mitsubisi lancer 1.5gli 92v. Bensapumppu tankin sisällä miten sen vaihto onnistuu pitääkö tankki irroittaa. Takapenkin istuimen alla ei houlto luukkua ole.
bensapumppu Mitsu
3
2055
Vastaukset
- Lanceristi
Kyllä se valitettavasti on näin, että tankin joutuu irrottamaan, mikäli pumppuun meinaa päästä käsiksi. Istuimen alla on kylläkin huoltoluukku, mutta siitä pääsee käsiksi vain polttoainemäärän anturiin. Siis irroitettava on. Sitä hommaa sitten helpottaa jossainmäärin takaapäin katsottaessa oikeassa takareunassa oleva tyhjennysproppu. Tai on ainakin, jos sattuu olemaan alkuperäinen tankki.
- Remppaa
Kiitos tiedosta. Tankissa on sit joku luukku mistä pääsee käsiksi pumppuun kun sen irroittaa.
- Lanceristi
Remppaa kirjoitti:
Kiitos tiedosta. Tankissa on sit joku luukku mistä pääsee käsiksi pumppuun kun sen irroittaa.
Ei varsinaisesti mitään luukkua. Tankin päällä on kaksi "mötikkää" joihin tulee sähköjohdot. Toinen on se polttoainemäärän anturi ja toinen polttoainepumppu. Molemmat on kiinnitetty tankissa oleviin pieniin pultteihin (muistaakseni) kahdeksan millin muttereilla.
Polttoaineanturissa on kolme mutteria ja pumpussa taisi olla viisi. Irroitat mutterit ja nostat pumpun pois (voi vaatia hieman kääntelyä, että pumppu suostuu nousemaan reiästä pois. Niin ja sen pumpun ja tankin välissä on sitten kuminen tiiviste.
Niin ja kannattaa olla tarkkana, ettei mene rikkomaan mitään kiinnikkeitä remontin aikana. Voivat olla hivenen ruostuneita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181