Miten Cylindan jääkaappi-pakastimen pakkasosan saa sulatettua ilman jääkaapin sammuttamista? Vai saako sitä edes sulatettua erikseen??
Entä löytyykö netistä jostain Cylindan kodinkoneitten käyttöohjeita (suomeksi)?
nimim. käyttöohje hyvässä tallessa ;)
Cylindan jääkaappi-pakastimen
3
5440
Vastaukset
- kompuralla
niin siellä on myös kaksi termaria.
Kierrät sen pakastimen termarin O-asentoon, niin johan sammuu, kunhan pikapakastus(x) ei ole päällä. (x= keltainen valo,tai S-kytkin ) - Anonyymi
jääkaapi takaseinä on jäässä miten sen sulatan
- Anonyymi
Olen miettinyt samaa. Mistään termareista en tiedä, mistä ne löytyvät.
Jääkaappipakastimessani on neljä nappia, joista yhdessä on S-kirjain, toisessa piste jonka ympärillä on kaaria, kolmannessa joku lumihiutale tai tähti tms. ja neljännessä pisara. Kun näitä nappeja painelee, juuri mitään ei näytä tapahtuvan.
Käyttöohjetta ei minulla ole ja laitteen omistaa vuokranantaja, eikä hän osaa neuvoa sen käyttämisessä. En edes tiedä laitteen numeroa.
Jos joku osaisi auttaa, olisin kovin kiitollinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu463516- 1362525
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti172494Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151973- 161436
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731337- 1061324
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks1531043- 931027
Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon21969