Taksin hinta?

NormiMatkustaja

Paljonkas maksaa tänäpäivänä taksi suomen asemalta moskovahotellille? noin niikuin normaalisti?

6

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marakiu

      300 - 400 ruplaa voisi olla aika lähellä ainakin päivisin. Iltajunalta ehkä 500 ruplaa. Pyytää voivat tietysti mitä vain.

      Pimeät ns. käsitaksit voi kuljettaa halvemmallakin.

      • Kari53

        Jep, maksoi junan jälkeen 300 Rur kadulta 100 metriä asemalta. Junan tykö kyytiä tarjoamaan tulevat haluavat paljon enemmän, mutta ovat taatusti epäluotettavia. Tavallinen siis virallinenkaan taksi ei uskalla ottaa heti aseman edestä, koska rikolliset uhkailevat. Aseman taksikuskit taas maksavat rikollisille siitä että nämä pitävät paikan tyhjänä virallisista takseista.


      • Kari53 kirjoitti:

        Jep, maksoi junan jälkeen 300 Rur kadulta 100 metriä asemalta. Junan tykö kyytiä tarjoamaan tulevat haluavat paljon enemmän, mutta ovat taatusti epäluotettavia. Tavallinen siis virallinenkaan taksi ei uskalla ottaa heti aseman edestä, koska rikolliset uhkailevat. Aseman taksikuskit taas maksavat rikollisille siitä että nämä pitävät paikan tyhjänä virallisista takseista.

        pyydettiin 800 rur pari vuotta siten.Tultiin iltajunalla.
        Ahneella oli kuitenkin paskanen loppu,mentiin metrolla niin kuin olen tehnyt kymmeniä kertoja.


      • Harashoo
        arvo-poika kirjoitti:

        pyydettiin 800 rur pari vuotta siten.Tultiin iltajunalla.
        Ahneella oli kuitenkin paskanen loppu,mentiin metrolla niin kuin olen tehnyt kymmeniä kertoja.

        Että uskaltaako iltajunalta (perillä Pietarissa 22.50) tulija mennä metroon perjantai-iltana..? Olemme lähdössä Pietariin, ja perillä olemme junalla siis perjantai-iltana. Hotelli on Nevski Grand..Että miten sinne olis järkevin ja turvallisin mennä tuohon aikaan illasta? Normaalisti käytämme metroa paljon mutta näin iltasella..


      • marakiu
        Harashoo kirjoitti:

        Että uskaltaako iltajunalta (perillä Pietarissa 22.50) tulija mennä metroon perjantai-iltana..? Olemme lähdössä Pietariin, ja perillä olemme junalla siis perjantai-iltana. Hotelli on Nevski Grand..Että miten sinne olis järkevin ja turvallisin mennä tuohon aikaan illasta? Normaalisti käytämme metroa paljon mutta näin iltasella..

        Turvallisuusongelmat Pietarin metrossa ovat harvinaisia. Yleensä ongelmat liittyvät taskuvarkaisiin, jotka toimivat pääosin Nevski Prospekt/Gostinyi Dvor, Sennaja/Sadovaja ja Majakovskaja/Ploshad Vosstania-asemilla ja niiden tuntumassa. Yleensä varkaat iskevät päiväsaikaan, kun ruuhka on pahimmillaan. Myös laukkuja on riuhdottu ihmisten käsistä.

        Kymmenen jälkeen illalla metrossa on hiljaisempaa ja taskuvarkaat pitävät paussia. Tietysti varas voi iskeä illallakin, jos huomaa lihavan saaliin mahdollisuuden. Yleensä varkauksissa on kysymys uhrin tyhmästä käytöksesta, eli ollaan humalassa, puhutaan kovaäänisesti ulkomaankieltä, ihmetellään kyrillisiä opasteita jne.

        Järkeä käyttäen ja piilottamalla lompakot ja passit vaatteiden sisään ei ongelmia pitäisi esiintyä.


    • kävijä

      Metro on hyvä ja helppo kaikkina aikoina.Matkalla on yksi linjan vaihto.Per ja lau iltamyöhällä matkustajat on enemmän juhlakunnossa.Taksilla näkee enemmän maisemia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      79
      2342
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      140
      1507
    3. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      133
      1462
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      155
      1214
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      108
      1013
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      373
      937
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      774
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      724
    9. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      694
    10. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      683
    Aihe