onko kukaan kuullu jyväskylän lähellä olevasta autiotalosta joka kon kinkomaalla?
se on sairaalan takana jossain. paikassa kuulemma on tapettu paljon ihmisiä tain jtn karmivaa siellä on.
Jyväskylä autio talo kinkomaan
34
10394
Vastaukset
- vuotta sitten siellä
kukaan ei uskaltanu sisälle mennä. sinne oli aika hankala mennä.
ei varmaan olisi saanut ees mennä- - mikä mikä mikä
"paikassa kuulemma on tapettu paljon ihmisiä tain jtn karmivaa siellä on"
siellä on se murhaaja... PÖÖÖÖÖÖ!!!!- juu eiku
oikeesti.Kyllä niitä juttuja aina liikkuu.
Mistä ne oikeen sit tulee? - elmonen_
Kouvolassa ainakin oli montakin autiotaloa. siitä tehty juttukin
http://atuubi.yle.fi/videot_ja_kuvat/id-1004359
- Mörkönen00009
Se on vanha autio teurastamo jossa ei kyllä todennäkösesti ihmisiä ole tapettu. Teini"gootit" siellä vaan vetelee partaterillä ranteitaan auki ja keksii tarinoita.
- Kinkomaanmopojonne
Itse olen kinkomaalta ja olen käynyt kaverini kanssa siellä
- Anonyymi
Kinkomaanmopojonne kirjoitti:
Tiedäkkö talon osotetta?
Kinkomaanmopojonne kirjoitti:
Kiinnostas itteäkin käydä nii onko talo vielä pystyssä ja mikä on osoite
- TEURASTAMOOO
nojaa.... tuli tossa käytyä muutaman kaverin kanssa sisällä kun joku oli repiny yhden ikkunan auki. Talo oli melko sokkeloinen ja jotain vanhoja esineitä ja teurastuskoneita siellä oli. Ala kerta oli aivan saatanan pelottava tai oikeestaan alakerrta ties kuinka monta niitä ois ollu jos ois vaan menny pisemmälle, mutta emme uskaltaneet lähtemään ryöminmään koska verta oli seinillä ja paikka muutenkin suhteellisen pelottava. Kummastuttaa miksi jotkut paikat oli tehty niin ahtaiksi että olisi ollut pakko ryömiä :O. Ja tuskin siellä ketään oo tapettu, parta teriä pihalla siellä täällä ja kirjotettu jotain pentagrammeja ym. seinille joten tuskin sen kummempaa kun teini gootit käyny leikkimässä saatanan palvomis leikkejään. jos haluaa jännitystä niin mene ihmeessä sinne....
- röh röh pelottaa
Jos olette teurastettaville sioille (perusmuoto: sika) tarkoitettuja reittejä kulkeneet niin varmaankin siellä joutuu nelinkontin kulkemaan.
- perse2000
missä tuo talo tarkemmin on? haluaisin mennä käymään.
- JäNistäjä
Missä kyseinen paikka sijaitsee?
- Anonyymi
JäNistäjä kirjoitti:
Missä kyseinen paikka sijaitsee?
Talo siaitsee kinkomaan sairaalan takana. Vaikeaa päästä mutta jos vieläkin haluat mennä niin sinne vaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Talo siaitsee kinkomaan sairaalan takana. Vaikeaa päästä mutta jos vieläkin haluat mennä niin sinne vaan
Tiedätkö osostetta?
- Atte Ateisti
"paikassa kuulemma on tapettu paljon ihmisiä "
Kuulemma?
Mistä kuultua? Mitäs sotia tai taisteluita Jyväskylän liepeillä on ikinä käyty? Vai onko siellä iskenyt sarjamurhaaja, josta kukaan tosin ei ole kuullut?
Minkä ikäinen olet? - vainaltaja112
kierrettii iha pelon toivossa koko paikka läpi. 5 kerrosta yhteesä. helvetin ilkeen näköstä tavaraa, vanhoja metallisia, n.10cm pitkiä injektioruiskuja löyty ja muuta sairaalatavaraa, remmisänkyjä, pyörätuoleja ym. voin sanoo että pelotti. valot siellä tais toimia. mutta ei hiilikellarissa, josta löyty yks olutpullo?
- Tarkempi
Sivainti? Käänny täänkö Vitapolisille päin vai jatketaanko sen kyltin ohi muurameen päin vai minne?
- ope-54
Tarkempi kirjoitti:
Sivainti? Käänny täänkö Vitapolisille päin vai jatketaanko sen kyltin ohi muurameen päin vai minne?
"Sivainti? Käänny täänkö Vitapolisille päin vai jatketaanko sen kyltin ohi muurameen päin vai minne?"
