Tuo itsesi takaisin

moll

vaikka nämä aamut
ovat tummanvihreää ja kultaa
väsyneiden, hitaiden silmien avautumista
vilua iholla

niin jokaisesta puuttuu jotain
hymysi
lähestyvä, kaikkoava
joka jättäisi poistuessaan

huulille suloisen lämmön

lyhyet illat
pitkä, viipyvä pimeys

lepakoiden siipien suhahtelut

eksynyt, unohtunut minä

6

252

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • runo64-1

      ... kalseaan hetkeen
      hyvästelyyn
      jolloin hiipivä kylmyys valtasi
      yksinäisen sinut
      vain odotuksen lepattavan liekin
      hädintuskin palaen sydämessäsi ...

      unohtanut et sitä hetkeä
      kun intohimoiset vyöryvät tunteet
      valtasivat sinut
      avasivat sylisi rakkaudelle
      ja elit sydämelläsi ...

      pohja väreiltään tämä sopii mollisoinulle
      mutta sanoiltaan tappuraiselle tuippuralle.

      hyvä, todella hyvä moll !!!

      • lindalinda1

        niin, kyllä kai sitä jossain vaiheessa on elänyt
        täysin rakkaudelle antautuneena ja antavana.
        Vuodet tekee tehtävänsä, eikä mikään palaa
        enää ennalleen.

        On vain nämä unelmat ja muistot, harvat hetket
        jolloin kokee enää samaa riemua.

        Syksy, vaikka sitä rakastankin, se antaa kuitenkin
        runoihin omanlaisensa mollisoinnun. Mutta minä
        pidän siitä, se on osa minua.

        Kiitos Jouni.


    • uneliaiden silmiesi avautumista
      onnellista hymyä huulillasi.

      Tule takaisin !
      Poista tämä kylmyys
      tuo hymysi valo pimeyteen
      sillä kaipaan yhteisiä hetkiämme.

      Muistojen siivin
      löydät eksyneen,
      elämänpoluille unohtuneen
      huomisen.

      Kerrassaan mainiota luettavaa
      vaikka menetetyn kaipuu
      onkin selvästi tuonut pienen
      alakuloisuuden.

      T: J

      • lindalinda1

        en varmaan osaa aina ilmaista itseäni
        tarpeeksi hyvin vastatessani Sinulle näihin
        vastarunoihisi. Mutta vakuutan, että olet
        äärimmäisen tarkkanäköinen, vähän niin
        kuin on tuo Runopoikakin. Hänelläkin on aina
        ollut taito lukea myös se kaikki, mikä jää rivien
        väliin.

        Kauniin pehmeää, aikuisen kirjoittamaa ja
        elämää nähneen ja kokeneen tekstiä on runosi
        nytkin.

        Miljoonat kiitokset Sinulle.
        En enää kohta tiedä, miten osaan kiitollisuuteni
        Sinulle ilmaista. Runosi ovat kuin jokapäiväinen
        leipä, tuntuu että ammennan niiden kautta itseeni
        jotain positiivista joka ainoa kera.

        Väreilevää ja muistorikasta syksyn alusaikaa toivon
        Sinulle Ystäväni.


    • tee.

      En tiedä tarkkaan, mikä tässä tehosi, mutta jokin kuvissa, sanojen liukuvassa virrassa. Kaunis!

      • lindalinda1

        usein itsestä tuntuu siltä, ettei saa sovitettua
        sitä kaikkea runoon mitä haluaisi. Luulen, että
        tähän sain tunnelmani kiteytettyä.

        Olen sanonut Sinulle usein, mutta varmaankin noin
        3 vuotta sitten ensimmäisen kerran;
        sydämessäni on Sinulle oma kolonen, eikä sitä
        kukaan voi ottaa minulta pois.

        Tiedän myös sen, ettet kovin hanakasti kommentteja
        jaa. Joten sitä suuremmalla syyllä saat kyllä kiitoksen
        ja halauksen, olet ansainnut ne kyllä jo aikoja sitten,
        mutta kyllä ne tähänkin kohtaan sopii.

        Kiitos !


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      182
      1800
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      108
      997
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      94
      884
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      19
      703
    5. 52
      674
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      578
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      172
      534
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      518
    9. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      26
      511
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      193
      466
    Aihe