olen tällä hetkellä äitiyslomalla ja ajattelin hakea ilta töitä,mitenkä verotus tässä tapauksessa menee.vero prosentti verokortissa on 13,5 ja olen hankkinut tänä vuonna töissä noin 7000e verokortti on 15600 tuloille.jos hankin 1400e enää tänä vuonna voiko veroprosenttia pienentää.mitenkäs äitiysrahan verotus vaikuttaa tähän siinä vero on 20
työ ja äitiysloma
2
687
Vastaukset
- palkanlaskijana
Verotus on kokonaisuus.
Tarvitset tiedot siitä mitä olet tienannut alkuvuodesta töissä, sitten paljonko olet maksanut veroja-- sekä sen, kuinka paljon on äitiyspäivärahasi ja paljonko sitä on tullut ja paljonko siitä verot.
Verottajan sivuilla on laskuri, verotuskin kun on kuntakohtainen, sekä vähennyksistä riippuva.
Laitat nuo palkkatulot ja niistä maksetut verot sinnen ansiotulokohtaan
äitiyspäivärahan sinnen sosiaalietuuksien kohtaan
Odotettavissa olevat palkatulot tinnen ansiotulokohtaan jossa niitä kysytään
sekä mahdolliset vähennykset omaan kohtaansa.
Tästä sitten saat selville mitä veroprossaa pitäisi käytää ja tämän jälkeen voit miettiä mahdollista muutospyyntöä.
Muistathan että jokainen tekemäsi työpäivä äitiysloman aikana (ma-la) pudottaa sinut perusäitiyspäivärahalle.- pa
Eli siis sunnuntainako voi tehdä töitä, ilman että se vaikuttaa kelan korvaukseen?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta354592Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203185Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692331Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui532197- 1642056
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171653
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601651Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1131622M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151279