Kertokaapa mielipiteitänne, kumpi hotelli kannattaisi lapsiperheen valita, Esperides beach vai Atlantica Princess. Haluamme kokeilla nyt ensimmäisistä kertaa all inclusivea. Ollaan kuultu siitä niin paljon kehuja, että täytyyhän sitä itsekin testata. Matkakohteena siis Rodos, mutta hotelli ei ihan vielä selvillä.
Faliraki vai Ixia
14
4559
Vastaukset
- Esperidekseen
Valitsisin Esperideksen. Perusteluna ihan uimaranta! Falirakin puolella se on pitkä hiekkaranta eikä niin tuulinen (tietysti ajankohdasta riippuu, onko tuuli hyvä vai huono asia,,,). Esperides on kiva hotelli. Atlanticaa en tunne, mutta mielestäni Ixian puoli ei ole niin kivaa kuin Falirakin puoli. Toki paremman vastauksen voisi antaa se joka on ollut molemmissa hotelleissa, minun arvioni perustuu nimenomaan tuohon ranta-asiaan. Lähellä Esperidestä on myös todella hauska vesipuisto, jota ehdottomasti lapsiperheelle suosittelen.
- Meiken
Itse en kyseisissä hotelleissa ole ollut, mutta ehdottomasti menisin Falirakiin. Ja syynä nimenomaan juurikin hiekkarannat. Ja lisäksi Falirakissa on se suuuuuri vesihuvipuisto.
- -mimmu-
Itse valitsisin Esperideksen. Hotellista paljon juttua www.kreikka.net sivuilla. Atlanticasta olen senverran kuullut että allas alue on aivan liian pieni verrattuna hotellin asukas määrään. Esperideksen allas alue on laaja ja sijainti hiekkarannalla lapsia ajatellen loistava. Myös vesipuiston sijainti lähellä on hyvä juttu. Ixian ranta on pikkukiveä ja tuuli voi olla aikamoinen välillä, kun taas itärannikolla sijaitseva Esperides on suotuisampi lapsia ajatellen.
Itse emme ole Esperideksessä asuneet, mutta ensi kesää ajatellen meillä vaihtoehtoina Esperides tai Epsilon :)- suosittelen
Neljä kertaa olemme perheen kanssa olleet Epsilonissa ja suosittelen. Yksiöt ovat viihtyisämpiä kuin kaksiot. Meillä on ollut kaksi tai kolme yksiötä, riippuen matkustajien määrästä. Viime kesänä Iliokseen tuli syömään AI:hin kyllästynyt perhe, muuten en ole haukkuja hotellista kuullut. AI kun kuuluu, niin tulivat monasti Epsilonin hotellille drinksuille, joka on sekin mahdollista. Epsilonissa on niin mukava se allasalue!!
- Epsilon
ehdottomasti :)))
- niksupiksupoksu
Elä edes harkitse falirakia...
- kumpi parempi
niksupiksupoksu kirjoitti:
Elä edes harkitse falirakia...
Kaikki muut ovat suositelleet ehdottomasti Falirakia ja ajattelinkin jo, että eikö ole yhtään Ixian kannattajaa. Olisin vaan halunnut saada vähän perusteluja tuolle sun kommentille. Miksi siis tietysti Ixiaan?
- ei milloinkaan pettynyt
kumpi parempi kirjoitti:
Kaikki muut ovat suositelleet ehdottomasti Falirakia ja ajattelinkin jo, että eikö ole yhtään Ixian kannattajaa. Olisin vaan halunnut saada vähän perusteluja tuolle sun kommentille. Miksi siis tietysti Ixiaan?
Allasalue on todella hyvä sekä ranta, jossa ei ole tuulista, etteikö voisi uida. Lähellä hyviä ruokapaikkoaja sekä hyvät liikenneyhteydet Rodokselle. Mä en uskaltais riskeerata valitsemalla muuta.
- ei milloinkaan pettynyt
kumpi parempi kirjoitti:
Allasalue on todella hyvä sekä ranta, jossa ei ole tuulista, etteikö voisi uida. Lähellä hyviä ruokapaikkoaja sekä hyvät liikenneyhteydet Rodokselle. Mä en uskaltais riskeerata valitsemalla muuta.
- vastaus..
Olen ollut molemmissa... Ja ixiassa on kaikki parempaa ja jopa vähän halvempaakin (siis samat vaatteet/juomat/tavarat jne..) Falirakin plussat jää vertailuissa vain yhteen,siellä on vesipuisto... Mutta sinne pääsee helposti myös ixiasta..
- kumpi parempi
Ollaan nyt sitten varattu matka ensi kesälle Ixiaan Atlantica Princess hotelliin. Valittiin tuo paikka sillä perusteella, että siellä ei olla vielä käyty. Faliraki ja Epsilon olis kyllä ollut hyvä vaihtoehto, mutta me ollaan siellä jo oltu, eikä haluta samaan paikkaan uudelleen. Siksi kyselin mielipiteitä Esperides hotellista. Kuulin kehuja Atlantica Princess hotellin all inclusivesta, että on kuulema monipuoliset ruokavaihtoehdot, että ei kyllästy! Se hyvä puoli tossa Ixiassa myös on, että se sijaitsee puolet lähempänä Rodoksen kaupunkia kuin Faliraki. Meidän kun tulee kuitenkin siellä pari kertaa käytyä. Vesipuistoon on kyllä nyt pitempi matka, mutta sinnehän on ilmainen kyyti kaupungista. Se vesipuisto on kyllä ihan mahtava paikka! Vielä piti kysyä sulta "vastaus", että missä hotellissa te olitte Ixiassa? Kiva kuulla, että siellä on halvempaa!! Kiitos kaikille vastaajille!
- vastaus...
kumpi parempi kirjoitti:
Ollaan nyt sitten varattu matka ensi kesälle Ixiaan Atlantica Princess hotelliin. Valittiin tuo paikka sillä perusteella, että siellä ei olla vielä käyty. Faliraki ja Epsilon olis kyllä ollut hyvä vaihtoehto, mutta me ollaan siellä jo oltu, eikä haluta samaan paikkaan uudelleen. Siksi kyselin mielipiteitä Esperides hotellista. Kuulin kehuja Atlantica Princess hotellin all inclusivesta, että on kuulema monipuoliset ruokavaihtoehdot, että ei kyllästy! Se hyvä puoli tossa Ixiassa myös on, että se sijaitsee puolet lähempänä Rodoksen kaupunkia kuin Faliraki. Meidän kun tulee kuitenkin siellä pari kertaa käytyä. Vesipuistoon on kyllä nyt pitempi matka, mutta sinnehän on ilmainen kyyti kaupungista. Se vesipuisto on kyllä ihan mahtava paikka! Vielä piti kysyä sulta "vastaus", että missä hotellissa te olitte Ixiassa? Kiva kuulla, että siellä on halvempaa!! Kiitos kaikille vastaajille!
Ixia,sun beach resort... Aivan mahtava paikka...
- Kala8282
Miten Ixiasta pääsisi yksinkertaisimmin Falirakiin, juuri vesipuistoon?
- Ei yksinkertainen
Taksilla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1155289
- 675064
- 914134
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753620Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603228- 432811
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541939- 401810
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381663