Selvitin asiaa autokatsastuksesta ja sanoivat asian olevan autokohtaista. Annoin auton rekisterin ja sanoit ko. auton passat 98 sopivan muutoskatsastukseen. etu ja takapenkkien väliin pitää laittaa verkko jonka silmäkoko on max 50 mm.ja takapenkiltä turvavyö keskeltä pois. muutoskatsastus maksaa noin 20 euroa ja verkonhinta päälle. tällä jutulla saisi dieselveron yli 300 euroa pienemmäksi. Toi verkko kyllä arveluttaa. Onko jollakin kokemuksia asiasta?
onko joku muutoskatsastanut passat farmarin pakettiautoksi
8
2847
Vastaukset
- xxx
kysele myös paljonko auton arvo laskee samalla hetkellä, ehkä 10-15 vuoden veron verran.
kysele myös onko takaisin muuttaminen niin helppoa.
kysele myös jos teet tai hän jolle lainaat auton tekee tai käyttää väärin "pakettioautoa" mitä siitä voi seurata.
minusta kannattaa vaihtaa vain jos aikoo pitää autoa loppuu asti ja ajaa 30-50 000 km vuosi.
ja lisäksi on poikamies tai se on perheen kakkosauto.- Höh
Ompa negatiivinen asenne :)
Miten se olisi sen vaikeampaa muuttaa takaisin henkilöautoksi?
Vyö takaisin, verkko pois ja uudelleen rekisteröinti - siinä kaikki.
Mitenkä pakettiautoksi rekisteröinti laskisi auton arvoa?
Miten auton voi tehdä väärin 'pakettiautoksi' tai käyttää väärin 'pakettiautoa'? - xxx
Höh kirjoitti:
Ompa negatiivinen asenne :)
Miten se olisi sen vaikeampaa muuttaa takaisin henkilöautoksi?
Vyö takaisin, verkko pois ja uudelleen rekisteröinti - siinä kaikki.
Mitenkä pakettiautoksi rekisteröinti laskisi auton arvoa?
Miten auton voi tehdä väärin 'pakettiautoksi' tai käyttää väärin 'pakettiautoa'?olen muttanut, luulin tietäväni asioita joita kannatta harkita.
nytkin on tavallinen Golf joka on muutettu pakettiautoksi, kerran sellainenkin oli mahdollista. ajettu 460 000 km ja aion pitää sen loppuun asti. - Höh
xxx kirjoitti:
olen muttanut, luulin tietäväni asioita joita kannatta harkita.
nytkin on tavallinen Golf joka on muutettu pakettiautoksi, kerran sellainenkin oli mahdollista. ajettu 460 000 km ja aion pitää sen loppuun asti.Entäpä jos vastaisit siihen mitä kysytään?
Lisäksi edes lauseen aloittaminen isolla kirjaimella olisi ystävällistä. Toki itse kullakin on joskus vaikeuksia ilmaista itseään, mutta ei kannata väkisin vaikeuttaa muiden luetunymmärtämistä :)
- Ver
Tietääkseni väliverkko täytyy olla vain kuskin penkin takana, kysyin konttorilta.
- kysyjä
verkko pitää olla seinästä seinään ja katosta lattiaan.!
- MLA
kysyjä kirjoitti:
verkko pitää olla seinästä seinään ja katosta lattiaan.!
Kyllä sitä verkkoa on nähnyt vain kuskin paikalla käytettävän noissa valtion omistamissa autoissa. Tosin niissä ei ole säilytetty takapenkkejä, mutta ei niiden tavaratilakaan yli 3m3 ole, joten käsittääkseni menevät saman säännön mukaan, kuin nämä farmari muunnokset.
Katsastuskonttorilla kyllä olivat kyllä kanssasi samaa mieltä, joten tiedä sitten miten valtio on nuo autonsa saanut katsastettua pelkällä kuskin puoleisella verkolla.
- tintti
Verkon pitää olla ihan tuhtia tavaraa, mikään koiraverkko ei käy, periaatteessa seinästä toiseen ja lattiasta kattoon. On niitä joku kuulema rakennellut, luulen ettei siistiä saa tekemälläkään, ja milläs sen sais nätisti kiinnitettyä. Jos ei takapenkin matkustajia niin mikäpäs siinä, saattaapi tulla aika tukalat oltavat. Ei kiitos meille.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201767
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi991588Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy481099Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?43984Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M29929Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm50856Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s44822Olet myös vähän ärsyttävä
Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.37780Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘56778Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet37760