härkä m vesimies n

Alari

kokemukset tästä kertokkee?

3

805

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nicevesimies

      en usko horoskooppeihin, mutta voin kertoa, että avioliittoni härkämiehen kanssa oli täysi katastrofi. alkoi tulisella rakastumisella ja "en voi elää ilman häntä" tyyppisellä suhteella ja loppui iankaikkiseen kyräilyyn ja vittuiluun ...

      mutta oliko horoskoopeilla asian kanssa tekemistä, en tiedä minä :)

    • 10 vuotta

      Kesällä tuli ihme kyllä 10 v hääpäivä vastaan härkämiehen kanssa. En minäkään tiedä onko horoskoopeilla mitään tekemistä meidän vaikeuksien kanssa.

      Seurustellessa oltiin tietenkin aivan tolkuttoman rakastuneita, ja kuljettiin yhdessä ja erikseen sinne tänne. Naimisiin mentyä ja kun lapsia alkoi tulla, minusta tuntui että jäin yksin kotiin, kun taas miehen menot jatkuivat. En osannut puhua siitä miten pahalta tuntui, en osaa nalkuttaa enkä riidellä. Tunsin itseni todella yksinäiseksi, kun en osannut ystävillekään kertoa muuta kuin hyvät kuulumiset. Niinpä kävikin niin, että kuuntelija ja välittävä ihminen löytyi muualta, ajauduin toiseen suhteeseen. Ei siitä sen enempää.

      Kun kaikki paljastui, ja oli valittava kumman kaa elämää jatkan, valitsin mieheni. Kaikesta huolimatta hän sanoo edelleen rakastavansa minua, ja haluaa jakaa elämänsä kanssani. Omaan päätökseeni vaikutti myös taloudelliset seikat, en yksinkertaisesti voi heittää kaikkea menemään, mitä olen tyhjästä saanut aikaiseksi (mieheni kanssa tietenkin). Lisäksi vaakakupissa painoi lasten tulevaisuus.

      Eli tässä sitä mennään, kohti seuraavaa kymmenlukua. Nyt opetellaan puhumaan toisillemme ja luottamaan toisiimme uudestaan. Joskus on niin ikävä vanhaa salarakasta, että sydän pakahtuu, mutta kaikkea ei voi saada.

    • jos uskoo horoskooppeihin...

      No enpä tiiä... Äitini on härkä ja isäni oli vesimies, eikä se suurta onnea ollut, vaati paljon kulissien pitoa. Eka poikakaverini on syntynyt samana päivänä (paitsi 32 vuotta myöhemmin) kuin äitini, eikä siitä kehkeytynyt pidempää juttua. Jotenkin oli niin omahyväinen ja ei arvostanut/ymmärtänyt mua. Ylipäänsä koen, että samalla aallonpituudella olevia on harvassa.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      66
      4613
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2259
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1774
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1508
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      28
      1448
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1308
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1227
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      13
      1146
    9. 23
      1092
    10. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      291
      1014
    Aihe