mimmonen on

vesimiesnainenko pomo

viihdytkö yksin vaiko ihmisten ympäröimänä?luonteesi ja oletko nin sanottu tiukkapipo?

9

892

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • VesimiesN XX

      ovat yleensä aina yksin vaikka olisivat huomion keskipisteenä ihmisjoukossa.
      Itsekin samaan aikaan kun jutustelen ihmisten kanssa (usein olen keskipisteenä) niin samaan aikaan ajatukseni ovat aivan yksinäisyydessä minun omassa maailmassani. Paitsi silloin olen täysin läsnä kun aihe jutteluun vetää minut täysillä mukaan jne.
      Vesimiehet ovat yhtälailla omana itsenään yksin ja myös ihmisten ympäröimänä.
      Kuunnella hiljaisuutta silloin kun mökä on pahimmillaan....

      Olen liiankin empaattinen, melkeinpä hyväksikäytettävissä koska haluan auttaa.
      Iloinen, luotettava, etäinen, lähellä oleva, hyvä ystävä, osaan katsoa asioita eri kantilta, ei tiukkapipo mutta määrätyistä asioista ei poiketa, salaperäinen, naisellinen (luontaisesti halu olla nainen ja näyttää naiselta), miehen pitää olla mies ja naisen nainen. Vesimiehet eivät ole pitkävihaisia, riita unohtuu hetkessä mutta sanansäilä uhattuna iskee ja kovaa.
      Vesimiehet eivät jaottele ihmisiä, rikkaita-köyhiä, kauniita-vähemmän kauniita jne.
      Yleensä vesimiehet ottavat huomioon sen "heikomman" ihmisen.

      Tulipa tekstiä aamutuimaan. Nyt töitten kimppuun ennenkuin pomo astelee huoneeseen :)

      • i´m an island

        Tiedätkö, multa tuli itku, kun luin sun tekstin. Mä en siis olekaan ainoa, joka on yksin muiden keskellä! Nuorempana tykkäsin selitellä mitä mun pään sisällä liikkuu, mitä kaikkea hienoa, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen, että parempi olla rasittamatta muita.

        Eikä sitä kukaan voiskaan käsittää, että oikeasti mä en kuulu mihinkään, mullahan on perhe. Mutta kiitos sulle kirjoituksestasi!


      • vanha lehmä

        Tuosta yksinäisyydestä seurassa seuraa taas se, että vesimies ymmärtää hyvii..iin usein puheet väärin. Selektiivinen kuulo valitsee vain sanoja, jotka eivä olekaan olennaisia asiassa ja siitä taas seuraa riitaa ja siitä taas tulee lähtö sinne "vuorille". "En voi olla tuollaisessa paskasakissa" . Veskari pärjää itsensä kanssa joten kuten, mutta ei seurassa.


      • i´m an island
        vanha lehmä kirjoitti:

        Tuosta yksinäisyydestä seurassa seuraa taas se, että vesimies ymmärtää hyvii..iin usein puheet väärin. Selektiivinen kuulo valitsee vain sanoja, jotka eivä olekaan olennaisia asiassa ja siitä taas seuraa riitaa ja siitä taas tulee lähtö sinne "vuorille". "En voi olla tuollaisessa paskasakissa" . Veskari pärjää itsensä kanssa joten kuten, mutta ei seurassa.

        Meinaat että se kun muut ei ymmärrä mua, johtuukin siitä, että mä en ymmärrä niitä? Ok, käsitän teoriassa, mutta onnistunkohan käytännössä pysymään laaksossa.. (Toi vuorille lähteminen oli niiiiiin osuva XD)


      • itsekin vesim.
        i´m an island kirjoitti:

        Tiedätkö, multa tuli itku, kun luin sun tekstin. Mä en siis olekaan ainoa, joka on yksin muiden keskellä! Nuorempana tykkäsin selitellä mitä mun pään sisällä liikkuu, mitä kaikkea hienoa, mutta nyt olen tullut siihen tulokseen, että parempi olla rasittamatta muita.

        Eikä sitä kukaan voiskaan käsittää, että oikeasti mä en kuulu mihinkään, mullahan on perhe. Mutta kiitos sulle kirjoituksestasi!

        ...mä en kuulu mihinkään. Tämä lause kiteyttä vesimiehen koko olemuksen. Välillä sitä katsoo elämää kuin jonkinlaista leffa, jossa itse on osallisena vain huvin vuoksi, ns. piipahtamassa :)


    • i´m an island

      No en ole tiukkapipo. En nipota enkä nalkuta, ja innostun kaikesta uudesta. Olen kaikkiruokainen aika monen asian suhteen..

    • olen horoskopiltani vesimies kiirestä kantapäähän vesimiestä on vaikea ymärtää meissä vesimiehissä on monta piirettä esimerkiksi vesimiestä ei voi omistaa jos kuitenkin yrität sitä on toden näköistä että se on suhteen loppu nopeasti luonteltaan vesmies on rakastava hellä ymärtäväinen mutta kipaa välillä omaa tilaa ja viihtyy yksin omassa mailmasan jonne hän ei päästä edes rakaimpian tästä syystä jos haluat toimivan suhten vesimiehen kanssa annat hänelle oma tilaa etkä yritä muutta häntä silloin suhde toimi

    • VesiN

      Ihan luonnollinen asia että ihminen tarvitsee olla myös joskus yksin, mutta eipäs nyt lähdetä siihen.

      Noh, mie olen sosiaalinen ja puhelias tapaus ja nyt kun elämän pahimmat karikot (näin kai) alkavat olla takana päin niin mie alan vasta loistaa!! Olen omaperäinen hassuttelija vaikka joskus iskee itsekriittisyys että no käyttäydynkö nyt aikuismaisesti (ikää 20vuotta)

      Mitäs luonteesta.. olen ystävällinen, hienotunteinen, toisista välittävä. Kumppanille uskollinen, kuuntelija, toivomassa ja tahtomassa parasta.
      Tiukkapipo? Ehei, annan toisille tilaa enkä kahlitse.
      Kannatan tässä maailmassa rehellisyyttä ja toisten hyväksymistä sellaisena kuin jokainen meistä on; suvaitsevainen.

      Meitä vesimiehiä on moneen lähtöön.. joku kun olin yleistämässä meitä pettäjiksi. Hus pois täältä sellaiset :o

      Sellainen olen minä, Helmikuun puolen välin vesimies naikkonen :)

    • vesiM.

      mukavampaa kuin huonossa seurassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      450
      4849
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1732
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      94
      1468
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1359
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      23
      1337
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      53
      1218
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1075
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      1010
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      895
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      859
    Aihe