Vessaan oli seinälle kirjoitettu teksti
"Täällä sinä istut paskalla, kun minä olen kotonasi naimassa vaimoasi takaa päin."
Alle oli kirjoitettu
"En ole naimisissa, sen täytyy olla pitkätukkainen pikkuveljeni."
Vessanseinällä.
10
7355
Vastaukset
- taas mina
Teksti naistenvessan seinässä:
Homot on IIIIHANIA !!!
Alle oli kirjoitettu:
Olet väärässä vessassa !- naisena miesten vessassa
miestenbveskinseinään JO LAPSIKIN OSAA KUSTA LATTIALLE, MUTTA TEEPPÄ MIEHEN TYÖ JA PASKANNA KATTOON!
- Jussi
Olet mies, kun kuset lattialle.
Sankari, kun paskannat kattoon. - Mä se olin
En olis uskonut että se tänne joutuu. No hyvää päivän jatkoo vaan.
- Prankeli
Vessan ovessa: Katso vasemmalle
vasemmalla: Katso oikealle
oikealla: katso taaksesi
takana: mitä sä oikeen pyörit? - Ellington
Prankeli kirjoitti:
Vessan ovessa: Katso vasemmalle
vasemmalla: Katso oikealle
oikealla: katso taaksesi
takana: mitä sä oikeen pyörit?Kerran oli tällein:
vessan takaseinässä: katso oikealle,
oikeassa seinässä: katso vasemmalle,
vasemmassa seinässä:katso kattoon
katossa: älä kusi lattialle!
- ZWW
...teksti: "Mä en ala kun mun mies seuraa mua joka paikkaan"
Alla teksti: "Enpäs seuraa"- juhis
jokainen paskaa kattoon, mutta ole mies ja kuse pistorasiaan!
- ...
Tällainen vitsi oli kerran laitettu vessan seinään:
Mies meni yhteis vessaan ja seinällä oli jokin omituinen laiite, jonka päällä luki ATP. Mies oli tekniikasta kiinnostunut ja halusi tietää, mikä tämä kumma laite on. Hän painoi härvelissä olevaa nappia ja siitä päivästä hän on tiennyt, että ATP on automaattinen tamppoonin poistaja. - vessavitsailija
Yhess WC:s oli tää:
LSD pitää maahiset loitolla
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jalankulkija kuoli. Poliisi etsii mustaa BMW Coupe -autoa, jossa on punertavat vanteet.
Jalankulkija kuoli jäätyään auton alle Joensuussa – kuljettaja pakeni, poliisi pyytää havaintoja https://www.mtvuutiset.2265034Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki663354PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist873008Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma372999Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne622855Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv902685Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest142401Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k1032227- 1511612
Vapaa- ajan asunto palanut Haapavedellä
Haapavesi päässyt Iltalehteen Vapaa- ajan asunto palanut 35 neliötä palanut. Missä päin tämä on ollut? Poliisin tutkinn91290