Kumpi on parempi?

ostaja22

12

558

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • perustella

      tarvii kun kumpikin ihan paskoja,itse en ostais kumpaakaan

      • Perusteluita.

        Perustele nyt sitten edes, miksi nuo ovat "ihan paskoja" omassa hintaluokassaan.

        Älä vertaa niitä johonkin yli tonnin telkkareihin, vaan nimen omaan tuossa hintaluokassa.

        Ja sinulla on tietysti omakohtaisia kokemuksia noista molemmista? Muutenhan et voi mitenkään sanoa, että ne ovat "ihan paskoja".


      • oikein helposti
        Perusteluita. kirjoitti:

        Perustele nyt sitten edes, miksi nuo ovat "ihan paskoja" omassa hintaluokassaan.

        Älä vertaa niitä johonkin yli tonnin telkkareihin, vaan nimen omaan tuossa hintaluokassa.

        Ja sinulla on tietysti omakohtaisia kokemuksia noista molemmista? Muutenhan et voi mitenkään sanoa, että ne ovat "ihan paskoja".

        tosiaan löytyä henkilöä jolla on kokemusta kummastakin
        mallista, veikkaan ettei yhtään, olisikin kumma jos jollakulla
        olisi jo käyttökokemustakin kahdesta ihan uudesta mallista.
        Minulla on Samsung ja olen tyytyväinen.


    • mielummin itse

      mikäli tosiaan olisi noista jompikumpi otettava. Tämä pelkästään siksi, että merkkinä luotan enemmän ja valmistaahan se myös sonyn paneelit...

      Perusteluina vielä hyvät liitännät ja löytyyhän siitä 24p tuki sekä hybritiviritin.
      Sitten huonot puolet mielestäni...resoluutio !!! Pitäisi olla full Hd aidosti kuitenkin.

      Sekä itselleni kokoluokka olisi pieni.

      Hintaluokassaan varmasti molemmat passeleita...toki pakko sanoa, että linkkiin viittaavasta paikasta tuskin ostaisin.

      • ...

        että Samsung valmistaa Sonyn paneelit... ja varmaan myös Mersun moottorit? Lähdettä tälle faktatiedolle on varmaan turha kysyä..?


      • ...

        Miten voit suositella resoluutiota, jos et tiedä kysyjän katseluetäisyyttä? Harvaa katsoo televisiota 1,5 metrin päästä, ja 32" kokoluokassa ei Full HD anna pätkääkään lisäarvoa, jos televisiota katsoo kauempaa.


    • UusiTelkku

      Täälläkin mietitään kumpi noista olisi parempi. Onko kenelläkään esittää parempia perusteita valinnalle?

      • Sonyttaja

        Laittakaa parisataa euroa lisää, niin saatte full-HD television.
        Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
        Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.


      • olla pittää
        Sonyttaja kirjoitti:

        Laittakaa parisataa euroa lisää, niin saatte full-HD television.
        Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
        Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.

        kukaan enää Sonyjä osta


      • tietäjä!
        olla pittää kirjoitti:

        kukaan enää Sonyjä osta

        Kyllä muuten ostaa.


      • kuyukrk
        Sonyttaja kirjoitti:

        Laittakaa parisataa euroa lisää, niin saatte full-HD television.
        Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
        Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.

        Muuten hyvä mutta Vancuverin kisat ei tule full HD lähetyksenä sorry. Ne lähetätään 1080i resolla ei 1080p joka on Full HD resoluutio.


      • UusiTelkku
        Sonyttaja kirjoitti:

        Laittakaa parisataa euroa lisää, niin saatte full-HD television.
        Parasta-aikaa katselen Vancouverin kisojen full-HD lähetystä ja kuvanlaatu on uskomaton, mutta minulla onkin Sony full-HD televisio, jossa on teräväpiirtoviritin.
        Sitäpaitsi 32 tuumaa on liian pieni, 40 tuuma on minimi nykyisin.

        Pakko tyytyä 32 tuumaan, kun nykyiseen kirjahyllyyn ei isompi mahdu. Eikä nuo kukkarankoon nyörit anna paljon enempää periksi, eli tästä hintaluokasta etsitään telkkua. Tässä olisi Full HD: http://www.pixmania.com/fi/fi/2689012/avis/lg/lcd-televisio-32lh3000.html#consumer-advices. Sohvan ja telkkarin väliin jää useampi metri, joten liekö tuosta Full HD:stä mitään hyötyä tällöin. Läheltähän se näyttää tosi hyvältä, jos vain on hyvää materiaalia mitä katsoo.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe