Entisen lukijan analysointi

yököttää koko palsta

palstan nykytilasta, eli tosi surkea.

Missä on Pirre, Akaton mies ja monet muut mukavat kirjoittajat?

19

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RIMMIR

      näin laman aikana :(

    • jp enimmäkseen

      sitä se ikä teettää. Eikös se Pirre täällä ole nytkin?

    • jumii. :(

      Pirre on muutanut aidan taa, onneksi ei ole unohtanut meitä kokonaan. :)
      Akaton on Seppäpohojanmaalta, näkyy harvoin. :( Muut mukavat lie siellä ja täällä, moni ehkä nauttinut näkymättömyyspulveria?

      • jumii tääkin?

        Naukkasin vaan minäkin,
        nyt yhden " hotapulverin"

        Vaan viinilläpä se kostutetaan,
        ja punkkaan painutaan nukkumaan.

        Surut pois ja kukka rintaan,
        mut maljat kaadetaan piripintaan.

        Hörps ;)

        =donna=


    • ihmettä?

      Kaipailet itseäsi, vaikka olet entinen lukija ja nyt sitten olet oppinut kirjoittamaankin?

    • Mitä asialle voi tehdä? No sinun pitää yrittää nostaa tasoa! Itse olen valmis asialliseen keskusteluun. Olen tehnyt mielestäni mielenkiintoisia aloituksia mutta ne taisivat kiinnostaa vain minua!
      Pariin otteeseen olen hylännyt palstan kokonaan, nyt olen silloin tällöin kurkkinut ja harvakseltaan vastaillut.

      • oikeassa

        Todellakin miksi riidellä, jos jotakuta keskustelu ei miellytä, olkoon aloittaa oma, silloin selviytyy onkin sen aihe mielenkiintoisempi


    • viivatiina

      musta täällä on ihan hyviä kirjoittajia eikä palstassa oo mitään vikaa jokaisella on varmaan omat suosikkinsa jos tykkää että palsta ei oo mitään ilman jotain tiettyä kirjoittajaa mää oon aina tykänny aiheista enkä oo nostanu ketään kirjoittajaa muiden yläpuolelle ja mieluummin luen sellaisia napakoita keskusteluja kun pitkän pitkiä kertomuksia ne saa multa mennä suosiolla ohi eikä riitä aikakaan niihin perehtyyn.

      • sait ..

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*


      • jo,
        sait .. kirjoitti:

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*

        siis kannattaa kysyä. :))


      • -tiina
        sait .. kirjoitti:

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*

        joskus on niin ilmavaa mutta en tiedä mistä se tulee.


      • kommenttisi
        -tiina kirjoitti:

        joskus on niin ilmavaa mutta en tiedä mistä se tulee.

        valmiiksi, napsuttele haluamasi määrä tyhjiä rivejä alaspäin. Ne jää valmiiseen viestiinkin.


      • viivatiina
        kommenttisi kirjoitti:

        valmiiksi, napsuttele haluamasi määrä tyhjiä rivejä alaspäin. Ne jää valmiiseen viestiinkin.

        painan vaan suoraan lähetä pisteen jälkeen mutta muutaman kerran oon huomannu että ilmavaa on.


      • paina,
        viivatiina kirjoitti:

        painan vaan suoraan lähetä pisteen jälkeen mutta muutaman kerran oon huomannu että ilmavaa on.

        lähetä, vaan nappaile muutama tyhjä rivi. Sitten esikatselu.
        Jää ilmavuutta, halun mukaan..


      • Heikunkeikku
        paina, kirjoitti:

        lähetä, vaan nappaile muutama tyhjä rivi. Sitten esikatselu.
        Jää ilmavuutta, halun mukaan..

        tuun



        tähän väliin testailemaan.



        Siis TESTI TESTI




























        . (piste)


      • Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

        tuun



        tähän väliin testailemaan.



        Siis TESTI TESTI




























        . (piste)

        Hienoa :)


        Hyvä juttu !!!



        Monasti oon valitellut, vaan EN NYT :)))


    • Heikunkeikku

      Minua ei yökötä tämä palsta.
      Monen monituinen aloitus on sellainen, joka minua ei kiinnosta, enkä niihin kommentoi mitenkään. En kuitenkaan ajattele, että koska ne eivät Minua kiinnosta, niin niiden Täytyy olla typeriä, yököttäviä tai muuten vaan viallisia.
      Tänne mahtuu presiis se määrä aloituksia, kuin niitä kukin värkkäilee.

      Itse pidän enemmän sellaisista kommenteista, joissa on enemmän sanoja, kuin yks, kaks tai kolme. Esim. yksi sana ja hymiö ei niin kiinnosta.

      Täällä on paljon mukavia kirjoittajia. Heevetin huumorintajuisia ja kutkuttavan hyviä kirjoittajia.

    • paapuuri

      itseäni paremmassa seurassa, ja täällä sitä todella olen :))
      Jotain voi vaikka oppia, kun tarkkaan lukee.

    • tarkoitat, olen saanut ylennyksen..:))

      :(( täytin 60 ja olen nyt yritäänyt kestää, siis yrittänyt kestää, tuolla oman ikäisteni palstalla, mutku joskus tekee mieli käydä täälläkin - tällä palstalla on niin mahottoman iloista porukkaa, tulee ihan hyvä mieli näitä juttuja lukiessakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe