APUA!@@@@@@@

HTRRHRHRHDHTHJNRTJ

~TAMMIKUU 2009 ~

Toivoin 2 vuotta uutta konetta,kun tuo vanha meni rikki,Käytimme About 2000e Uuteen koneeseen,Noh,pelailin ihan tyytyväisenä.

~ SEN JÄLKEEN ~

Ensiksi sain koneeseen semmoisen viiruksen joka esti menemästä käyttäjälle (lisäsi kirjaimia) Kun yritin tulla sisään,noh sen kanssa tapeltiin sitten pari 4 kertaa. Sen jälkeen kaikki oli normaalia mutta tietokoneen ZOOM isoni ja hiirestä tuli paljon isompi,yritin sitä vaihdella mutta ei onnistu ei.
Kerran menin koneelle,muuten ihan normaalii mutta kun menin sisään,tuli ilmoitus "Palomuuri on otettu pois käytöstä" Noh,menen äkkiä laittamaan takaisin,silloin huomaan jo paljon tuhoa.


1.Youtubessa videon avaaminen kestää 1-2 minuuttia enkä voi uploadaa videota,teen videoita ja pidän siitä. Tämä haittaa minua todella paljon,Se näyttää että se lataisi mutta sitten Vroom! Se on mennyt päähän sitten netti heittää ulos.

2.Joskus jos menen joillekkin sivuille netti ei vastaa/heittää pihalle.

3.Suurin osa ohjelmista ei toimi..


Ja kaikkea muuta helvettiä.


Pahin on se että,Vanhemmilla on jo muutenkin laskuja,yms.
En haluasi satuttaa heitä koska he pistivät aika paljon rahaa tähän masinaan...Enka halua antaa sellaista kuvaa että en osaa pitää mistään huolta...En oikeasti tiedä mitä tehdä enään...tää kone on niin erilainen kuin ennen,on jo ihme että voin kirjoittaa täällä ilman että heittää ulos,tarvisin apuja.

Jotain yksinkertaisia apukeinoja joista on oikeasti hyötyä.

Ei Mtn tyyliin "NO VITTU RIKO KONEES JA KORJAUTA HIHIHIH??!!!" Huoh...


OLKAA KILTTEJÄ JA AUTTAKAA !

4

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -Timppa-

      1. Laita koneesta tiedot.
      2. Mikä käyttöjärjestelmä?
      3. Onko kaikki tietoturvapäivitykset asennettu WinUpdatesta?
      3. Mikä virustorjuntaohjelma käytössä ja onko se päivitetty?
      4. Mikä palomuuri on käytössä?

      • hrthhashh

        Windows Vista @ Home Premium Service Pack 1
        On Asennettu.
        F-Secure On Päivitetty.
        Windowsvin Palomuuri Tai joku D:

        TOIVOTTAVASTI TÄÄ AUTTAA! Haluun korjaa tän paskan -.-


      • Vesku.

    • q

      Tyhjennä kone ja asenna käyttöjärjestelmä ja ohjelmat uudestaan. Sitten omat tiedostot takaisin varmuuskopioilta.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mietitikö nainen koskaan

      Miksi me ollaan päädytty tähän pisteeseen. Lähestmistapaa ei ole. Tarvitaanko me oikeasti enää tätä.
      Ikävä
      121
      1738
    2. Olisi hauska tietää

      Koska huomasit pitäväsi minusta? Itse taisin ihastua sinuun heti silloin kun tavattiin ensimmäistä kertaa. Miehelle, jon
      Ikävä
      62
      1103
    3. Marin on ehkä maailman kaunein "Nelikymppinen"

      Marinin julkaisu on saanut yli 68 500 tykkäystä. Postauksen kommenttikentässä ylistetään paljon Marinin kauneutta, jota
      Maailman menoa
      145
      1079
    4. En kelpaa sinulle

      Varattuna - olen sinulle ongelma. Eroaminen vuoksesi voi olla turhaa, sillä me ei puhuta, kun olen varattu ja kumpikin v
      Ikävä
      76
      910
    5. Apua. Onks mä jotenki erikoinen ?

      Oon ihastunu paljon vanhempaan mieheen.
      Ikävä
      97
      905
    6. Vernu Vasunta

      On mahotonta miten marjanpoimijoita on kohdeltu! Eikö paremmalla kohtelulla olisi saanut paremman tuloksen?
      Suomussalmi
      23
      871
    7. Minun on vaan päästettävä irti

      Toiveesta. Satutan vain itseäni😥😔. Toivon sinulle pelkkää hyvää, eläthän elämäsi parasta aikaa, mutta en halua enää k
      Ikävä
      37
      850
    8. Kertoisit jo

      Rakastatko minua vai olenko käsittänyt väärin onko tämä vaan ystävyyttä tai kaveruutta? En haluaisi enää nolata itseäni
      Ikävä
      42
      759
    9. Taidat vanhempi nainen

      Haluta sen tien itsellesi. juokse vaan karkuun ! Pahentaa vaan asiaa.Pitäs toimia ihan toisin päin
      Ikävä
      61
      754
    10. En koskaan saanut asiattomia kuvia!

      Silloin kun olin vielä nuori, kukaan mies ei koskaan lähettänyt minulle asiattomia kuvia itsestään. Jos tiedätte mitä ta
      Sinkut
      156
      721
    Aihe