Kertokaa pikaisesti minulle Lada Samaran hyvät ja huonot puolet. Kannattaako ostaa, paljonko kuluttaa ja selviääkö päästömittauksista?
Lada Samaran hyvät ja
68
8016
Vastaukset
- Näi o
Hyvät puolet ovat ne, että sitä ladaa ei ole pakko ostaa.
Huonoja puolia onkin sitten kaikki etu- ja takapuskurin välissä.- Hinta ++
Hinta olisi kohtuullinen ja saisi melko uuden auton samalla rahalla kuin muiden merkkien ikäloput.
- enkku
Hinta ++ kirjoitti:
Hinta olisi kohtuullinen ja saisi melko uuden auton samalla rahalla kuin muiden merkkien ikäloput.
laatuongelmia laidasta laitaan.ei kannata ainakaan minun mielestä.sisustus ihan paska laatua.ei muutenkaan ihan siedettävää laatua.älkää ostako
- aikoinaan
Hinta ++ kirjoitti:
Hinta olisi kohtuullinen ja saisi melko uuden auton samalla rahalla kuin muiden merkkien ikäloput.
Aikoinaan minulla oli tilanne, missä piti valita joko uusi Lada tai ikäloppu länsiauto. Onneksi päädyin "ikäloppuun" länsiautoon. Se palveli aikansa paljon paremmin kuin edellinen Lada oli tehnyt.
- Anonyymi
”Huonoja puolia onkin sitten kaikki etu- ja takapuskurin välissä.”
No ei aivan.
Omaa kokemusta -90 -luvun alkupuoliskon 1300-mallista. 5-ovinen.
Ajovalot olivat hyvät ja korkeus sisältä säädettävissä.
Mutta varsinkin ihmettelin moottorin nopeaa lämpenemistä pakkaskäynnistyksestä. Kilometrin matka riitti siihen, että puhaltimet puhalsivat lämmintä ilmaa, vaikka olisi ollut -10 astetta tai vähän kylmempääkin.
Ja käsikäyttöinen ryyppy eli rikastin oli, jonka saattoi tuupata pois päältä varsin nopeasti.
Muistan vieläkin käynnistysproseduurin: huikka täysille eikä kaasun painamista yhtään. Ja heti käynnistymisen jälkeen sai vähentää huikkaa reilusti.
Mutta yleistä kankeutta oli kyllä vähän kaikkialla. 😉
Ei ollut oma auto, mutta silloin ihan uusi, eli hyvin vähän ajettu.
- kuluttaa
6½ litraa/100 km maantieajossa jos asetukset kohdillaan, allekin voi mennä. Kaupunkiajosta ei tietoa. Obd-testi ei kaikista onnistu edes deltassa, katsastuksesta päästetään läpi pakokaasutietojen perusteella. Turvatyynyjä ei ole abs:stä puhumattakaan. Massaamatonta ei kannata edes harkita, ne ovat jo ehtineet ruostua. Penkit ovat eläintensuojelulain vastaiset pitkällä matkalla. Melua sen verran että radiota ei tarvita. Viimeistelyä ei ole. Jos ajovalojen korkeuden säätö kojetaulusta hajoaa, katsastus tyssää ja taas delta laskuttaa. Antureitten vaihto onnistuu vain deltassa ja hinta sen mukainen. Monien korjaamojen laitteet eivät keskustele Samaran ajotietokoneen kanssa.
Kannattaa säästää vähän pitempään ja ostaa kunnollinen pirssi.- jopissa
..matkustamossa haisee oudolta, oli uusi tai vanha. Sekä ajaminen on epämiellyttävää, ei kyllä itseasiassa tule mieleen yhtään hyvää syytä miksi Ladalla pitäisi ajaa 2000-luvulla. Tai no onhan se lapsille hyvä jääauto.
- Helsinki-
Jyäskylä- Helsinki välillä ja ajoin silloin koko reissun noin 120km/h, sekä se vielä, että mennessä auto oli täynnä tavaraa ja paluumatkallakin pari aikuista..
Vähiten vikoja ikinä ollut minulla autossa silloin, kun ajelin samaralla ja nytkin on uusi pirssi, mutta takuukorjauksia on jo tehty ja odottamassa
- paska mikä paska
4pyörää. Kolmella olisi kiikkerä.
Ei tarvi ottaa ketään kyytiin kun kukaan ei halua ladaan kyytiin.
Naapurit eivät TAATUSTI ole kateellisia sinulle.
