niin elikkäs olen kuullut kavereilta ja kysellyt täällä mitä se sisäänajo oikein meinaa eli kuulemman se meinaa sitä että jotkut jutut mikkä ne nyt oli siellä jännässä pörräävässä osassa hioituu jotta sopisi paremmin eikä tämän aikana saa ajaa täydellä kaasulla eli tässä on kysymys: kuinka kauan tässä sitten pitäisi ajaa
sisään ajo
6
138
Vastaukset
n. 600km on tarpeeksi.
- fadsger<AHDBERT
oke kiitti tierost:D sanokaapa viel että ku oon ostamassa EHKÄ
- fadsger<AHDBERT
fadsger<AHDBERT kirjoitti:
oke kiitti tierost:D sanokaapa viel että ku oon ostamassa EHKÄ
noh jäi kesken edellinen viesti niin EHKÄ ostan rieju rrx 50 power upin niin he siellä lupaavat 75% enemmän tehoa ja 20% enemmän vääntöä eli pitääkö paikkaansa ja kuin nopee toi kulkee vakion:D
- ellankaaan,,,
fadsger<AHDBERT kirjoitti:
noh jäi kesken edellinen viesti niin EHKÄ ostan rieju rrx 50 power upin niin he siellä lupaavat 75% enemmän tehoa ja 20% enemmän vääntöä eli pitääkö paikkaansa ja kuin nopee toi kulkee vakion:D
Ei pidä paikkaansa... Power upit on samanlaisiii ku vanhat koneet, ehkä VIELÄ LAISKEMPIA!
fadsger<AHDBERT kirjoitti:
noh jäi kesken edellinen viesti niin EHKÄ ostan rieju rrx 50 power upin niin he siellä lupaavat 75% enemmän tehoa ja 20% enemmän vääntöä eli pitääkö paikkaansa ja kuin nopee toi kulkee vakion:D
Enpä oikeen usko... 75% on todella paljon lisää.
Suomessa mopot kuristetaan menemään 50-60km/h. Joten tuon uskoisin menevän sen verran, myös. n_n- fadsger<AHDBERT
buum kirjoitti:
Enpä oikeen usko... 75% on todella paljon lisää.
Suomessa mopot kuristetaan menemään 50-60km/h. Joten tuon uskoisin menevän sen verran, myös. n_nok kiitti tiedosta:D
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82794Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416