maaleihin ilman pelkoa vastatoimista.

      Suomalainen poliisi EI PÄIVITTÄIN joudu "kovempiin" tilanteisiin, vaikka saavatkin työtehtäviinsä nähden surkeaa palkkaa. Poliiseille parempaa palkkaa ja heti!

      • se on niiden työ

        siksi ne laittaa jutut ns överiksi. Poliisin takaa-ajoja paisutellaan lehtiin ja afgoissa jos suomalaisten kanssa samassa kaupungissa ammutaan niin suomalaiset ovat muka olleet siellä ytimessä, vaikka paskovat alleen jossakin pannussa sisällä.


    • Tehtaankadun päivystäjä

      Olet stalinisti!
      Olet bolsu!
      Olet Tehtaankadun agentti!
      Olet pohjalainen!
      Olet karjalaisia huonompi!
      Olet homolääkityksessä!
      Olet Akmo!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe