Liian hapokasta?

Hokkanen

Minulla on facelift X-Type. Tällä hetkellä kuitenkin autokuume on kova. Olen nim. tottunut vaihtamaan autoa keskimäärin 3 kertaa vuodessa. Mutta nyt on kyllä vaikeaa ajatella luopuvansa autostaan, koska muotoilu on kaunis ja varustelu ennen näkemätön tässä hintaluokassa. Aina kun olen suunnitellut vaihtoa (esim. Audiin, BMW:hen tai Mezeen), olen joutunut ruksaamaan lisävarusteita n. 10 000 eurolla, jotta saisi edes ne kuuluisat "jo saavutetut edut" säilymään kuten;
- nahkat
- xenonit
- etu- ja takatutkat
- sähköpenkit muistilla
- hälytin
- sähköllä taittuvat peilit
- metalliväri
- bluetooth handsfree
- vakionopeussäädin
- autom.himmenevä peili
- lämmitettävä tuulilasi
- 17" alut
- keskikyynärnoja
- monitoimiratti
- taittuva takapenkki
- autom. ilmastointi
- ym.

Eli ikävää, kun on autokuumetta ilmassa, mutta ei kuitenkaan oikein voi hoitaa asiaa kuntoon, koska ei ole mitään järkeä maksaa 10 000 euron laskua samoista kamoista, jotka jo omistaa. Tällaista yhtälöä voi yksinkertaisesti kutsua jo liian hapokkaaksi!

2

610

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pierre!

      Minulla on autokuumeseen auttanut, kun olen tyhjällä lompakolla pyyhkinyt ylikuumennutta otsaa. Joskus tauti uusii, mutta sama lääkitys on auttanut.

    • Stype

      Pohjoismaisissa pörsseissä upside on kulunut loppuun ja kruunut vahvistuneet melko tappiin saakka. Llisäksi kurssit ovat juosseet reilun kuukauden aika kivasti ylös. Kokonaisuutena siis korjausliike on tulossa ja käteisille mukavasti muuta uutta käyttöä ennen kuin myyt vuodenvaihteen jälkeen tai vasta keväällä. Jos korvamerkitset rahat voit päivittää aika kivastikin parempaan versioon jossa on vielä enemmän herkkuja. Koita kestää.

      Itselläni oli vähän samoja ongemia. Mihinkäs Stypeä vaihtaisi...

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2580
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      85
      1950
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1499
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1028
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      913
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      881
    8. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    9. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      854
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      765
    Aihe