Mietin tässä omia tulevia häitäni, ja väkisinkin tulivat mieleen sitten omat järjestettävät polttarit.
Tiedän että ne järjestetään, kun olen teinistä asti vihjaillut haluavani kunnon bileet.
"Ongelmana" tai kysymyksenä onkin nyt sitten polttareiden suuruus. Tein tuossa alustavaa nimilistaa, kenet tyttökavereistani haluaisin mukaan, enkä saanut kasaan kuin muutaman nimen. Ihmettelin ihan, että mihin mun kaverit on hävinnyt?
Olen ollut mukana muiden polttareissa joissa morsiota on juhlimassa parikymmentäkin henkeä. Eivät kai kaikki polttarivieraista VOI olla ihan läheisiä morsiamen kanssa??
Minkä kokoisia juhlia teillä on ollut? Onko edes koolla väliä? ;)
Eihän se määrä, vaan se laatu, I know... Mutta aikas pienet pippalot on sitten ilmeisesti luvassa (olettaen, että heistä kaikki ottavat kutsun vastaan)
Minipolttarit?
bride-to-be
0
594
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad831332- 50959
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että368791- 142749
- 55689
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän121684- 51648
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38625- 76612
- 56594