Kerrostalossamme on FRESH 100 venttiili.
Edellinen asukas ei ollut vaihtanut suodatinta koskaan ja heitin sen roskikseen (läpeensä saastunut).
Tuo sisäputki on näköjään kanssa ihan musta. Pitäis kuitenkin varmaan vaihdattaa koko hökötys ja porauttaa pois seinistä.
Teenkö remontin itse vai kannattaisko vaan vaihtaa suodatin, niin pääsis vähemmällä?
Onko kokemuksia noista tämän nimisistä kojeista, onko mistään kotoisin?
FRESH 100 sisäventtiili
8
703
Vastaukset
- ennekuin poraat
Pese se sisäputki ja laita uusi suodatin.
"porauttaa pois seinistä"
hahaha- jacques tati
Se sisäputki sattuu olemaan jonkinlaista kangasta, ja kehikko jossa se on, on porattu kiinni seinään.
terv. Tahvo - sulla on
jacques tati kirjoitti:
Se sisäputki sattuu olemaan jonkinlaista kangasta, ja kehikko jossa se on, on porattu kiinni seinään.
terv. TahvoKyllä se alkuperäinen on muoviputki joka on helppo puhdistaa pyyhkimällä.
Mikäs ihmeen kangas sulla on? - jaqcuestati
sulla on kirjoitti:
Kyllä se alkuperäinen on muoviputki joka on helppo puhdistaa pyyhkimällä.
Mikäs ihmeen kangas sulla on?En tiedä.. mallina lukee tuossa etuosassa FRESH 100
Netistä olen katsonut meptekin esitteitä ja noissa ei lue mistä ne läpivientiputket on tehty. Tää talo on rakenettu 1986, onkohan tuolloin ollut eri materiaalia.
Täällä on ainakin putken sisäosa paksua kangasta, kuin suodatinkangasta. Onkohan tuo joku äänieritys kangas? En tiedä. - jacques tati
jaqcuestati kirjoitti:
En tiedä.. mallina lukee tuossa etuosassa FRESH 100
Netistä olen katsonut meptekin esitteitä ja noissa ei lue mistä ne läpivientiputket on tehty. Tää talo on rakenettu 1986, onkohan tuolloin ollut eri materiaalia.
Täällä on ainakin putken sisäosa paksua kangasta, kuin suodatinkangasta. Onkohan tuo joku äänieritys kangas? En tiedä.Avasin tuota hieman enemmän.. malli onkin FRESH 80 ja siinä lukee manufactured sweden GEMLAPLAST.
Huoneen sisäpuolelta katsottuna näyttää että siellä on muovinen sisus, mutta parvekkeelta kun ritilän ottaa pois, on se vuorattu kankaalla, tai sitten on niin että muoviputki on jätetty lyhyeksi ja tuo on lasivillaa.
jep jep.. taitaa mennä vaihtoon koko romu. - jejep
jacques tati kirjoitti:
Avasin tuota hieman enemmän.. malli onkin FRESH 80 ja siinä lukee manufactured sweden GEMLAPLAST.
Huoneen sisäpuolelta katsottuna näyttää että siellä on muovinen sisus, mutta parvekkeelta kun ritilän ottaa pois, on se vuorattu kankaalla, tai sitten on niin että muoviputki on jätetty lyhyeksi ja tuo on lasivillaa.
jep jep.. taitaa mennä vaihtoon koko romu.Josko nyt ottaisit ensin yhteyden isännöitsijään ennen kuin
saat mitään suurempaa vahinkoa aikaiseksi.
Hommaa okt jos haluat ominpäin remppailla. Silloin se on oma tupa oma lupa. - Holme
jaqcuestati kirjoitti:
En tiedä.. mallina lukee tuossa etuosassa FRESH 100
Täällä on ainakin putken sisäosa paksua kangasta, kuin suodatinkangasta. Onkohan tuo joku äänieritys kangas? En tiedä.Fresh 100 db? Eli äänenvaimentimella varustettu systeemi.
- se siitä
Hanki käteesi vastuunjakotaulukko. Todennköisesti ilmanvaihto asiat kuuluu yhtiölle ja korkeintaan suodatin sinulle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 938138
- 403922
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021916- 241400
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html341241Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,321122Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia121020Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53857Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31832Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v29797