Heipparallaa!
Onkos linjoilla ketään ketä ois synnyttänyt näillä viikoilla? Mitä oireita, mikä syynä jne.
Ennen aikainen synnytys
4
311
Vastaukset
...pikkuinen syntyi viikoilla 37 .Mulla oli kohonnut verenpaine,mutta ei muita ongelmia.Luonto hoisi hienosti homman,ja lapsi syntyi ennenaikaisesti,koska kärsin ,verenpainetta lukuunottamatta,oireettomasta raskausmyrkytyksestä,joka oli kalkkeuttanut istukan,ja näinollen lapsen ravinnonsaanti jms oli ollut huonoa.Poika oli viikkoihin nähden tosi pieni ,2340g 45cm,mutta pirteä ja kaikinpuolin kunnossa.Paino lähti jo sairaalassa nousemaan hurjasti.
Ajattelinkin toista lasta odottaessa tapahtumien toistavan itseään,mutta kaikki meni tyystin toisin;lapsi syntyi päivälleen laskettuna päivänä ja oli iso!
Nyt odotan kolmosta,ja ensimmäisestä on jo 16v. aikaa..Saapa nähdä miten nyt..Onnea sulle loppuodotukseen!- lapsi syntyy
viikon 37 jälkeen ei lapsi ole enää ennenaikainen....
- ...
syntyi esikoinen. Lapsivesi alkoi tihkua eli kalvoihin oli tullut pieni reikä. Limatulppa oli tainnut tulla pari päivää aiemmin, mutten ollut sitä tajunnut. Sairaalassa ensin katseltiin päivän verran ja sitten vähän käynnisteltiin, tosin helposti alkoi joten olisi saattanut lähteä itsekseenkin etenemään. Istukka ei irronnut synnytyksen jälkeen joten se piti poistaa nukutuksessa. Tää saattoi johtua siitä ettei ollut ihan paikat valmiina. Poika oli 50 cm ja 2820g eli tosi pitkä ja laiha. Mitään erityistä syytä tuohon ennenaikaisuuteen ei ollut, siis tiedossa ainakaan :)
- ei kai..
sentään nyt oireita? Sinä lasketkin leikkiä! Hyvä juttu. :))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022336- 1191895
- 901493
- 1381449
- 1171276
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘741268Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631131Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu221130- 511097
- 381042