Hei,
Ongelmana on jäykkä virtalukko,ku kääntää avainta ja välillä ei starttaa ollenkaan,mutta pienen odottelun jälkeen pyörähtää ihan normaalisti käyntiin. Missähän vois alkaa ongelmaa tutkimaan?
Jäykkä virtalukko opel astra h:ssa ja startti-ongelma.
3
3721
Vastaukset
- olla---
esimerkiksi ajonesto, joka on mennyt päälle...
Vika joko virta-avaimessa tai sitten auton puolella....
Millä lailla tuo virtalukko on jäykkä? Eihän vain rattilukko paina päälle?- opel astra h 1,8
Kiitos vastauksesta. kun vääntää virrat päälle,nii se on aika jäykkä ajoittain. Ratin kääntö puolelta toiselle ei auta asiaa. pitää välillä virta-avain ottaa pois ja laittaa uudelleen,että onnistuu. Eli se on välillä kikkailua. Muttei aina.
- mä hokasin,
opel astra h 1,8 kirjoitti:
Kiitos vastauksesta. kun vääntää virrat päälle,nii se on aika jäykkä ajoittain. Ratin kääntö puolelta toiselle ei auta asiaa. pitää välillä virta-avain ottaa pois ja laittaa uudelleen,että onnistuu. Eli se on välillä kikkailua. Muttei aina.
että sullahan oli alkusarjan auto, joissa oli valitettava sim-korttivika, joka aiheutti paitsi ajoittaista ratin nappien toimimattomuutta myös (kuulemma) ajoneston päälle menemistä. Käsittääkseni kyseessä olisi ollut ns. tyyppivika, joten se kuuluu takuun piiriin. Kannattaa varmaan kysäistä ensi kerran kun käyt huollossa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista857495- 965424
- 2614669
- 444545
- 623287
- 502718
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222378- 492343
Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292342- 412204