Omistan espoon alueella kun asun ( elisa alueella) Hankkisin edellisen 8/1 megaan elisan tilalle uuden viihden 2 kk sitten ja nyt nopeus on tippunut 15megasta 12,60megaan jopa 12,10 on ollut soneran sivulta se mittari näytti. ( http://www.sonera.fi/Laajakaista/Laajakaista kotiin/Nopeustesti ) tässä mittasin.
Yksinkertaisesti omistan xp sp3 ja norman security suite virustorjunta eipä mitään viruksia ole koskaan ollut ja käytössä normanin palomuuri. samalla olen kokeillut siltaavaksi asentaa kotiboksin ja katsos katsos nopeus on ollut jo 14,50megaa. ( 24/1 megasta. siis jos modeemi on nat tilassa automation haku negatiotion asetuksesta modeemin asetuksesta niin siis kättelyprotokolla on automaattinen net tilassa on hitaampi yhteys kun taas siltaavassa on nopeampi. nyt tänään jo siltaavassakin yhteys putosi mistä moinen häiriö. kai jossain jokin töppäys on elisa alueella. Asun elisa yhteysalueella 600metrin päässä puhelinkeskuksesta siis josta elisa yhteydet asentaa/liittää. sorry sekaannus yrittäkää ymmärtää mitä tarkoitan ja onhan se harmi kun ei yhteys ole asiallisesti nopea. Kai jos kerrostalo on rak 1972 ja kuparikaapeleita ei varmasti ole vaihdettuu kaikki voi hidastaa nopeuttaa.
laajakaista mysteeri elisa viihde
mikkolanjussikalle5
0
784
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 144403
Taas syytöntä illlllkkaa rangaistiin
Niin se vain paha saa palkkansa ja rääsyämiselle ja räkimiselle laskettiin hinta. Ottaisi nyt tuo onneton lusikan kauni831672Asunnottomuus lisääntyy
Petteri Orpon hallituksen leikkaukset ihmisoikeusjärjestö Amnestyn syynissä. Jokaisella on oikeus omaan kotiin. Jopa työ2651516Kadun transhoitoja - Suomalainen dokkari kertoo yhden ihmisen tarinan: "Miks oon ikinä..."
Mielenkiintoinen dokkari tv:ssä. Sametti poistatti rintansa, kohtunsa ja munasarjansa ja eli vuosia miehenä. Pitkään pä731485Vähemmän metsien hakkuita, enemmän sähköautoja
Siinä ilmastopaneelin neuvot tiivistettynä kuinka Suomi saavuttaa ilmastotavoitteensa. https://yle.fi/a/74-20155596 "S2411365Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais121140Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1341100Sulle on tullut
Viesti mesessä, tietääkseni. Olis ihan kiva saada vastauskin sulta, kaunis nainen😊 Mieheltä1041079- 931034
Minä pyydän,
jos yhtään minua haluat, näytä se jotenkin. Kosketa tai sano jotain joka rikkoo rajoja. Ota vaikka olematon roska hiuksi651013