pentumme söi n. viisi luumua kivineen, onko kuinka vaarallista? meni ja söi keittiön pöydältä..
luumu
4
5217
Vastaukset
- nelly22
tarkista ehdottomasti kakat että tuleeko kaikki kivet ulos. ihan oikeasti kepin kanssa sörkkimään ne kakkakasat. naapurin spanieli jouduttiin leikkaamaan kun ei kivi tullut ulos. voi jäädä pyörimään mahalaukkuun ja aiheuttaa vakavia ongelmia.
- irlanninsetteri
koira saa akuutin munuaisen vajaatoiminnan.En tiedä miten luumut mutta samaan kategoriaan kuuluvat.Kivet taas luumussa ei ongelma tulevat ulos normaalisti.
Sipuli on myrkyllistä,anemia
suklaa myrkyllistä vaikuttaa sydämeen ja hermojärjestelmään
raaka taikina aiheuttaa vatsassa alkoholimyrkytyksen
avokado sisältää persiiniä ja aiheuttaa myrkytyksen
raparperi estää punaisten verisolujen muodostumisen
xylitol äkillisen verensokerin laskun
sienet nekin jotka ovat ihmisille syötäviä aiheuttaa hallusinaatioita ja vaikuttaa maksaan ja munuaisiin- luumu..
luumu ole koiralle mitenkään rinnastettavissa noihin edellä mainitsemiisi, jotka kyllä ovatkin koiralle haitallisia. Luumuista saattaa varsinkin kuivatuista tulla maha kuralle, mutta käyvät taas sitten kovavatsaisen koiran vatsanpehmikkeeksi. Katso, että kivet tulevat ulos. Jos ei ihan kääpiökoira, niin eiköhän röörit sen verran tilavat jo pennullakin ole, että tulevat ongelmitta. Anna vähän ruokaöljyä liukasteeksi.
- samankaltainen.tilanne
onko koira nyt vielä kunnossa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Uskalla lähestyä minua
Mitä siinä menetät? Vai tyydytkö kirjoittelemaan täällä? Minä olen jo tehnyt aloitteen. Paitsi jos sinua ei kiinnosta. S606174- 1003202
Oulaskankaan päätöksistä
https://www.facebook.com/share/v/1BSCFTMTyX/ Nyt tuli kova päätös, arvostan tätä Kuoppamäen suoraselkäisyyttä.252496- 212138
Mitä toivot Suomi24:ltä? Osallistu sivuston kehitykseen!
Moikka keskustelijat! Terveisiä Suomi24:n kehitystiimiltä. Vuosi lähenee loppuaan, mutta ennen kuin rauhoitumme joulun3531779- 271656
- 251410
Suomessa oikeistohallitus vallassa: nälkäiset lapset hakevat jo Punaiselta ristiltä ruoka-apua
Sosiaaliturvaleikkaukset ovat lisänneet asiointia ruoka-avussa. Kyllä tämän maan tilanne on surkea, kun lapset näkevät n2241394- 491342
- 291312