Onko Savonlinnassa valtuutettuja Honda- huoltoa? Tai vastaavasti suositelkaa jotain "pajaa"... Pitäisi määräaikaishuolto teetättää Hondaan.
Honda-huolto Savonlinnassa?
10
2786
Vastaukset
- remakka
Huolto on autoissa automestareilla ja perämoottoreissa Linnankoneessa !
- ex-asiakas
otin loppujenlopuks omani pois automestareilta, onko se sulle suositus vai ei, voit päättää itse
- samainen ex
ex-asiakas kirjoitti:
otin loppujenlopuks omani pois automestareilta, onko se sulle suositus vai ei, voit päättää itse
niin, tapahtuneesta on jo monta vuotta aikaa, voihan se olla, et laki on tullut tutuksi ja osaksi palvelua ja toimintatavat muuttuneet vuosien aikaan.
- sd
Kl motors oy lidlin vieressä
- suosittele
automestareita. Kannattaa viedä Varkauteen autohuolto M gyntherille.
- Honukka-mies
Aikamiespojat uunin pankolta näköjään jälleen vastailee, mitä huvittaa.
Kun ei aikaa seurata, niin eipä sitten mitään tiedetä
Nykyäänhän auton voi surutta huollattaa missä vaan, missä haluaa. eli missä on halvinta.
Takuutkin säilyy ja auto pelaa.
Eli kysyppä ihan suoraan kaikki huollot auto-killasta eremakkoseen ja kokeile sitten sopivinta.
Aivan älytöntä lähteä kyöräämään kiesiä Varkauteen jonkun perushuollon takia.
Laskeppa siihen pensakulut ja se ajo, odotus ja paluumatka.- suosittele
merkkihuolto on aina merkkihuolto.
- sulla
suosittele kirjoitti:
merkkihuolto on aina merkkihuolto.
edes autoa?
- suosittele
sulla kirjoitti:
edes autoa?
Jos vaikka ei olisi olen edelleen sitä mieltä.
- suosittele
suosittele kirjoitti:
Jos vaikka ei olisi olen edelleen sitä mieltä.
Varkauden huoltoa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jos yhdistät nimikirjaimet
Jos yhdistät sinun ja kaivattusi ensimmäisten nimien alkukirjaimet mitkä nimikirjaimet tulee? Sinun ensin ja sitten häne1107110- 954661
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista594587Kyllä se taitaa olla nyt näin
Minusta tuntuu et joku lyö nyt kapuloita rattaisiin että meidän välit menisi lopullisesti. Sinä halusit että tämä menee503773- 513728
- 2063694
Odotan että sanot
Sitten siinä että haluaisit vielä jutella kahdestaan kanssani ja sitten kerrot hellästi että sinulla on ollut vaikea san263273- 502683
- 372464
- 362154