Mikä tää juttu on että tulee yhtäkkiä maksamaan 40-90e > 500-600e? ei pelkkä inssi niin paljoa maksa? Vai onko siinä jotain ajotunteja, ja miten niistäkin pyydetään noin iso hinta. Se on kyllä vähän epäreilua kun edellisen vuoden mopoilijat saivat korttinsa kymmenen kertaa halvemmalla.
Mopokortti -95 syntyneille
6
246
Vastaukset
- bdztdhzdfg
Jep, isot pomot päätti tehä sellasen jutun että tulee ajotunteja jotta kortin hinta nousisi kevari kortin hintaiseksi (melkein) että suomenmaan mopo kanta vähentyisi yli puoleen.
Kyllä se vain nuon paljon tulee maksamaan. =/ Tai ehkä 300€, sitä tarkkaa summaa ei ole taidettu kertoa vielä. Siinä kokeessa on perus teoriakoe, sekä mopon ajo- ja käsittely- opetus.
Olen samaa mieltä että tuo on epäreilua. Hinta nousi aivan turhan paljon. Sekä nyt -95'set alkaa ajamaan ilman korttia, mikä on vielä vaarallisempaa koska he eivät ole saaneet minkäänlaista opetusta jne. o_O- -iom
Sekä nyt -95'set alkaa ajamaan ilman korttia, mikä on vielä vaarallisempaa koska he eivät ole saaneet minkäänlaista opetusta jne. o_O
ja koska eihän kukaan 500€ mopokortista maksa jos sillä kevarikortin saa :D
(PAITSI JOS SEKIN SIITRYY 17VUOTIAALLE) - dshsdrhesh
-iom kirjoitti:
Sekä nyt -95'set alkaa ajamaan ilman korttia, mikä on vielä vaarallisempaa koska he eivät ole saaneet minkäänlaista opetusta jne. o_O
ja koska eihän kukaan 500€ mopokortista maksa jos sillä kevarikortin saa :D
(PAITSI JOS SEKIN SIITRYY 17VUOTIAALLE)sorry vaa te -95 ja sen jälkee syntyneet. teil sattu ny vaa käymää paska tuuri :D ens kerral parempi mäihä
- macci
no, näin sitä kerätään "salaa" veroja. pitää käydä poliisilaitoksella asioimassa, se maksaa. kortti lunastus, kuvat ym. ja jonoon seisomaan, niin kuin espoon poliisilla, odotusaulassa on kokoajan 100-150 ihmistä (lue koiraa) .
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "1134862Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293523No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452430- 501548
- 401413
Jätä minut rauhaan
En pidä sinusta. Lopeta seuraaminen. Älä tulkitse keskustelutaitoa tai ystävällisyyttä miksikään sellaiseksi mitä ne eiv231312- 141222
- 271108
- 1651089
Olen oikeasti aika mukava
Vaikka itse sanonkin. Tunnemyrsky sekoitti mieltä silloin ja annoin aika kahjon kuvan itsestäni.221027