Omistamalla ladan saatat saada ilmaisia tavaroita esim. pelastusarmeijalta.
Aiheutat ajollasi naurua lähimmäisillesi ja muille liikenteessä. Nauruhan
tunnetusti pidentää ikää.
- Kaikki alkavat hyljeksiä sinua kun omistat ladan.
- Saat mukavan "ominaishajun" ladan mukana.
- Kukaan ei ikinä ota sinua vakavasti. IKINÄ. - Stoori
Samaran hyvät puolet on sen kyky siirtää ihmisiä ja tavaroita tietystä paikasta toiseen. Huonoina puolina siinä on se, että se ei ole ikuinen koska sen pellit ei kestä. Hyvänä puolena on se, että se on monesti hyvin ruostesuojattu. Ja hyvää on myös se, että ihminen voi Samaran kanssa oppia hitsaus harrastuksen. Mutta tämä ei silti tarkoita sitä, että tämä harrastus haittaisi ajotoimintaa. Itselläni on Samurai vuodelta 1997 ja yhden kerran se on pitänyt katsastaa uudestaan. Sekä se on vaatinut muutaman uuden akun.
Myös alkuperäisvaraosien myyjät ovat todella ystävällistä porukkaa.
Lisäksi Samara heikkona puolena on se, että se aiheuttaa kademieltä kanssakulkijoissa ja oma yksilönikin on ollut joskus pikkukiusan kohteena. Sopii vain ihmetellä miksi ihmiset ei hommaa omaa Ladaa kun pitää toisia ruveta kadehtimaan?
Kulutus on 7-9 l/100 km riippumatta nopeudesta tai ajo-olosuhteista. Päästömittaukset on yleensä olleet "piece of cake" tyyppinen tapahtuma. Jokaisen on itse harkittava omista lähtökohdistaan käsin haluaako ostaa Samaran. Mutta ehdottamasti se on omistamisen arvoinen, jos vain tämä omistamisen arvo on kohdallaan ja se vastaa omaa motorisoidun liikumisen tarvetta.- tietysti
jos on kommunistihenkeä mukana niin kaikki viat ja ominaisuudet on helpommin sulatettavissa
- Nalle Pah
tietysti kirjoitti:
jos on kommunistihenkeä mukana niin kaikki viat ja ominaisuudet on helpommin sulatettavissa
Venäjä on yksi maailman kapitalistisimpia maita. Ja se varmaan Ladailun kadehtijoita jurppiikin? Vaikka itse olen kyllä Suomalaisen elämänmuodon kannalla. Niin silti Ladailu on yksi niitä asioita, joka tekee elämästä monimuotoisempaa ja rikkaampaa elää omistajalleen. Aikamatkat menneeseen ovat mahdollisia ja pakollisia "mini mini" bubjetilla.
- tow.wiljami
Tuo on ilmeisesti jo "jonkin verran" käytetty Samara, esim. 200 000 km on jo sillä takana.
Samaran kanssa tulee toimeen, kun sen oikut tuntee. Monet viat ovat sellaisia, että ne pystyy korjaamaan sivukylän nyrkkipaja, joten merkkikorjaamo ei ole tarpeen.
Hinta sillä ei voi olla kohtuuton eikä siitä myydessä saa juuri mitään.
Tässä tapauksessa hinta on varmaan paljonkin alle 1000 euroa. Vastaavanlaisen muun auton hinta olisi ehkä 2000 euroa. Maksamalla 1000 euroa korjaisit huoltaisit Ladaasi jo aika paljon. Kukapa tietää, kuinka pljon joutuisit maksamaan sen toisen auton korjauksista, sekään kun ei olisi uusi.
Samarahan on tehty kestämään, kestämään ja kestämään. - samarkandia
Ittellä ollut -91 Sama 1500 kat jo nelisen vuotta, lasissa 230 tkm ja kukkuu kuin kello. Halpa pitää, halvat huollot, vakuutuksen alhaiset ja kulutus 6,5. Kulkee siten että lasiin ottaa 170 eli riittää. Ajettavuus vakaa ja talvella mainio, maavara riittää mokkireissullekin. Maalipinta vähäsen kehnossa kunnossa, mutta jos maalaisi ite ruiskulla niin välttäisi. Kyllä Samaraa voi suositella, se on yksi fiksuimmista autoista. Rahat jää muuhun elämiseen.
- Lada sucks
Kuka arvostaa mitäkin.
Pärjäisinhän minäkin kaurapuurolla ja kaalisopalla, mutta kun ei maistu.
