Minulla on facelift X-Type. Tällä hetkellä kuitenkin autokuume on kova. Olen nim. tottunut vaihtamaan autoa keskimäärin 3 kertaa vuodessa. Mutta nyt on kyllä vaikeaa ajatella luopuvansa autostaan, koska muotoilu on kaunis ja varustelu ennen näkemätön tässä hintaluokassa. Aina kun olen suunnitellut vaihtoa (esim. Audiin, BMW:hen tai Mezeen), olen joutunut ruksaamaan lisävarusteita n. 10 000 eurolla, jotta saisi edes ne kuuluisat "jo saavutetut edut" säilymään kuten;
- nahkat
- xenonit
- etu- ja takatutkat
- sähköpenkit muistilla
- hälytin
- sähköllä taittuvat peilit
- metalliväri
- bluetooth handsfree
- vakionopeussäädin
- autom.himmenevä peili
- lämmitettävä tuulilasi
- 17" alut
- keskikyynärnoja
- monitoimiratti
- taittuva takapenkki
- autom. ilmastointi
- ym.
Eli ikävää, kun on autokuumetta ilmassa, mutta ei kuitenkaan oikein voi hoitaa asiaa kuntoon, koska ei ole mitään järkeä maksaa 10 000 euron laskua samoista kamoista, jotka jo omistaa. Tällaista yhtälöä voi yksinkertaisesti kutsua jo liian hapokkaaksi!
Liian hapokasta?
2
617
Vastaukset
- Pierre!
Minulla on autokuumeseen auttanut, kun olen tyhjällä lompakolla pyyhkinyt ylikuumennutta otsaa. Joskus tauti uusii, mutta sama lääkitys on auttanut.
- Stype
Pohjoismaisissa pörsseissä upside on kulunut loppuun ja kruunut vahvistuneet melko tappiin saakka. Llisäksi kurssit ovat juosseet reilun kuukauden aika kivasti ylös. Kokonaisuutena siis korjausliike on tulossa ja käteisille mukavasti muuta uutta käyttöä ennen kuin myyt vuodenvaihteen jälkeen tai vasta keväällä. Jos korvamerkitset rahat voit päivittää aika kivastikin parempaan versioon jossa on vielä enemmän herkkuja. Koita kestää.
Itselläni oli vähän samoja ongemia. Mihinkäs Stypeä vaihtaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
1 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12691Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1541290Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on491145- 1271018
Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?206979Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️223974Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä15939- 42879
Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk297875- 72865