Minulla on facelift X-Type. Tällä hetkellä kuitenkin autokuume on kova. Olen nim. tottunut vaihtamaan autoa keskimäärin 3 kertaa vuodessa. Mutta nyt on kyllä vaikeaa ajatella luopuvansa autostaan, koska muotoilu on kaunis ja varustelu ennen näkemätön tässä hintaluokassa. Aina kun olen suunnitellut vaihtoa (esim. Audiin, BMW:hen tai Mezeen), olen joutunut ruksaamaan lisävarusteita n. 10 000 eurolla, jotta saisi edes ne kuuluisat "jo saavutetut edut" säilymään kuten;
- nahkat
- xenonit
- etu- ja takatutkat
- sähköpenkit muistilla
- hälytin
- sähköllä taittuvat peilit
- metalliväri
- bluetooth handsfree
- vakionopeussäädin
- autom.himmenevä peili
- lämmitettävä tuulilasi
- 17" alut
- keskikyynärnoja
- monitoimiratti
- taittuva takapenkki
- autom. ilmastointi
- ym.
Eli ikävää, kun on autokuumetta ilmassa, mutta ei kuitenkaan oikein voi hoitaa asiaa kuntoon, koska ei ole mitään järkeä maksaa 10 000 euron laskua samoista kamoista, jotka jo omistaa. Tällaista yhtälöä voi yksinkertaisesti kutsua jo liian hapokkaaksi!
Liian hapokasta?
2
633
Vastaukset
- Pierre!
Minulla on autokuumeseen auttanut, kun olen tyhjällä lompakolla pyyhkinyt ylikuumennutta otsaa. Joskus tauti uusii, mutta sama lääkitys on auttanut.
- Stype
Pohjoismaisissa pörsseissä upside on kulunut loppuun ja kruunut vahvistuneet melko tappiin saakka. Llisäksi kurssit ovat juosseet reilun kuukauden aika kivasti ylös. Kokonaisuutena siis korjausliike on tulossa ja käteisille mukavasti muuta uutta käyttöä ennen kuin myyt vuodenvaihteen jälkeen tai vasta keväällä. Jos korvamerkitset rahat voit päivittää aika kivastikin parempaan versioon jossa on vielä enemmän herkkuja. Koita kestää.
Itselläni oli vähän samoja ongemia. Mihinkäs Stypeä vaihtaisi...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1472589
En kai koskaan saa sinua
Koska et usko että riitäisit minulle. Olet aina pitänyt itseäsi liian risana ja heikkona. Katkot korkeutesi, ja poraat k1541659Terveystalon lääkärit ylilaskuttaneet
Tämän pörriäiset osaavat, laskuttamisen. Terveystalo myöntää asian. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011134269.html "K1331633Saran ökytyyli käänsi katseita.
On nyt kyllä Sara kasvoistaan, kuvan perusteella todellakin pyöristynyt ainakin kuvan perusteella.1491358- 661338
The Summit Suomi: Maxie avaa hyytävästä tilanteesta kuvauksissa: "Veri roiskui ja tajusi, että..."
Oletko seurannut The Summit Suomea? Tykkäätkö vai et tai mitä mieltä ylipäätään olet sarjasta? Moni katsoja on kaikonnut131180Työttömille lusmuille luvassa lisää keppiä
Hallitus aikoo kiristää velvoitteiden laiminlyönnistä seuraavia työttömyysturvan karensseja ensi vuodesta alkaen. Hall2821165- 156976
Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek22924Tiedän kaiken sinusta ja kaikesta
Tiedän miten kärsit. Tiedän millanen oikeesti oot. Tiedän miksi valehtelit, tiedän miksi satutit mua. Tiedän mitä tapaht58889