Tahtoo PAREMPAA. Hommaa sinäkin AUTO.
-Uusi auto, parempi mieli- - Lada.
Lada sucks kirjoitti:
Kuka arvostaa mitäkin.
Pärjäisinhän minäkin kaurapuurolla ja kaalisopalla, mutta kun ei maistu.
Tahtoo PAREMPAA. Hommaa sinäkin AUTO.
-Uusi auto, parempi mieli-Läytetty Lada Samara, enemmän rahaa elämiseen.
Uusi auto kalliimmat huollot! - Joojoojoojoo
Lada. kirjoitti:
Läytetty Lada Samara, enemmän rahaa elämiseen.
Uusi auto kalliimmat huollot!Nehän rupeis oleen museokamaa jos niitä vielä olis jossain.
- Go Go!
Joojoojoojoo kirjoitti:
Nehän rupeis oleen museokamaa jos niitä vielä olis jossain.
Samara on siitä erikoinen auto, että se on ainoa kertakäyttöauto tällä planeetalla. Sitä nimittäin ei voi korjata, koska viereisen kohdan heikkous tekee mahdottomaksi uuden osan vaihtamisen. Mutta toisaalta takuuhuolloissa onkin monesti tehty nämä elintärkeät toimenpiteet, joten omistajalle ei jää enää muuta jäljelle kuin ajamisen huolettomuus ja helppous. Ja kuten todettua kadehtijoita Ladamiehelle tai naiselle kyllä riittää.
- Ladamiäs
Edustaa Samara. Se on paras ostos, käytettynä. Halpa ja hyvä. Alle parilla tontulla saa alle satkun ajettuja.
- Sikari- Sakari Kuuba
Samara 1500i 2000 - the best you can can get with 500 euros in Finland.
Ei maksa paljoa ostaessa eikä siitä juuri mitään saa myydessäkään mutta pitäisikö
edes myydä varmaa ja helppoa nakkia joka käynnistyy niin Havannan tropiikissa kuin Napapiirilläkin?
Aja Latalla niin on varaa sauhutella Castron Cohiba sikareita... - tohtori kiminkinen
Sikari- Sakari Kuuba kirjoitti:
Samara 1500i 2000 - the best you can can get with 500 euros in Finland.
Ei maksa paljoa ostaessa eikä siitä juuri mitään saa myydessäkään mutta pitäisikö
edes myydä varmaa ja helppoa nakkia joka käynnistyy niin Havannan tropiikissa kuin Napapiirilläkin?
Aja Latalla niin on varaa sauhutella Castron Cohiba sikareita...Se tupakki, se onpi myrkkyä. Mutta se ei liity autoihin.
- LaDaMiÄs
En nyt tiiä että onko samarassa hyviä puolia ite oon ajanu samaralla puolisen vuotta pellolla että kyllä se siellä on toiminut tarpeeks hyvin mutta nyt on ilmennyt huonoja puolia kone pätkii ja keittää sekä laturi meni vähän aika sitten rikki että kannattaa harkita ostaako
- Bemari Miäs
Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa. En tiedä ottaisinko sitä edes pellolla. Hyvät ihmiset älkää ostako sellaista koskaan, niistä ei ole kuin harmia.
- jepjöp
Bemari Miäs kirjoitti:
Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa. En tiedä ottaisinko sitä edes pellolla. Hyvät ihmiset älkää ostako sellaista koskaan, niistä ei ole kuin harmia.
No, ladassahan jää talvella lämmityslaitteen vipu jumiin, että kesällähän on kuuma kun saunassa. Onhan moottori itsessään kestävä, mutta muita vikoja on sitten riittämiin asti. Itse en ostaisi, vaikka halvalla saisin sillä rahaa alkaa menemään lun kaurapuuroa talvella.
- lada miäs
Bemari Miäs kirjoitti:
Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa. En tiedä ottaisinko sitä edes pellolla. Hyvät ihmiset älkää ostako sellaista koskaan, niistä ei ole kuin harmia.
bemari on maailman surkein auto jos multa kysytään kun ostat bemarin niin joka toinen kullin lutkuttaja tulee samanlaisella vastaan kun jokin hajoaa niin rahaa menee
- Lujaa Lada Laatua
Bemari Miäs kirjoitti:
Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa. En tiedä ottaisinko sitä edes pellolla. Hyvät ihmiset älkää ostako sellaista koskaan, niistä ei ole kuin harmia.
