FRESH 100 sisäventtiili

Jacquestati

Kerrostalossamme on FRESH 100 venttiili.

Edellinen asukas ei ollut vaihtanut suodatinta koskaan ja heitin sen roskikseen (läpeensä saastunut).

Tuo sisäputki on näköjään kanssa ihan musta. Pitäis kuitenkin varmaan vaihdattaa koko hökötys ja porauttaa pois seinistä.

Teenkö remontin itse vai kannattaisko vaan vaihtaa suodatin, niin pääsis vähemmällä?

Onko kokemuksia noista tämän nimisistä kojeista, onko mistään kotoisin?

8

703

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ennekuin poraat

Pese se sisäputki ja laita uusi suodatin.

"porauttaa pois seinistä"

hahaha

• jacques tati

Se sisäputki sattuu olemaan jonkinlaista kangasta, ja kehikko jossa se on, on porattu kiinni seinään.

terv. Tahvo

• sulla on
        jacques tati kirjoitti:

Se sisäputki sattuu olemaan jonkinlaista kangasta, ja kehikko jossa se on, on porattu kiinni seinään.

terv. Tahvo

Kyllä se alkuperäinen on muoviputki joka on helppo puhdistaa pyyhkimällä.

Mikäs ihmeen kangas sulla on?

• jaqcuestati
        sulla on kirjoitti:

Kyllä se alkuperäinen on muoviputki joka on helppo puhdistaa pyyhkimällä.

Mikäs ihmeen kangas sulla on?

En tiedä.. mallina lukee tuossa etuosassa FRESH 100

Netistä olen katsonut meptekin esitteitä ja noissa ei lue mistä ne läpivientiputket on tehty. Tää talo on rakenettu 1986, onkohan tuolloin ollut eri materiaalia.

Täällä on ainakin putken sisäosa paksua kangasta, kuin suodatinkangasta. Onkohan tuo joku äänieritys kangas? En tiedä.

• jacques tati
        jaqcuestati kirjoitti:

Netistä olen katsonut meptekin esitteitä ja noissa ei lue mistä ne läpivientiputket on tehty. Tää talo on rakenettu 1986, onkohan tuolloin ollut eri materiaalia.

Täällä on ainakin putken sisäosa paksua kangasta, kuin suodatinkangasta. Onkohan tuo joku äänieritys kangas? En tiedä.

Avasin tuota hieman enemmän.. malli onkin FRESH 80 ja siinä lukee manufactured sweden GEMLAPLAST.

Huoneen sisäpuolelta katsottuna näyttää että siellä on muovinen sisus, mutta parvekkeelta kun ritilän ottaa pois, on se vuorattu kankaalla, tai sitten on niin että muoviputki on jätetty lyhyeksi ja tuo on lasivillaa.

jep jep.. taitaa mennä vaihtoon koko romu.

• jejep
        jacques tati kirjoitti:

Avasin tuota hieman enemmän.. malli onkin FRESH 80 ja siinä lukee manufactured sweden GEMLAPLAST.

Huoneen sisäpuolelta katsottuna näyttää että siellä on muovinen sisus, mutta parvekkeelta kun ritilän ottaa pois, on se vuorattu kankaalla, tai sitten on niin että muoviputki on jätetty lyhyeksi ja tuo on lasivillaa.

jep jep.. taitaa mennä vaihtoon koko romu.

Josko nyt ottaisit ensin yhteyden isännöitsijään ennen kuin
        saat mitään suurempaa vahinkoa aikaiseksi.

Hommaa okt jos haluat ominpäin remppailla. Silloin se on oma tupa oma lupa.

• Holme
        jaqcuestati kirjoitti:

Fresh 100 db? Eli äänenvaimentimella varustettu systeemi.

• se siitä

Hanki käteesi vastuunjakotaulukko. Todennköisesti ilmanvaihto asiat kuuluu yhtiölle ja korkeintaan suodatin sinulle.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Laitetaas nyt kirjaimet tänne

kuka kaipaa ja ketä ?
      Ikävä
      93
      8138
    2. Pieni häivähdys sinusta

Olet niin totinen
      Ikävä
      40
      3922
    3. Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle

Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘
      Ikävä
      102
      1916
    4. Missä olet ollut tänään kaivattuni?

Ikävä sai yliotteen ❤️ En nähnyt sua tänään söpö mies
      Ikävä
      24
      1400
    5. Taas ryssittiin oikein kunnolla

r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html
      NATO
      34
      1241
    6. Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin

Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,
      Nurmes
      32
      1122
    7. Vanha Suola janottaa Iivarilla

Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia
      Kemijärvi
      12
      1020
    8. Rakastuminenhan on psykoosi

Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk
      Ikävä
      53
      857
    9. Olisinko mä voinut käsittää sut väärin

Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt
      Ikävä
      31
      832
    10. Känniläiset veneessä?

Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v
      Nurmes
      29
      797
    Aihe