hei minulla on mielessä ollut muuttaa takas suomeen mutta pelottaa vain tuo työtilanne,löytyykö töitä.
olen ollut nyt 3v. kokkina 5 tähden hotellissa ulkomailla ja täällä siis minulla on vakipaikka.tarkotus olisi jos suomeen muuttaisi,mennä turun seudulle. onko millainen työtilanne sielläpäin tällähetkellä? onko sen verran hommaa että sais edes vuokran maksettua ja jotenkin elettyä?
turun seudun työtilanne
ninie
1
519
Vastaukset 1
- arspeukko
hiljaista on. välitysfirmojen kautta voi löytyä jotain. yhtään "viiden tähden" ravintolaa ei löydy koko kaupungista joten joudut helsinkiin tai telakalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 100822
Martinan tyttärestä hieno haastattelu IL
Martina on kasvattanut fiksun tyttären.361780- 72599
- 49590
Mä olen tosi
Ylpeä sinusta 🫂 Ajatuksissani pyydän sulle paljon suojelusta ja varjelusta. Sinua rakastettaan ja susta välitetään. Mui38589- 65575
- 30566
En minä tule koskaan ottamaan sinuun yhteyttä
Että siinä ole vaan rauhassa ilman minua koko loppuelämäsi ajan.25530Omituiset kuntayhtymän vieraat festareilla
Mitähän Pekka Iivari teki kuntayhtymän vieraana festareilla? Harvemmin tällaiset tilaisuudet ovat ns. avec- tyyppisiä ei48527Jos se onkin niin
Että me molemmat kaivataan toisiamme. Odotetaan sitä näkemistä. Ollaan mustasukkaisia ja mietitään, että kenen kanssa se27522