Koitappa sitä munanjatketta -30pakkasesssa,käymään ja sen jälkeen kun oot ehkä saanut sen 3-tunnin lämmityksen jälkeen ja lukemattomien kirosanojen saattelemana ehkä käymään....niin koitappa pärjätä siellä sisällä ilman lämpöhaalareitä ja karvahattua.
- Heikkoa Laatua Lada
Lujaa Lada Laatua kirjoitti:
Koitappa sitä munanjatketta -30pakkasesssa,käymään ja sen jälkeen kun oot ehkä saanut sen 3-tunnin lämmityksen jälkeen ja lukemattomien kirosanojen saattelemana ehkä käymään....niin koitappa pärjätä siellä sisällä ilman lämpöhaalareitä ja karvahattua.
Koita sinä Ladaasi -3 asteen pakkasella. Ei lähde ennen ensi kesää.
- Ladasäästää
Heikkoa Laatua Lada kirjoitti:
Koita sinä Ladaasi -3 asteen pakkasella. Ei lähde ennen ensi kesää.
Kyllä muuten lähtee! Ikinä ei o mikään auto lähteny yhtä hyvin pakkasella
- ladakuski
joo kannattaa jättää samara huoltamatta kokonaan ni saa länsi-autojen omistajat nauraa.
- Anonyymi
Jos rääkätty on ni ei varmaan kestä. Ja varmaan tähän aikaan auto paalissa?
- Anonyymi
Bemari Miäs kirjoitti:
Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa. En tiedä ottaisinko sitä edes pellolla. Hyvät ihmiset älkää ostako sellaista koskaan, niistä ei ole kuin harmia.
”Ladassa ei ole mitään hyvää. Se on SURKEIN auto maailmassa.”
No no, ei nyt sentään. Se ei millään voi olla huonompi kuin Wartburg, Trabant tai FSO Polonez !!😁 - Anonyymi
Ladasäästää kirjoitti:
Kyllä muuten lähtee! Ikinä ei o mikään auto lähteny yhtä hyvin pakkasella
”Ikinä ei o mikään auto lähteny yhtä hyvin pakkasella [kuin Lada]”
Paitsi minun vanha 60-luvun Kuplafolkkari, kunhan akku vain oli latingissa ja mielellään sisältä juuri ladattuna asennettu. Oma enkka oli -23 astetta. Lähti käyntiin ihan heti ja muutenkin pakkasessa, jos vain akku jaksoi. Oli 6:n voltin sähköt ja talven lyhyessä taajama-ajossa akku tyhjeni nopeammin kuin latautui.
Mutta jos tiesi akun olevan iskussa, jännittää ei tarvinnut. Käynnistyi kylmänä aina heti. Yksi kampiakselin kierros riitti.
Muutenhan se oli pakkasella ihan kauhea peli. Pidin itse lähtemisen rajana -15 astetta. Jos kylmempää, sai ajo jäädä.
- Ladakuski
Ostin itekki samaran ja pakko myöntää että vikamuistin ku osaa nollata ottamalla akunkengän irti niin pärjää kyllä. Ja jos on mukava katsastusmies niin ei välitä vaikka sen joutuis nollata kesken katsastuksen.. Kaasarisamarassa eli vanhemmassa ei tietenkään tätäkään huolta olisi. Vikoja tulee mutta niin tulee mihin tahansa autoon. Sanompahan vaan että 2002 samara on ikäänsä nähden erittäin helppo korjata. Samaa ominaisuutta toivoisin myös nykyjapseihin ja nykyeurooppalaisiin..
- Samara-mies
Itse olen ajanut Samaralla ja nyt 110:llä.
Mökkimatkoille parempaa autoa ei löydy.
Kulkee vakaasti ja maavaraa löytyy. - toinen köyhä
Otan osaa.
- lartta
lujaa laatua lara vai miten se oli.
kyllä eurosamara on hyvin papattanut minulla,mutta eihän se mikään mersu oo.
kaverit tankkaa 40keur volkkareihin ja bemareihin öljyä litratolkulla. ei samaraan vaan tartte. - Made in Finland
Kertokaahan auto,jossa olisi parempi hinta laatusuhde,kuin eurosamarassa.
- Samara-mies
Halpa
Riitävästi tilaa
Suuntavakaa moottoritiellä
Yllättävän taloudellinen
-ei keksi huonoo, mitä nyt jos pikkisen ruostetta - samuraimaastoauto
mulla on samara 2001 ajettu 109tuhatta alkoi ajonesto reistailla ei lähde motukalla punainen valo pois eli se ei käynnisty kun ajonesto on päällä pystyykö se ohittamaan millään kotikonstilla että ei terttis viedä merkkiliikkeeseen vasaisiko joku jos tietää systeemin olisin kiitollinen.
