AA-PUU-VA!!!
Onko vastaa ongelmaa kellään?!? Aamulla ei vielä palanut mutta nyt palaaja kirkkaasti??? Onko muistissanne mitään vastaavaa keskustelua palstalla?
Auto on BMW 320d vm.98 E46 ja ajettu on 225tkm
AIRBACK valo palaa (E46)?!?
8
4524
Vastaukset
- minä
täällä ole aiemmin airbackista puhuttu.
- Bemuuttaja
Joo. Airbagin keskusyksikkö on ehkä viallinen, käytetyn osan hinta on noin 150-200 eur. Laitteen nollaus(vikailmoituksen poisto) ei onnistu oikein muualla kuin maahantuojan korjaamolla jossa tarvittavat instrumentit. Lampun palaminen voi johtua myös jonkun airbagin jostakin johtoliitoksen kosketushäiriöstä. Mitätön vika sinäänsä, mutta on hankala selvittää. Vie auto suosiolla maahantuojan korjaamolle, jossa nollaavat vikakoodin ja homma voi olla sillä selvä, tai sitten.
Ja tämä ei ollut mikään maahantuojan huollon mainos. - jeppe
Mulla oli sama homma. Vika oli kuskin penkin turvavyön esikiristimen johtosarjassa joka vaihdettiin. Työ osa about 150e. Kuulemma menee kun pakkasilla joutuu säätään penkin etäisyyttä.
- e39
Yleisimmin tuo vian syy löytyy juuri etupenkkien
johtosarjoista. Mielestäni tuollaisten tyyppivikojen
korjaus kuuluisi BMW:lle, koska kyse ei ole kuluvista
osista, eikä vika ole johtunut kuluttajan virheellisestä käytöstä. Mielipiteitä ?! - jeppe
e39 kirjoitti:
osista, eikä vika ole johtunut kuluttajan virheellisestä käytöstä. Mielipiteitä ?!Näinhän se pitäisi olla. Ehkä pitäis laittaa BMW:lle viestiä ja kysyä heidän kantaansa asiaan. Ehkä sitä ei ole edes kysytty, vaan laskutettu asiakasta.. Näin monta kertaa käy.
- valmistajalle
e39 kirjoitti:
osista, eikä vika ole johtunut kuluttajan virheellisestä käytöstä. Mielipiteitä ?!Mulla oli aikoinaan uudehkossa sitikassa sama vika ja VEHO "korjasi" sen ekan kerran takuuaikana. Kyllä mukisematta fiksasivat sen takuuajan jälkeen uudestaan kun taas ilmeni. Pikku ongelmahan tuo on, vaan ärsyttävä. Ja yleinen aika monessa automerkissä.
- magelitos
juttu, nimittäin itselläni on saman ikäinen e46 ja olen 3 kertaa nollauttanut sen samaisen valon. Katsastusta varten tarvi käyttää merkkihuollossa (nollaus 12,5 e), joten aion antaa vian olla.
P.s. Oltiin jokin aika sitten jutussa siitä webastoasiasta. Vaihdoin UUDEN vesipumpun ja nyt pelaa kuin beckham.- Sir Isacc Newton
Lohduttavaa kuulla että muillakin on rahanreikiä syötöllä... kauas se valo on palamatta nollauksen jälkeen?!?
Molemmissa penkeissä pelaa lämmittimet, juu... joku sano aikasemmin täällä että siitä huomais, tiedä sit... ¤#"¤KELE!!!
Ois tota rahaa laitettava muuallekkin... ja WM-data Novo:n YT on päällä ¤#"¤KELE, ¤#"¤KELE, ¤#"¤KELE!!! ARGHhhh.... sanonko IT alan ihmisenä vaan että tietokoneet ja kaikki hiiwatin merkkivalot kuikkaan!!!
Tarttis tolle varmaan tehdä jotain... onnexs kävin 2vko. sit leimalla. Onxs mitään do'it'your'self juttui kellään tiedossa. On varmaan liian risky business...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 15311021
- 535269
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html452473- 312169
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131731Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,421594Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta311280Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v351206Daniel Nummelan linjapuhe 2025
Kansanlähetyksen toiminnanjohtajan Daniel Nummelan linjapuhe tänään. Rehellistä analyysiä mm. evlut kirkosta ja piispo98952Tulemmeko hyvin
Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s6916