Miksi oon näin lyhyt?!!!

Ärsyttää ku olen VAIN 179 cm pitkä! Minusta piti tulla yli 185 ennusteiden mukaan mutta taitaa haaveeksi sekin jäädä. En oo kasvanut yli vuoteen ku puoli senttiä! Mittasin itteni kesäkuussa 2008 ja olin 178.5 ja viimeksi heinäkuussa mittasin itteni ja järkytyin ku olin 179 cm! Luulin että selvästi yli 180cm!!! Vituttaa myös ku melkein kaikki meidän luokat pojat on mua pitempiä!!!! Yks on melkein 190 cm :(
4250
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 4

Vanhimmat

sinun kannattaisi opetella käyttäytymään kunnolla

Äänestä
  • jätkät poraa täällä semmosesta kun on vain 180 senttiä pitkä eikä enempää siis ei vittu. kannattaisi olla onnellinen että olet noin pitkä. iteki olen jätkä parin kuukauden päästä 17 vuotta ja pituutta lienee 172-173cm jos sitäkään ja niitä on niinku vie paljon lyhyempiäkin en käsitä miks siittä pitää porata että jää 5 senttiä lyhyemmäksi ennusteesta kyllä mustaki pitäis tulla 180cm mut ei tule

Äänestä

Voi voi outo homma sillä itse olen 188cm ja haluaisin olla pidempi...
Että sellasta..

Äänestä

ET OO LYHYT JOS OOT 179 TODELLAKAAN

Äänestä

Kommentoi aloitusta

Lyhyt poika!!!!!!!!!! :( kirjoitti:

Ärsyttää ku olen VAIN 179 cm pitkä! Minusta piti tulla yli 185 ennusteiden mukaan mutta taitaa haaveeksi sekin jäädä. En oo kasvanut yli vuoteen ku puoli senttiä! Mittasin itteni kesäkuussa 2008 ja olin 178.5 ja viimeksi heinäkuussa mittasin itteni ja järkytyin ku olin 179 cm! Luulin että selvästi yli 180cm!!! Vituttaa myös ku melkein kaikki meidän luokat pojat on mua pitempiä!!!! Yks on melkein 190 cm :(

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu