Entisen lukijan analysointi

yököttää koko palsta

palstan nykytilasta, eli tosi surkea.

Missä on Pirre, Akaton mies ja monet muut mukavat kirjoittajat?

19

298

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • RIMMIR

      näin laman aikana :(

    • jp enimmäkseen

      sitä se ikä teettää. Eikös se Pirre täällä ole nytkin?

    • jumii. :(

      Pirre on muutanut aidan taa, onneksi ei ole unohtanut meitä kokonaan. :)
      Akaton on Seppäpohojanmaalta, näkyy harvoin. :( Muut mukavat lie siellä ja täällä, moni ehkä nauttinut näkymättömyyspulveria?

      • jumii tääkin?

        Naukkasin vaan minäkin,
        nyt yhden " hotapulverin"

        Vaan viinilläpä se kostutetaan,
        ja punkkaan painutaan nukkumaan.

        Surut pois ja kukka rintaan,
        mut maljat kaadetaan piripintaan.

        Hörps ;)

        =donna=


    • ihmettä?

      Kaipailet itseäsi, vaikka olet entinen lukija ja nyt sitten olet oppinut kirjoittamaankin?

    • Mitä asialle voi tehdä? No sinun pitää yrittää nostaa tasoa! Itse olen valmis asialliseen keskusteluun. Olen tehnyt mielestäni mielenkiintoisia aloituksia mutta ne taisivat kiinnostaa vain minua!
      Pariin otteeseen olen hylännyt palstan kokonaan, nyt olen silloin tällöin kurkkinut ja harvakseltaan vastaillut.

      • oikeassa

        Todellakin miksi riidellä, jos jotakuta keskustelu ei miellytä, olkoon aloittaa oma, silloin selviytyy onkin sen aihe mielenkiintoisempi


    • viivatiina

      musta täällä on ihan hyviä kirjoittajia eikä palstassa oo mitään vikaa jokaisella on varmaan omat suosikkinsa jos tykkää että palsta ei oo mitään ilman jotain tiettyä kirjoittajaa mää oon aina tykänny aiheista enkä oo nostanu ketään kirjoittajaa muiden yläpuolelle ja mieluummin luen sellaisia napakoita keskusteluja kun pitkän pitkiä kertomuksia ne saa multa mennä suosiolla ohi eikä riitä aikakaan niihin perehtyyn.

      • sait ..

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*


      • jo,
        sait .. kirjoitti:

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*

        siis kannattaa kysyä. :))


      • -tiina
        sait .. kirjoitti:

        tekstisi alle noin paljon ilmavuutta ilman mitään välimerkkiä?
        *kateellinen*

        joskus on niin ilmavaa mutta en tiedä mistä se tulee.


      • kommenttisi
        -tiina kirjoitti:

        joskus on niin ilmavaa mutta en tiedä mistä se tulee.

        valmiiksi, napsuttele haluamasi määrä tyhjiä rivejä alaspäin. Ne jää valmiiseen viestiinkin.


      • viivatiina
        kommenttisi kirjoitti:

        valmiiksi, napsuttele haluamasi määrä tyhjiä rivejä alaspäin. Ne jää valmiiseen viestiinkin.

        painan vaan suoraan lähetä pisteen jälkeen mutta muutaman kerran oon huomannu että ilmavaa on.


      • paina,
        viivatiina kirjoitti:

        painan vaan suoraan lähetä pisteen jälkeen mutta muutaman kerran oon huomannu että ilmavaa on.

        lähetä, vaan nappaile muutama tyhjä rivi. Sitten esikatselu.
        Jää ilmavuutta, halun mukaan..


      • Heikunkeikku
        paina, kirjoitti:

        lähetä, vaan nappaile muutama tyhjä rivi. Sitten esikatselu.
        Jää ilmavuutta, halun mukaan..

        tuun



        tähän väliin testailemaan.



        Siis TESTI TESTI




























        . (piste)


      • Heikunkeikku
        Heikunkeikku kirjoitti:

        tuun



        tähän väliin testailemaan.



        Siis TESTI TESTI




























        . (piste)

        Hienoa :)


        Hyvä juttu !!!



        Monasti oon valitellut, vaan EN NYT :)))


    • Heikunkeikku

      Minua ei yökötä tämä palsta.
      Monen monituinen aloitus on sellainen, joka minua ei kiinnosta, enkä niihin kommentoi mitenkään. En kuitenkaan ajattele, että koska ne eivät Minua kiinnosta, niin niiden Täytyy olla typeriä, yököttäviä tai muuten vaan viallisia.
      Tänne mahtuu presiis se määrä aloituksia, kuin niitä kukin värkkäilee.

      Itse pidän enemmän sellaisista kommenteista, joissa on enemmän sanoja, kuin yks, kaks tai kolme. Esim. yksi sana ja hymiö ei niin kiinnosta.

      Täällä on paljon mukavia kirjoittajia. Heevetin huumorintajuisia ja kutkuttavan hyviä kirjoittajia.

    • paapuuri

      itseäni paremmassa seurassa, ja täällä sitä todella olen :))
      Jotain voi vaikka oppia, kun tarkkaan lukee.

    • tarkoitat, olen saanut ylennyksen..:))

      :(( täytin 60 ja olen nyt yritäänyt kestää, siis yrittänyt kestää, tuolla oman ikäisteni palstalla, mutku joskus tekee mieli käydä täälläkin - tällä palstalla on niin mahottoman iloista porukkaa, tulee ihan hyvä mieli näitä juttuja lukiessakin :)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      132
      1387
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      901
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      625
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      553
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      494
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      36
      441
    9. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      409
    10. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      402
    Aihe