- 240 000 km,ex samara
Vähä ajettu samara...ajonestoa ei kai pysty ohittamaan eli mene korjaamon kautta.
- Kalle
Muistaakseni ajon eston voi poistaa ns. huoltotilaan, mutta katsastus voi vaatia sen korjaamista. Punanen "palikka" pitäisi olla tallessa jotta sen voi muuttaa huolototilaan.Lada kerhon sivuilta löytyy siitä asiasta tarkempaa tietoa.
- Lusiveri
Voi että kun naurattaa tuo ihmisten lada-kriittisyys! Itsellä ensimmäinen auto oli samara, sen jälkeen oli mersu, nissani, audi ja ooppeli ja voin kyllä sanoa ettei mikään noista ollut käyttöluotettavuudeltaan lähelläkään samaraa. Siinä määrin kyrpiinnyin näihin "laatuautoihin" että ostin 50tkm ajetun samaran.
Mitä enemmän autossa on sähköä, sitä enemmän vikoja...- sähköpaskat
lusiverin viimeinen lause on niin totta kuin voi olla. Nykyauton valmistajat kun ovat niin ahneita, että jos 2013 autossa halutaan vaihtaa mikä tahansa osa niin on siihen olemassa 03249235 kolo avain joka on saatavilla vain jälleenmyyjiltä ja maksaa iha perkeleesti sen vaihdon jälkeen pitää vielä laittaa koneeseen kiinni päivittää ja vaikka mitä paskaa
- turalan pojat
joo lada paras. Jos haluaa liittyä kovien jätkien kerhoon osta lada, lujaa laatua lada,LADA SE OLLA PITTÄÄ...
- dfsgchjk
ladalla pääsee bemarit on turhia munanjatkeita
- Äkkiä, äkkiä
Joko oot suanu Samaran hankittuu. Kerro ihmeessä kuulumiset ja miten on auton osto etennyt. Eikö anna pankinjohtaja luottoo. Jos ei vaiha pankkii.
- Samara hyvä
Oo ostanu aikoja sitten, ei tarvinnu mennä pankkiirin puheille. Mieluinen auto, suosittelen!
- halpa on
Lada samara on ihan hyvä lada, paitsi bensaa kyllä kuluttaa jonkun verran, 8l/100km
- Anonyymi
Auto ei saa kuluttaa bensaa. Hyvä kriteeri!
- Rantanen.
Samarassa ei ole huonoa. Muitten ihmisten kateuskin on hyvää.
- hoh hoh hoo
Asunnottomat alkoholistitkaan eivät enää kadehdi niitä juoppoja, joilla on Ladan raato sadesuojana. Nykyään vaaditaan sielläkin laatua sadesuojalta.
- B max
hoh hoh hoo kirjoitti:
Asunnottomat alkoholistitkaan eivät enää kadehdi niitä juoppoja, joilla on Ladan raato sadesuojana. Nykyään vaaditaan sielläkin laatua sadesuojalta.
Fordista ei ole edessateen suojaksi.
- Ladan1sti
Halpa ostaa, huoltaa ja pitää
Tilava kokoluokassaan
Laakista käymään kovillakin pakkasilla ja lämmin talvella
Suuntavakaa moottoritiellä
Yllättävän taloudellinen (Bensa 6.5L maantie, 8.5L kaupunki, RE85 vastaavat 8/10L)
Käy RE85 lähes moitteetta, kylmänä vähän nikottelua. 1.07e/L
Kestävä alusta (tukivarret jne.) ja hyvä maavara
- Ohjaustehostimen puuttuminen, raskas pyöriteltävä kaupungissa
- Ajomelu 80km/h nopeudessa kuulosuojaimia vaativaa (tähän auttaa jonkin verran hyvä poppikone)
- Erikoisia sähkövikoja, pääasiassa heikonlaisesti toteutetuista maadotuksista johtuen. Tosin helppo korjata kun vain tietää mitä tekee.
- Epämukavat penkit.
