Sikainfluenssasta kanavoitu teksti

Varoitus?

6

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Qadesha

      Tällainen teksti on kuulema ollut HS:n keskustelupalstalla:

      "Arvaukset eivät aina välttämättä vastaa todellisuutta, ja tässä tapauksessa useiden valmistajien rokotteiden kohdalla tämä arvelu ei osu oikeaan. Sekä GlaxoSmithKlinen ja Novartiksen että Sanofi Pasteurin rokotteet poikkeavat merkittävästi tavallisista kausi-influenssarokotteista niin, että niissä käytetään apuaineena öljypohjaista adjuvanttia, joka sisältää skvaleenia. Skvaleenivasta-aineiden muodostuminen taas on tutkimustulosten mukaan yhteydessä autoimmuunisairauksiin ja skvaleenivasta-aineita on havaittu mm. Persianlahden oireyhtymästä kärsineillä.

      Öljypohjaisia adjuvantteja on perinteisesti pidetty ihmisille liian haitallisina, eläinrokotteissa niitä kyllä käytetään. Rokotteella on tarkoitus aikaansaada elimistössä vasta-ainetuotanta ja/tai muunlainen "puolustusvalmius", jolla elimistö hyökkää sitä taudinaiheuttajaa vastaan, jota rokote on suunnattu. Ongelma skvaleenin kanssa on, että skvaleenia luonnostaan esiintyy elimistössä, ja skvaleenin käyttö rokotteen apuaineena saattaa johtaa siihen, että puolustusjärjestelmä herkistyy hyökkäämään skvaleenia ja kehon omia kudoksia vastaan, aiheuttaen autoimmuunisairauksia."

      (Kopioin tämän toisesta lähteestä jossa ei ollut linkkiä alkuperäiseen kirjoitelmaan!)

      - En voi sanoa että tämä olisi totta, mutta minulle tämä riittää syyksi jättää rokote väliin.

    • luento.

      Kontaktihenkilö Alex Collierin tuore luento, puhuu mm. sikainfluenssarokotteista, jotka on suunniteltu vaurioittamaan ihmisen DNA pysyvästi.
      Paljon myös muuta ajankohtaista.
      Elämme nyt ratkaisevia aikoja.
      Ihmisten pitää valistaa toisiaan.
      http://www.youtube.com/watch?v=uR46QjXjLH0#

      Kun katsoo maailman tilannetta, mm. talouden kusetusta, niin aika selväähän tämä on.
      Sikainfluenssa-rokotetta ei selväjärkinen ihminen ota.

      • XYZÅ

        on väittänyt, ettei painovoima johdu MAAN PYÖRIMISESTÄ, KUTEN TIEDE VÄITTÄÄ, vaan auringosta tulevasta säteilystä.
        Hän väittää myös maapallon olevan ontto ja älykkäiden replitiaanien asuvan ontossa maapallossa.

        Sekopää, mikä sekopää.


      • gbzbzz
        XYZÅ kirjoitti:

        on väittänyt, ettei painovoima johdu MAAN PYÖRIMISESTÄ, KUTEN TIEDE VÄITTÄÄ, vaan auringosta tulevasta säteilystä.
        Hän väittää myös maapallon olevan ontto ja älykkäiden replitiaanien asuvan ontossa maapallossa.

        Sekopää, mikä sekopää.

        mihin tämä sekopää-tietosi, tai paremmin sanottuna, uskosi perustuu? Et nähtävästikkään ole perehtynyt siihen asiaan, että eri ulottuvuuksissa asiat ovat erilaisia.


      • ihguofy9td
        gbzbzz kirjoitti:

        mihin tämä sekopää-tietosi, tai paremmin sanottuna, uskosi perustuu? Et nähtävästikkään ole perehtynyt siihen asiaan, että eri ulottuvuuksissa asiat ovat erilaisia.

        sitten kuinka erilaisia? Ja mitkä ulottuvuudet?

        Collier väitti naama pokerilla TIETEEN VÄITTÄVÄN PAINOVOIMAN JOHTUVAN MAAN PYÖRIMISESTÄ. Hän puhui tieteestä, ei toisten ulottuvuuksien tieteestä. Meillä jokainen peruskoulun läpäissyt tietää gravitaation johtuvan massasta, ei maan pyörimisestä. Auringon säteilyn pystyy painovoiman aiheuttajana plokkaamaan pois jokainen vähänkin fysiikkaa lukenut.
        Collier väittää myös maapallon olevan ontto. Vaan kun ei ole. Useat tieteenalat pystyvät sen todistamaan.
        Collier on pelkkä satusetä.

        Te puhutte ulottuvuuksista ja värähtelytasoista kuin leivästä. Mutta kun kysyy, mitä te tarkoitatte niillä, ei minkäänlaista järjellistä vastausta tule.

        No minähän olen melko pitkälle luonnontieteissä koulutautunut vanha pieru. Olihan minullakin lapsena ja varhaisnuorena irrationaalisia uskomuksia, enkä minä niitä mitenkään halveksi. Se kuuluu tiettyyn kypsyysvaiheeseen. Sen jälkeen löytyy kyllä ainakin yhtä jännittäviä, mutta lähempänä reaalimaailmaa olevia mielenkiinnon kohteita.
        Vielä varttuneenakin näen maailman kuin vanhassa laulussa: "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa".....


      • 145r3
        ihguofy9td kirjoitti:

        sitten kuinka erilaisia? Ja mitkä ulottuvuudet?

        Collier väitti naama pokerilla TIETEEN VÄITTÄVÄN PAINOVOIMAN JOHTUVAN MAAN PYÖRIMISESTÄ. Hän puhui tieteestä, ei toisten ulottuvuuksien tieteestä. Meillä jokainen peruskoulun läpäissyt tietää gravitaation johtuvan massasta, ei maan pyörimisestä. Auringon säteilyn pystyy painovoiman aiheuttajana plokkaamaan pois jokainen vähänkin fysiikkaa lukenut.
        Collier väittää myös maapallon olevan ontto. Vaan kun ei ole. Useat tieteenalat pystyvät sen todistamaan.
        Collier on pelkkä satusetä.

        Te puhutte ulottuvuuksista ja värähtelytasoista kuin leivästä. Mutta kun kysyy, mitä te tarkoitatte niillä, ei minkäänlaista järjellistä vastausta tule.

        No minähän olen melko pitkälle luonnontieteissä koulutautunut vanha pieru. Olihan minullakin lapsena ja varhaisnuorena irrationaalisia uskomuksia, enkä minä niitä mitenkään halveksi. Se kuuluu tiettyyn kypsyysvaiheeseen. Sen jälkeen löytyy kyllä ainakin yhtä jännittäviä, mutta lähempänä reaalimaailmaa olevia mielenkiinnon kohteita.
        Vielä varttuneenakin näen maailman kuin vanhassa laulussa: "Maailmassa monta on ihmeellistä asiaa, ne hämmästyttää kummastuttaa pientä kulkijaa".....

        Nykyään myös ihannoimasi virallinen tiede puhuu myös useampien eri ulottuvuuksien olemassaolosta ja eikös mm. säieteoria käsittele ko. asiaa ja nimenomaan sitä mitenkä eri ulottuvuudet ovat sidoksissa toisiinsa. Mitäs siihen sanot, kaikkitietävä luonnontutkija? Minä sanon kuten aina ennenkin eli mitä huu-haa hörhöt edellä sitä virallinen koulutiede perässä.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 112
      2224
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      61
      2082
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      1961
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1697
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1618
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      13
      1422
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      12
      1354
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1353
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1347
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1272
    Aihe