Miten olette merkinneet johdoton valaisin kytkennän suunnitelmaan. Eli miten kaapelin merkintä korvataan. Onko fiksua merkitä kytkimen kylkeen antennin symboli, ja samoten jakorasian kylkeen jossa vastaanotin sijaitsee, vai onko tähän olemassa jokin standarti merkintä yms...?
Kyseelee alan opiskelija
Johdoton
6
822
Vastaukset
- iha suoraan
sanoen ymmärrä mitä haet ? Eli mille sun pitäis löytää piirrosmerkki
- Piirrosmerkki
Tarkoitan ihan vaikka sitä että miten johdoton kytkin jossa on lähetin merkitään piirrustukseen. Ja miten sen vastaan otin merkitään jakorasiaan?
- Piirrosmerkiltä
Piirrosmerkki kirjoitti:
Tarkoitan ihan vaikka sitä että miten johdoton kytkin jossa on lähetin merkitään piirrustukseen. Ja miten sen vastaan otin merkitään jakorasiaan?
Ei ole vielä tullut vastaan, mutta ovat yleistymään päin saneerauksissa.
- looginen vaihtoehto
Piirrosmerkki kirjoitti:
tulee mieleen: normaali kytkimen piirrosmerkki, mutta johtoa ei piirretä kytkimeltä rasialle, vaan merkataan kytkin/valaisin a/a jne merkein, niinkuin nykyäänkin tulee vastaan kytkinviidakoissa.
En kyllä tiedä onko omaa piirrosmerrkkiä, mutta luulisi sähkärin ymmärtävän, jos johdotuskuvista puuttuu kytkimen ja valaisimen välinen johto järjestää, ei voi olla silloin yksittäisestä unohduksesta kysymys...?
- ihan oikea sähkäri
..taikka nainen, semmosia mene suunnitelmiin piirtämään.. piirrät vaan sen johdon ja jos se muodostuu ammattimiehelle mahdottomaksi tehdä, katellaan uudestaan niitä langattomia ratkasuja.
onhan ne kamat helppoja ja halpoja asennettavia, mutta aina kannattaa ensin katella johtoreittiä täydellisen lopputuloksen saavuttamiseks.
uudisrakentamisessa voisit saada langattoman kytkimen käytön anteeks, jos huoneessa on joku 6 metrinen lasiseinä jonka keskeltä aukeaa ovi.. siihin on kohtalaisen huono tuoda sitä kaapelia ja tarrakytkin alkaa kuullostamaan ihan oikealta ratkaisulta ;)
mutta piirrosmerkiks noiden aikasempien vastausten kirjain-parien lisäks vois kuvitella jotain salama nuoli lisämerkintöjä normaalien piirrosmerkkien kupeeseen.. oikeastaan voisit ottaa valmistajaan yhteyttä ja kehottaa niitä lisäämään sivustolleen ohjeet sudenhäntä-asennusten piirustuksiin kirjaamiselle. - verran suunnitellu
ja piirtänyt kytkimeksi yksi tai useampinapaisen heikkovirtapainikkeen riippuen siitä montaako valopistettä / pistorasiaa yhdestä kytkinryhmästä ohjataan. Selvyyden vuoksi olen merkinnyt painikkeet kirjainmerkillä ja selvennyksellä kuvaan otsikkotaulun yläpuolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Immu otti pataan
Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!1442470Näetkö feminismin uhkana
Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?1961157Tykkäätkö halaamisesta?
Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo1131071Hinduilu on suurta eksytystä
tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa389930Malmin tapaus on järkyttävä
Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi296888- 66858
- 53841
- 89837
- 46829
- 51743