Leupold VX-1 vai 2 !!!

Rahalle vastinetta!

Olis tarkoitus hankkia piekkariin kiikaritähtäin. Eikä viitsisi ostaa sitä halvintakaan. Koska olis tarkoitus myöhemminkin hyödyntää sitä toisessa aseessa. Leupoldilla olis 1 ja 2 sarjaa kohtuu hintaan. Esim. 3-9*40. Mitä eroa käytännössä on näillä sarjoilla. Muuta kuin hinta ja takuu! Kommentteja muutenkin kyseisestä merkistä (Leupold)!!! Kiitos!

5

4926

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • noista

      Äläosta v1 eikä v2. Osta vx 3 sarjaa,niin saat laatua.
      Leupold on varmasti kiikarina sieltä laadukkaimmasta päästä, vain zeiss on parempi. Unohda meoptat ja burrisit..........

    • En kyllä haaskaisi rahojani Leuppariin, kun kustannustehokkaampiakin vaihtoehtoja on.

      Lähinnä arveluttaa pari asiaa ykössarjassa kakossarjaan verrattuna. Ykössarjassa on tähtäimen säätö mikrometriasteikolla, kun taas kakossarjassa naksuin. Lisäksi ykössarjasta puuttuu parallaksin säätö, mikä olisi hyvä olla olemassa jos ampuu piekkarilla lyhemmälle matkalle tarkkuutta kuin kiinteä "säätö" on tarkoitettu. (100yards?) Ykössarjasta löytyy kyllä piekkarillekin sovitettuja putkia, mutta luulen hinnan pompsahtavan rajusti.

      • mutkunja...

        Mulla on uposuusi leopold 1 3-9*40. Aseena halpa baikal 222. Sepällä käytin laittoi vähän laukasua baikkalista.
        Maksoin muutaman euron sepälle.

        Tänään kohistin leopoldin yli 100m ja neljällä laukausta ja se oli siinä. Ei enää mitään kikkailuja niin kuin noilla halvoilla kiikareilla niitä saa säätää ja ei taho pysyä kohillaan.Ammuin kohistukset ja ammuin lopuksi baikkalilla niin taulussa oli 2 kpl reikiä jotka peittyi täppä tarran alle. Eli miettikää siitä mitä kasaa tulee aseella.
        Tarkka peli kuin mikä Ja harvoinpa sitä teeriä ammutaan kaksi kertaa peräkkäin. Turha ostaa mitään kalliita aseita. Itse olen tyytyväinen kiikariin sekä ihme kyllä baikkaliin.

        Eipä tule mieliharmia niin kuin leopodin esitteessä sanotaan kun ostaa kerralla kunnon laatua.
        Entisenä halpa kiikarin omistajana en enää moisia "herneputkia" aseeseeni pistä.




        Kyllä olen tyytyväinen ostokseen ja varsin halpa yhdistelmä ase maksoi jotain 210 e.
        Kiikari on kalliimpi mitä tuo minun ase.


      • Suzebbe Garibaldi
        mutkunja... kirjoitti:

        Mulla on uposuusi leopold 1 3-9*40. Aseena halpa baikal 222. Sepällä käytin laittoi vähän laukasua baikkalista.
        Maksoin muutaman euron sepälle.

        Tänään kohistin leopoldin yli 100m ja neljällä laukausta ja se oli siinä. Ei enää mitään kikkailuja niin kuin noilla halvoilla kiikareilla niitä saa säätää ja ei taho pysyä kohillaan.Ammuin kohistukset ja ammuin lopuksi baikkalilla niin taulussa oli 2 kpl reikiä jotka peittyi täppä tarran alle. Eli miettikää siitä mitä kasaa tulee aseella.
        Tarkka peli kuin mikä Ja harvoinpa sitä teeriä ammutaan kaksi kertaa peräkkäin. Turha ostaa mitään kalliita aseita. Itse olen tyytyväinen kiikariin sekä ihme kyllä baikkaliin.

        Eipä tule mieliharmia niin kuin leopodin esitteessä sanotaan kun ostaa kerralla kunnon laatua.
        Entisenä halpa kiikarin omistajana en enää moisia "herneputkia" aseeseeni pistä.




        Kyllä olen tyytyväinen ostokseen ja varsin halpa yhdistelmä ase maksoi jotain 210 e.
        Kiikari on kalliimpi mitä tuo minun ase.

        Roemasti alle satase putkilo riittääp. Otakkeepa vaekka Zossi MIL-Dotti alle seehtemäkymmenta juurroo Riistamualta. Taekka vielä tuntuvasti halavemp Tasco Huutonetistän. Ee tarvii älyttömä hintasiijja tekeleetä pienarrii. Elekee uskoko noehi narrii.


      • jerobeam salakyttä
        Suzebbe Garibaldi kirjoitti:

        Roemasti alle satase putkilo riittääp. Otakkeepa vaekka Zossi MIL-Dotti alle seehtemäkymmenta juurroo Riistamualta. Taekka vielä tuntuvasti halavemp Tasco Huutonetistän. Ee tarvii älyttömä hintasiijja tekeleetä pienarrii. Elekee uskoko noehi narrii.

        Miullepa ei riittänt alle satasen putkilo. Pistin piekkarii tuollasen ZOSsin

        http://www.riistamaa.fi/cat/product_details.php?p=688

        On valaisu ja parallaksisäätö. Kyllä ny kelppa.

        Suurenpuoleinenhan tuo suurennus tosin on 50 metrille.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      404
      7905
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      201
      5833
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      331
      2241
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1603
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      9
      1597
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1235
    7. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      9
      1202
    8. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      183
      1200
    9. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      969
    10. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      49
      910
    Aihe