Mietin tässä omia tulevia häitäni, ja väkisinkin tulivat mieleen sitten omat järjestettävät polttarit.
Tiedän että ne järjestetään, kun olen teinistä asti vihjaillut haluavani kunnon bileet.
"Ongelmana" tai kysymyksenä onkin nyt sitten polttareiden suuruus. Tein tuossa alustavaa nimilistaa, kenet tyttökavereistani haluaisin mukaan, enkä saanut kasaan kuin muutaman nimen. Ihmettelin ihan, että mihin mun kaverit on hävinnyt?
Olen ollut mukana muiden polttareissa joissa morsiota on juhlimassa parikymmentäkin henkeä. Eivät kai kaikki polttarivieraista VOI olla ihan läheisiä morsiamen kanssa??
Minkä kokoisia juhlia teillä on ollut? Onko edes koolla väliä? ;)
Eihän se määrä, vaan se laatu, I know... Mutta aikas pienet pippalot on sitten ilmeisesti luvassa (olettaen, että heistä kaikki ottavat kutsun vastaan)
Minipolttarit?
bride-to-be
0
579
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437387
Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka543673Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu473546- 623298
- 512984
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/512882Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod342799Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint302474IL- KELA:n pääjohtaja, lääke- ja oikeustieteen tohtori Lasse Lehtonen sekavassa tilassa Brysselissä!
"Iltalehden tietojen mukaan Lehtosen käytös Brysselin lentokentällä on herättänyt huomiota, ja hänen olemuksensa on tulk1881847- 471541