- Ei mitään extra mukavuuksia (sähköikkunat, sähköpeilit, keskuslukko, ABS jne.) Voi oikeassa mielentilassa laskea myös plussaksi. "ei vikaantuvia sähkökilkkeitä" - onnekasomistaja
Aika vanha lanka mutta herättelen sitä nyt hieman. Tosiaan itsellä -89 lada samara 1,3 koneella ja kaasarilla. Ei ole ihan aikuisten oikeasti paljon valittamista, kuppipenkeissä pysyy paikoillaan kovassakin menossa ja moottori käynnistyy kylmänä melkein helpommin kuin lämpimänä. Sitä sanotaan ettei hyvää saa halvalla, mutta se ei ole koskaan pitänyt paikkaansa jos osaa valita halvoista parhaat päältä.
- 1200
Lujaa laatua Lada. Nostalgiaa. Näillä autoilla Suomi pantiin autoistumaan. Viides itäauto menossa. Hyvin kulkee,mutta kulkekoon. En tarvi egon nostoa,en jatketta... Näin se menee poijat.
- jalkapuoli
Minulle tarjotaan 1999 Samaraa hintaan 200e. Ajettu 62-tuhatta. 1 omistaja. Miksi niissä ei oo turvatyynyä?
- Retrotykki
No kun semmosia turhakkeita ei tarvita....
"Älä aja Ladalla kolaria" on minun mottoni!
Samara! Mahtava kuvajainen 80-luvun autosta! Mä niin tykkään!
- jalaton
Minulle tarjottiin 2001 vuosimallin Samaraa 100e, Ajettu 32-tuhatta. 1 omistaja. Miksi niissä ei oo ohjaustehostinta? Miksi niissä ei oo ABS jarruja? miks niissä ei oo multinav kosketusnäyttöä, miks niissä ei oo kaistavahtia. miks niissä...
- Retrotykki
No joo... Ihan turhaa toitottaa, kun et tajuu, mutta minä kiroan moiset turhakkeet alimpaan helvettiin!
Ihan hyvin pärjää tutulla ja toimintavarmalla laitteistolla!
Mikä helkkari sitä pitää kaikkee aina olla uusimassa!
Se on tämä Kapitalismi systeemin varjopuoli, kun pitää kuluttaa.
Vaan minä en kuluta ja piste. (Siis ostele turhakkeita) - Runko_se_oikea
Hyvä periaate sinulla. Sitäpaitsi retro on paljon muodikkaampaa kuin samasta muotista tulleet uudet autot vikaantuvine härpäkkeineen.
- Lyhyesti
Hyvät: parempi kuin Tojoda ja Vw
Huonot: huonompi kuin useimmat muut - jalatonkäsipuoli
Minulle tarjottiin 2002 vuosimallin Samaraa 50e, Ajettu 16-tuhatta. puolikas omistaja.
Miksi näissä ei oo sähköpenkkejä? Kamalan hankala säätää penkkiä. - Anonyymi
teekkarit päätti tehdä maailmanennätyksen ajamalla suljetulla alueella kahdeksikkoa useita vuorokausia vain kuskia välillä vaihtamalla. kävi vain niin että useista yrityksistä huolimatta autot ei kestäneet: vetoakselit tai raidetangon päät petti. mukana olleet autoliikkeet vetäytyivät kokeesta. koe piti tehdä erään teekkarin vanhalla lada samaralla joka kesti mainiosti. maailmanennätys on kirjattu cuinness ennätys kirjaan.
- Anonyymi
Satakymppi on käytännössä samara uusissa vaatteissa ja aavistuksen päivitetyillä ajo-ominaisuuksilla. Eli jos haluaa "nätin" samaran niin ei muutaku satakympin ostoon. Voin suositella lämpimästi ennakkoluulottomalle, tosin kannattaa huoltaa kattavasti ja välittömästi edellisen omistajan jäljiltä.
- Anonyymi
Halpaa ajoa varaosat ja tarvikkeet edulliset
- Anonyymi
Ladan moottoria ei saa rikki sitten millään kunhan muistaa ihan perus huollot.
- Anonyymi
Jess... kaverini osti uuden Samaran. Pian hajosi lauhdutin, sen seurauksena moottori. Meni takuuna. Itse olen hinannut 3 kertaa merkkikorjaamolle sähkövikojen takia. Merkkihuolto myös 3 kertaa (mm). vetoakselin nivelet rikki, jätti tielle, ym. Moista passaa en huoli edes ilmaiseksi.lasu
- Anonyymi
Miksi ostaa Lada, kun samalla hinnalla saa hyvän käytetyn auton? Ladapaskaa en ota, vaikka ilmaiseksi saisi! Parta-Äijä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.34888201 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit12571Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill692348- 1791955
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161542Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91391- 1121337
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181841328RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601310Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421227