Kannattaa ensin käydä koulut loppuun, ainakin kirjoituksesi taso cusee täysin :D - kummitussssss
voisiko kyseessä olla kinkkisen yhteydessä joskus toiminut parantola??
kinkkishän on alkujaan ollut tubi-parantola josta on sitten myöhemmin tehty ihan vanhus- / kuntoutussairaala..
en kyllä pidä mahdottomuutena tuota teurastamoakaan.. mutta noi "vainltaja112" mainitsemat remmisägyt, pyörätuolit vaikuttaisi siihen et saattaisi olla jopa mielisairaalana toiminut..
tiedä tuosta sitten totuutta.. varmaa jotkut vanhat kinkkiksen hoitajat saattais tietää totuuden siitäki.. - ja vitut
kummitussssss kirjoitti:
voisiko kyseessä olla kinkkisen yhteydessä joskus toiminut parantola??
kinkkishän on alkujaan ollut tubi-parantola josta on sitten myöhemmin tehty ihan vanhus- / kuntoutussairaala..
en kyllä pidä mahdottomuutena tuota teurastamoakaan.. mutta noi "vainltaja112" mainitsemat remmisägyt, pyörätuolit vaikuttaisi siihen et saattaisi olla jopa mielisairaalana toiminut..
tiedä tuosta sitten totuutta.. varmaa jotkut vanhat kinkkiksen hoitajat saattais tietää totuuden siitäki..elikkä remmisänkyjä pyörätuoleja? ja vitut itse olen paikassa käynyt sisällä viime kesänä ja ei silloin ainakaan näkyny muuta kuin kirjoja ja muutamia teurastukoneita ja kynttilöitä yhdessä huoneessa oli jopa tyhjä viina pullo. tosiaankaan en kyllä alimmista kerroksistä tiedä mutta en usko että sielläkään remmi sänkyjä olisi. kyllähän paikka pelotti koska taskulampun valolla piti mennä ja mitä kavereilta nyt juttuja tästä paikasta olen kuullut niin ennakkoluuloja oli jonkun verran mutta ei se nyt sen kummempi kuin muut autiotalot lukuunottamatta muutaamaa teuratuskonetta.
- vainaltaja112
ja vitut kirjoitti:
elikkä remmisänkyjä pyörätuoleja? ja vitut itse olen paikassa käynyt sisällä viime kesänä ja ei silloin ainakaan näkyny muuta kuin kirjoja ja muutamia teurastukoneita ja kynttilöitä yhdessä huoneessa oli jopa tyhjä viina pullo. tosiaankaan en kyllä alimmista kerroksistä tiedä mutta en usko että sielläkään remmi sänkyjä olisi. kyllähän paikka pelotti koska taskulampun valolla piti mennä ja mitä kavereilta nyt juttuja tästä paikasta olen kuullut niin ennakkoluuloja oli jonkun verran mutta ei se nyt sen kummempi kuin muut autiotalot lukuunottamatta muutaamaa teuratuskonetta.
kävin vuonna 2008 ja yläkerrassa oli kyseistä tavaraa.
- tursimo elmeriino
Veitkö palautukseen, ja sait 10cent, ei ollut sit hukkareissu sekään.
- didudiididud
hei heittäkää ton kinkomaan mestan osote tänne jooko!
- Tilppehööri
Täsä olis nyt: www.kinkomaa.fi/autiotalo-jossa-tapettu-lukemattomia-ihmisia.htm
- BÖÖ :)
Eikös tuo ole nykyään purettu?
- hylättyjä...
Pelottava paikkahan tuo oli. useamman kerran tuli käytyä tuolla. on toiminut joskus ennen sairaalana mutta myöhemmin sikalana. nykyään on purettu kehityksen tieltä.
mutta jos hylättyjä rakennuksia haluatte mennä tutkimaan niin kinkomaalta kun lähtee keljoon päin ajamaan niin oikeelle kääntyy erkintie ja sitä suoraan niin kauan että tylee y-risteys ja siitä oikealle. siellä on hylättyjä taloja. olikohan 3 vai neljä muistaakseni. mutta pienellä varauksella sisään, pari talvea sitten tuli käytyä tuolla ja jäljistä päätellen on sudet pitänyt majapaikkaa ensimmäisessä talossa. kun tultiin paikalle, oli vielä lumiset jäljet lattialla, ilmeisesti säikähtivät auton ääntä ja luikkivat pois. talo oli muuten tyhjä mutta yläkerrassa on lasten pinnasänky, lattialla patja ja yksi revitty nukke. hampaan jälkiä oli jokapuolella.- smokeboo
hylättyjä taloja?? ihmisten mökkejä näytti olevan...
- Kinkomaan kävijä
Siellä on Naße-setä majaillut viime kuukausina. Ihan harmiton heppu, kunhan sille vie tuliaisina pullon Gambinaa.
- emppapöpppä
mä oon 13 murtauduttiin kerran yteen autiotaloon ikkunankautta ku se oli raollaan nii kiivettiin sissää. ja toisenkerran löydettiin maasta rappustenvierestä lehtiin piilotetut ruosteiset avaimet. Se oli joku maatila. ovi oli tuvonnu, nii sielt löydettiin rautalapio pihamaalta ja väännettiin sill ovi auki. oli jännää. siel oli kaljapulloja tosin moniakymmeniä vuosia vanhoja ja jnt säilyke purkei. ja pinna sänky ja vaatteita. jtn tavaroita. koskaan ei kyll oo otettu mittää. :) ku ei viitti varastaa toisten omaisuutta. vaikka omistajat sitte oiskin kuolleet tai ei.
- Dexter--
mä asun siell kande tull ;)
- bonussnoke
sitä paikkaa ei enää ole, sinne on rakenettu taloja... ja öö... se oli ennen karsina. sikoja siellä on vaan tapettu ei muuta :D
- Anonyymi
https://areena.yle.fi/1-50191380
Tämmöinen ainakin on?- Anonyymi
Tuo on Ruokkeella, eikä Kinkomaalla xDD
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on Ruokkeella, eikä Kinkomaalla xDD
Missä täälä?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .573175Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen472911Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631242719Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi3541817- 711104
Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito101081Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.193971- 44829
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että101822Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde26820