Yamaha YBR 125 korjausopas

löytyyx?

Onx missään korjausohjekirjaa ybr lle? En oo löytäny netistä enkä kirjastostakaan.

12

991

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Jammux
      • Rybbe

Toi YBR:n opus on ainakin hyvin tehty.

• Kid-Jix
        Rybbe kirjoitti:

Toi YBR:n opus on ainakin hyvin tehty.

Kaikki Haynesin kirjat on hyviä hintaansa nähden.

• Jem-bu

Toihan sisältää myös xt125r:n, mitä eroa niillä on?

• paljo

mitään

• yhden_mielipide_toiseen
    • opjkjgalösd

mikä ton salasana on?

• yhden_mielipide_toiseen

Kappas vain. Nyt en osaa sanoa onko laitettu salatuksi jälkeenpäin vai onko itsellä käynyt hätäinen kämmi. Salasanaa en valitettavasti tiedä. Salasanan murtajia voi kokeilla. Itse kokeilin pikaisesti yhtä mutta ei onnistunut.

• roskapostia tulossa?
        yhden_mielipide_toiseen kirjoitti:

Kappas vain. Nyt en osaa sanoa onko laitettu salatuksi jälkeenpäin vai onko itsellä käynyt hätäinen kämmi. Salasanaa en valitettavasti tiedä. Salasanan murtajia voi kokeilla. Itse kokeilin pikaisesti yhtä mutta ei onnistunut.

heh heh ... kiva tarjoilla täällä "vahingossa" näitä salasanattuja juttuja, millekähän venäläiselle palvelimelle tonkin kautta ip-tunnukset ja muut tiedot päätyy?

• Vladimir Dragonovits
        roskapostia tulossa? kirjoitti:

heh heh ... kiva tarjoilla täällä "vahingossa" näitä salasanattuja juttuja, millekähän venäläiselle palvelimelle tonkin kautta ip-tunnukset ja muut tiedot päätyy?

Tää on näitä Lada Kolina-lähtösiä venäläisiä "korjausmanuaaleja". Kuulutko ehkä Saab kerhoon?

• Igorin varapyörä
        Vladimir Dragonovits kirjoitti:

Tää on näitä Lada Kolina-lähtösiä venäläisiä "korjausmanuaaleja". Kuulutko ehkä Saab kerhoon?

Saab kerhon kautta saa näitä venäläisiä "ohjekirjoja" autoihinkin. teksti voi olla englantiakin, mutta virukset ovat ihan aitoja venäläisiä.

• Kiva Kiva
        Igorin varapyörä kirjoitti:

Saab kerhon kautta saa näitä venäläisiä "ohjekirjoja" autoihinkin. teksti voi olla englantiakin, mutta virukset ovat ihan aitoja venäläisiä.

Yhdessä asiassa - virusten levittämisessä - venäläiset on maailman parhaita. Mitään muuta ne ei sitten osaakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      119
      1732
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1558
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      44
      1066
    4. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      919
    5. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      38
      881
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      836
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      43
      778
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      770
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      768
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      750
    Aihe