niin elikkäs olen kuullut kavereilta ja kysellyt täällä mitä se sisäänajo oikein meinaa eli kuulemman se meinaa sitä että jotkut jutut mikkä ne nyt oli siellä jännässä pörräävässä osassa hioituu jotta sopisi paremmin eikä tämän aikana saa ajaa täydellä kaasulla eli tässä on kysymys: kuinka kauan tässä sitten pitäisi ajaa
sisään ajo
6
116
Vastaukset
n. 600km on tarpeeksi.
- fadsger<AHDBERT
oke kiitti tierost:D sanokaapa viel että ku oon ostamassa EHKÄ
- fadsger<AHDBERT
fadsger<AHDBERT kirjoitti:
oke kiitti tierost:D sanokaapa viel että ku oon ostamassa EHKÄ
noh jäi kesken edellinen viesti niin EHKÄ ostan rieju rrx 50 power upin niin he siellä lupaavat 75% enemmän tehoa ja 20% enemmän vääntöä eli pitääkö paikkaansa ja kuin nopee toi kulkee vakion:D
- ellankaaan,,,
noh jäi kesken edellinen viesti niin EHKÄ ostan rieju rrx 50 power upin niin he siellä lupaavat 75% enemmän tehoa ja 20% enemmän vääntöä eli pitääkö paikkaansa ja kuin nopee toi kulkee vakion:D
Ei pidä paikkaansa... Power upit on samanlaisiii ku vanhat koneet, ehkä VIELÄ LAISKEMPIA!
Enpä oikeen usko... 75% on todella paljon lisää.
Suomessa mopot kuristetaan menemään 50-60km/h. Joten tuon uskoisin menevän sen verran, myös. n_n- fadsger<AHDBERT
buum kirjoitti:
Enpä oikeen usko... 75% on todella paljon lisää.
Suomessa mopot kuristetaan menemään 50-60km/h. Joten tuon uskoisin menevän sen verran, myös. n_nok kiitti tiedosta:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841679- 851212
- 1101113
- 66880
- 102861
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56808- 47721
- 36712
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis47661- 33643