Kierrättää entisiä, joskus jo pelkkiä 'kaluttuja luita'. Ihan näyttää, kuin palstalla väreilisi rimakauhun oloinen ilmiö.
Ainahan asiaa riittää, jos harmaat aivosolut toimivat kuin Hercule Poirot'illa ikkään!
Parempi laittaa sanoja ruudulle kuin...
8
112
Vastaukset
- capt.cöpenick*
Kuuluu wanha papualainen riitti laulu. Me 70 sensijaan olemme rauhan asialla.
Päivä tosin meni melko 'persielleen', mutta jospa huominen olisi jo harmonisempi?- kysyy pilvi*
minulla on ollut hyvä päivä, miten on mennyt ja mitä kuuluu? kyseleepi pilvi* siskosi :D
- capt.cöpenick*
kysyy pilvi* kirjoitti:
minulla on ollut hyvä päivä, miten on mennyt ja mitä kuuluu? kyseleepi pilvi* siskosi :D
Mie tein kaiken jotenkin takaperoisesti. Ärräpäitä tuli niin pitä pussillinen, ettei taivaaseen pääsystä puhettakaan. Soli sellain musta päivä.
Ilmahan oli ihan kesäin, kuten täällä sanotaan, mutta mielessä melko tummanmusta ilme.
- onnistuu kyllä
keneltä vaan, kalutuista kalutuin luu on tämä sinun aloituksesi. Antaapa nyt ketjussa älyn säkenöidä.
- capt.cöpenick*
Voit toki jättää viestini huomiomatta, kiitos! Ihan itsemaksetulla sähköllä ja soneramaksuilla pistin rastia ruttuun.
- sanottu
muut pelkkiä riman alittajia tai onko nyt ihan limbo kilpailut menossa?
- pilvi*
vaan uusi päivä kaiken muuttaa voi. Ei minunkaan iltani niin riemukas ollut, mutta elämä itsessään on hyvä, kaikki ystäväiseni on elettävä, ja siitähän me vain vahvistumme.
- capt.cöpenick*
pilvi* kirjoitti:
vaan uusi päivä kaiken muuttaa voi. Ei minunkaan iltani niin riemukas ollut, mutta elämä itsessään on hyvä, kaikki ystäväiseni on elettävä, ja siitähän me vain vahvistumme.
Uudelle henkiselle tasolle päästään vain pohjamutien kautta. Tietää jo lähtiessään uudelle päivälle, ettei onnen auvoa riitä alvariinsa.
Tuokin on totta. Mistä yli rimpuilemme, se vahvistaa seuraavan huonosta päivästä tai päivästä-osiosta selviytymistä.
Hyvää illan jatkoa kaikille. Olkoon Woima kanssanne!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit986478KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3606024Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei602953Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521092404Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082075- 1251784
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro191653Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1811320- 731217
Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään331208