Taksin hinta?

NormiMatkustaja

Paljonkas maksaa tänäpäivänä taksi suomen asemalta moskovahotellille? noin niikuin normaalisti?

6

1747

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • marakiu

      300 - 400 ruplaa voisi olla aika lähellä ainakin päivisin. Iltajunalta ehkä 500 ruplaa. Pyytää voivat tietysti mitä vain.

      Pimeät ns. käsitaksit voi kuljettaa halvemmallakin.

      • Kari53

        Jep, maksoi junan jälkeen 300 Rur kadulta 100 metriä asemalta. Junan tykö kyytiä tarjoamaan tulevat haluavat paljon enemmän, mutta ovat taatusti epäluotettavia. Tavallinen siis virallinenkaan taksi ei uskalla ottaa heti aseman edestä, koska rikolliset uhkailevat. Aseman taksikuskit taas maksavat rikollisille siitä että nämä pitävät paikan tyhjänä virallisista takseista.


      • Kari53 kirjoitti:

        Jep, maksoi junan jälkeen 300 Rur kadulta 100 metriä asemalta. Junan tykö kyytiä tarjoamaan tulevat haluavat paljon enemmän, mutta ovat taatusti epäluotettavia. Tavallinen siis virallinenkaan taksi ei uskalla ottaa heti aseman edestä, koska rikolliset uhkailevat. Aseman taksikuskit taas maksavat rikollisille siitä että nämä pitävät paikan tyhjänä virallisista takseista.

        pyydettiin 800 rur pari vuotta siten.Tultiin iltajunalla.
        Ahneella oli kuitenkin paskanen loppu,mentiin metrolla niin kuin olen tehnyt kymmeniä kertoja.


      • Harashoo
        arvo-poika kirjoitti:

        pyydettiin 800 rur pari vuotta siten.Tultiin iltajunalla.
        Ahneella oli kuitenkin paskanen loppu,mentiin metrolla niin kuin olen tehnyt kymmeniä kertoja.

        Että uskaltaako iltajunalta (perillä Pietarissa 22.50) tulija mennä metroon perjantai-iltana..? Olemme lähdössä Pietariin, ja perillä olemme junalla siis perjantai-iltana. Hotelli on Nevski Grand..Että miten sinne olis järkevin ja turvallisin mennä tuohon aikaan illasta? Normaalisti käytämme metroa paljon mutta näin iltasella..


      • marakiu
        Harashoo kirjoitti:

        Että uskaltaako iltajunalta (perillä Pietarissa 22.50) tulija mennä metroon perjantai-iltana..? Olemme lähdössä Pietariin, ja perillä olemme junalla siis perjantai-iltana. Hotelli on Nevski Grand..Että miten sinne olis järkevin ja turvallisin mennä tuohon aikaan illasta? Normaalisti käytämme metroa paljon mutta näin iltasella..

        Turvallisuusongelmat Pietarin metrossa ovat harvinaisia. Yleensä ongelmat liittyvät taskuvarkaisiin, jotka toimivat pääosin Nevski Prospekt/Gostinyi Dvor, Sennaja/Sadovaja ja Majakovskaja/Ploshad Vosstania-asemilla ja niiden tuntumassa. Yleensä varkaat iskevät päiväsaikaan, kun ruuhka on pahimmillaan. Myös laukkuja on riuhdottu ihmisten käsistä.

        Kymmenen jälkeen illalla metrossa on hiljaisempaa ja taskuvarkaat pitävät paussia. Tietysti varas voi iskeä illallakin, jos huomaa lihavan saaliin mahdollisuuden. Yleensä varkauksissa on kysymys uhrin tyhmästä käytöksesta, eli ollaan humalassa, puhutaan kovaäänisesti ulkomaankieltä, ihmetellään kyrillisiä opasteita jne.

        Järkeä käyttäen ja piilottamalla lompakot ja passit vaatteiden sisään ei ongelmia pitäisi esiintyä.


    • kävijä

      Metro on hyvä ja helppo kaikkina aikoina.Matkalla on yksi linjan vaihto.Per ja lau iltamyöhällä matkustajat on enemmän juhlakunnossa.Taksilla näkee enemmän maisemia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1054
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      570
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      472
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      417
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      406
    Aihe